Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkokenkien käyttö arkena. Kinastelu

Vierailija
28.08.2017 |

Naiskavereiden kanssa kinattu onko korkeiden yli 7cm korkeiden korkkareiden käyttö arkena hienostelua vai typerää vai ihan sama. Kahden mielestä se on turhaa koska korkkarit on juhlaan. Ja nyt siis en tarkoita korokepohjia enkä kiilakorkoo tms. Mitä mieltä mammat?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan enemmän jalkojani kuin peilikuvaani, joten ei kiitos. Mutta ei minulta pois ole, jos joku haluaa vaivaisenluita hankkia.

Vierailija
2/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä muut tekevät, makuasioista kinastelussa ei ole järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat käyttää ihan just sellaisia kenkiä kuin haluat ja hyvältä tuntuu.

Mutta työelämässä se ei lisää sun arvostusta, arvovaltaa tai arvoa ellet työskentele seksuaalisella myyntialalla. Jaa no, arvostuksesta ja vallasta en mene vannomaan sielläkään.

Vierailija
4/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käyttäisi, koska epämukavaa ja pilaa jalat ja selän. Se mitä muut tekevät, ei kuulu mulle.

Vierailija
5/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat korot on yksiselitteisesti vahingollisia jaloille. Oman terveytensä uhraaminen ulkonäön vuoksi on useimpien mielestä turhamaista. Tehkööt kukin aikuinen niinkuin haluaa, saahan sitä omat jalkansa tuhota vapaasti.

Vierailija
6/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein lähde lentoon :D Halusitko tappelua?

Vierailija
7/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käyttää niitä kenkiä, joita haluaa. Minulle ihan sama, mutta myyjä 7 cm koroissa vaikuttaa .... hienostelijalta.

Vierailija
8/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään käyttää. En joka päivä, en kaikkialla mutta arkena ihan yhtä lailla kuin juhlassa. En mene kaikkiin juhliin korkokengissä. Riippuu aina vaatteista ja fiiliksestä.

Vierailija
9/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt bisnesmaailmassa Italiassa ja Ranskassa ja siellä naiset käyttävät korkoja. He ovat myös kauttaaltaan tyylikkäämpiä ja mukavampia kuin suomalaiset naiset.

Olen mies.

Vierailija
10/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille tyylikkyys on elämäntapa, toisille riippakivi. Balleriinat ei kyllä sovi kuin esikouluikäisille.

Vierailija
11/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeat korot on yksiselitteisesti vahingollisia jaloille. Oman terveytensä uhraaminen ulkonäön vuoksi on useimpien mielestä turhamaista. Tehkööt kukin aikuinen niinkuin haluaa, saahan sitä omat jalkansa tuhota vapaasti.

No joo... On myös vahingollista jalalle kovalla asfaltipinnalla kävely ohutpohjaisissa kengissä, siinä kohtuullisen mittainen joustava korko voi olla parempi vaihtoehto.

Kun aika harvalla meistä on mahdollisuus kävellä luonnollisesti paljain jaloin mukautuvalla hiekkapinnalla.

Vierailija
12/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit kuuluu vaan sänkyyn.

Vierailija
13/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käyttäisi ihan laiskuudesta, mutta mikäs siinä jos joku haluaa. Kauniiltahan se näyttää, jos niillä osaa kävellä. Ei ole multa pois.

Vierailija
14/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit kuuluu vaan sänkyyn.

Heh joskus kokeiltu, mieheen siinä vain sattui. Mutta ehkä sinä tykkäät meritähtipanoista.

Vierailija
15/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käyttäisi, koska epämukavaa ja pilaa jalat ja selän. Se mitä muut tekevät, ei kuulu mulle.

Paitsi mulla on lautaselkä, joka väsyy nopeasti jos joudun seisomaan paljon. Matalapohjaisissa kengissä se väsyy vielä nopeammin. Ja minimi on se n. 7cm korko.

Vierailija
16/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo... On myös vahingollista jalalle kovalla asfaltipinnalla kävely ohutpohjaisissa kengissä, siinä kohtuullisen mittainen joustava korko voi olla parempi vaihtoehto.

Kun aika harvalla meistä on mahdollisuus kävellä luonnollisesti paljain jaloin mukautuvalla hiekkapinnalla.

Aloituksessa puhuttiin yli 7 cm korosta. Sellainen ei ole missään olosuhteissa parempi vaihtoehto kuin paljasjalkatyyppinen kenkä. Tietenkään ei kannata lähteä kaupunkilomalle ohutpohjaisissa, jos ei ole niihin tottunut. Ottakaamme siis mallia amerikkalaisista, lenkkarit jalkaan jos tiedossa on asfaltilla kävelyä.

Vierailija
17/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt bisnesmaailmassa Italiassa ja Ranskassa ja siellä naiset käyttävät korkoja. He ovat myös kauttaaltaan tyylikkäämpiä ja mukavampia kuin suomalaiset naiset.

Olen mies.

Mutta minkä mittainen korko? On ihan eri asia, jos korko on maltillinen 3-4 cm. Kuin mitä aloituksessa puhuttiin yli 7 cm. Itse teen töitä parinkin ranskalaisen tutkijan kanssa, eikä heillä ole töissä/palavereissa kuin juuri sellaiset maltilliset korot, max 4 cm.

Vierailija
18/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi mulla on lautaselkä, joka väsyy nopeasti jos joudun seisomaan paljon. Matalapohjaisissa kengissä se väsyy vielä nopeammin. Ja minimi on se n. 7cm korko.

Mullakin puuttuu lantiosta kaari, mutta ei mulla selkä mitenkään erityisesti seisoessa väsy. Istuminen kyllä saattaa jumauttaa takareidet. Suosittelen todella lämpimästi fysioterapeutin ohjeilla kuntoilua. Hyvä lihaskunto on erittäin tärkeää, jos on näitä tyyppivikoja. En muuten käytä koskaan korkokenkiä, yleensä lenkkareita ja barefooteja.

Vierailija
19/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Mutta minkä mittainen korko? On ihan eri asia, jos korko on maltillinen 3-4 cm. Kuin mitä aloituksessa puhuttiin yli 7 cm. Itse teen töitä parinkin ranskalaisen tutkijan kanssa, eikä heillä ole töissä/palavereissa kuin juuri sellaiset maltilliset korot, max 4 cm.

Mun kokemukseni on, että ranskattarilla on loaferit/ballerinat. Ihan siitä syystä, että kävelevät arjessa paljon.

Vierailija
20/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käyttää sellaisia kuin haluaa ja jalkaan sopii.

Mulla arjessa käytössä 4-6 cm ja juhlassa sitten 7-9cm korot

Tasapohjaisissa kengissä kipenee selkä ja jalat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän