Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
1641/1695 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin rakastunut serkkuni kauniiseen tyttäreen ja keksin että voisin hakea hänet viikonlopuksi kotiin opiskelupaikkakunnalta kun serkkuni oli töissä myöhään eikä voinut itse lähteä. Matkan aikana tyttö alkoi oma-aloitteisesti kertoa uudesta poikaystävästään ja onneksi tulin järkiini enkä yrittänyt mitään hölmöä. Kadun kovasti ajatuksiani ja tunteitani häntä kohtaan. Kuitenkin hän on minua 20 vuotta nuorempi ja lähisukua. 

Helvetti kuinka sairas fantasia. Tottahan tuo ei ole.

Lain mukaan serkun kanssa voi mennä naimisiin. Tosin harva sellaista haluaa, mutta tunnen yhden pariskunnan ketkä ovat serkkuja keskenään.

~ eri

Vierailija
1642/1695 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1695 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittanut miehelle 🙉🙈

Vierailija
1644/1695 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut yhteen mieheen, joka kävi usein samassa kahvilassa kuin minä. En kuitenkaan uskaltanut mennä juttusille, joten kehitin suunnitelman. Soitin kahvilassa miehen lähellä puhelun kaverilleni ja kysyin häneltä kysymyksen, joka liittyi tavallaan tämän miehen harrastukseen. (Kaveri ei ollut juonessa mukana, oli vain ilahtunut kun soitin.) Puhelun jälkeen mies tuli itse juttusilleni.

Yhdellä toisella kerralla olin ihastunut mieheen, jolla oli eräänlainen taideharrastus. Menin sitten eräisiin näyttelyn avajaisiin ihan vain jotta näkisin miehen siellä. Näyttelyn aihe liittyi tyylikkäästi pieruhuumoriin. Mies viihtyi illan niiden taidekavereidensa kanssa. Minun piti keksiä itselleni jotain tekemistä, jotta ei olisi ilmiselvää, että olen paikalla vain miestä kyttäämässä. Aloitin sitten keskustelun kahden naisen kanssa, jotka harrastivat neulomista. Puhuin oikein vakuuttavasti ja naisille jäi oikeasti sellainen kuva, että olen neulomisesta kiinnostunut. Toinen kirjoitti minulle jopa pienen lapun, jossa oli neulomiseen liittyviä nettiosoitteita. Miestä sain illan aikana vain moikattua.

Ei näistä mitään syntynyt ja nykyään tällaiset manipulaatioyritykset hävettävät.

Vierailija
1645/1695 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin huutonetin salasanaksi "happy with xxx". Ei tainnut vaikuttaa.

3 krt naimisissa ja 3 krt eronnut.

Vierailija
1646/1695 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään epätoivoista vaikka olisin miten ihastunut.

Vierailija
1647/1695 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljin rämällä mummonpyörällä 12 km. suuntaansa viedäkseni vanhan ajan rakkausrunon postilaatikkoon. Ei kuulunut 5 päivään mitään. Soitin baarista kavereille, että nyt tarvitsee bändikamat kasaan. Oli jo marraskuu.Yö tietysti. Soitin ja heitttelin kiviä ikkunaan - soitimme pari biisiä pihalla, toinen oli hänelle tehty. 

Lämpeni sentään treffeille. Tapailimme joitain kuukausia, mutta hän jätti minut. Ja taas oli aihetta uudelle biisille. 

Vierailija
1648/1695 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinkeskustassa 3 apteekkia lähekkäin, sattumoisin käyn siellä,mikä on ihastuksen työpaikkaa vasta päätä. Ihastus perheellinen ja minua 10v nuorempi.

-vaimo ja äiti -

Vierailija
1649/1695 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poljin rämällä mummonpyörällä 12 km. suuntaansa viedäkseni vanhan ajan rakkausrunon postilaatikkoon. Ei kuulunut 5 päivään mitään. Soitin baarista kavereille, että nyt tarvitsee bändikamat kasaan. Oli jo marraskuu.Yö tietysti. Soitin ja heitttelin kiviä ikkunaan - soitimme pari biisiä pihalla, toinen oli hänelle tehty. 

Lämpeni sentään treffeille. Tapailimme joitain kuukausia, mutta hän jätti minut. Ja taas oli aihetta uudelle biisille. 

Taisin juuri ihastua sinuun. 

Vierailija
1650/1695 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

More

Vierailija
1651/1695 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin hänen takiaan jotain 300 km (ja takaisin). Enää en niin tekisi.

Vierailija
1652/1695 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pidennys / paksunnus. Eipä siltikään kelvannut ja erektio ei enää toiminut toimenpiteiden jälkeen . Vahva suositus 😣

Vierailija
1653/1695 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että teki hyvää lukea vertaistukea romantikon maailmantuskaan. Tuliko jälkimmäisestä mollivoittoisesta vedosta hyvä?

Vierailija
1654/1695 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut mieheen joka ei minua halunnut. Aloin tapailemaan miestä joka oli ihastukseni ystävä. Tämä sen takia että pystyin pyörimään samoissa kuvioissa jossa ihastukseni vietti aikaa. Kesti pari kuukautta ennenkuin tajusin epätoivon ja tulin järkiini ja kävelin pois suhteesta. Molemmat ystävys miehet olivat koko ajan tietoisia asiasta, ei tuntunut heitä haittaavan.

Vierailija
1655/1695 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimani nousi pystyyn ja kuljin sen alta, kun ihastukseni yllättäen kiipesi syliini ja suuteli, vaikka hän olikin naimisissa. Olin aina ajatellut etten voisi koskaan toimia niin, mutta siinä hetkessä hylättiin luulot ja saatiin tiedot - persoonan pimeällä puolella varjojen mailla hetkellinen täyttymys oli unohtumaton. Aivan kuten seurauksetkin. Noh, helvetistä ne kaveritkin aikoinaan löytyy.

Vierailija
1656/1695 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin kohtuuttomasti aikaa FB:ssa ihastukseni profiilissa. Kohta FB alkoi mainostaa tätä tyyppiä ihan erityisillä kaveriehdotuksilla, tuli lopulta jopa notification sen lisäksi että etusivulla oli pysyvästi kaveriehdotus. Itsepäisesti päätin, etten lisää. Lopulta kuukausien jälkeen ihastus lisäsi minut. 

Olen tulkinnut tämän hirveän kaveriehdotustulvan sillä tavalla että ihastukseni tutki samaan aikaan mun profiilia. Koskaan, ikinä, ei ole ketään muuta "mainostettu" näin kovin. 

Kaveroituminen ei suinkaan vähentänyt stalkkausta. Nyt osaan ulkoa ihastuksen vuosien takaisia päivityksiä. Samoin siihen olen sortunut, että käyn läpi naisihmisiä, jotka tykkäilee ihastuksen profiilikuvista tai kirjoittaa synttärionnitteluja (kaverilista ei ole avoin joten sitä en voi käydä läpi, siksi näin). Toisinaan vedän hirveät kierrokset ja säikähdän, että sillä on "jotain" meneillään jonkin muun kanssa. Yksi nainen laittoi sydämiä synttärionnitteluihin ja minä panikoiduin totaalisesti. Kun vähän rauhoituin huomasin, että kyseessä oli miehen täti...huoh. 

t: N50  

Mä käyn useita kertoja viikossa kurkkimassa ihastukseni faceprofiilia ja ihailen kuvista kyseistä miestä. No eilen tämä mies yhtäkkiä näkyi ensimmäistä kertaa kaveriehdotuksissa ja oli siinä ensimmäisenä. Kolme yhteistä kaveria meillä on, että sen puolesta ei nyt ehkä niin sattumaa. Mutta profiiliaan olen käynyt kurkkimassa parisen kuukautta ja vasta nyt tuli ehdotuksiin. Toki en yleensä näitä ehdotuksia pahemmin selaa joten on voinut toki siellä kauempana olla.

Vierailija
1657/1695 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin keväällä ja kesällä päätin, että nyt haluan seksiä. Otin yhteyttä ns. vanhaan tuttuun sillä saralla. Tiesin miehen olevan varattu, mutta helposti tuo tarttui syöttiin. Ehkä 60v. miestä imarteli, että monen vuoden jälkeen edelleen haluan seksiä hänen kanssaan ja olen miestä 17 vuotta nuorempi. Ajatus oli, että jää yhteen kertaan ja mies sanoikin niin. No kuukauden tuo jaksoi olla ottamatta yhteyttä kunnes halusi tavata mut uudestaan. Nyt olemme tavanneet muutamia kertoja ja tajuan, että vanha ihastus miestä kohtaan on nostanut päätään. Mies tuskin kuitenkaan eroaa avopuolisostaan ja kun en hänelle kelvannut parisuhteeseen aikoinaan n.18 vuotta sitten, niin tuskin kelpaan nytkään. Itsensä kiduttamista tavata miestä silti. Olisi parempi vain lopettaa koko homma. En vain pysty koska olen ihastunut. Sekin, että mieheltä saan parasta seksiä ikinä... Huoh, miksi olen näin tyhmä!

Vierailija
1658/1695 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Haaveilin ihastuksestani niin paljon, että loin meidät pleikkari 2:n simssiin pariskunnaksi. Pelasin tätä usein posket punasina. Noh, lopulta sainkin ihastukseni ja aloimme seurustelemaan. Käynnistimme joskus tyylsyyttämme sitten simssin ja poikaystäväni ilme oli syystäkin hämmentynyt, kun hän löytyikin jo pelistä. =) kyllä hävetti.

Tämä oli ihana, nauroin ääneen :D olisi mielenkiintoista kuulla, miten selitit asian 

Vierailija
1659/1695 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt loitsun jotta hän ja uusi eroaisivat. Toimi!

Vierailija
1660/1695 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä itsestäni mahdollisimman mielenkiintoinen somessa, sillä ihastukseni seurasi minua siellä. Kokkasin rättiväsyneenä ravintolatason illallisia, jotta saisin hyviä kuvia someen, ja miehen näkemään että olen "vaimomatskua". Lisäksi matkustelin, aloitin uusia harrastuksia ja kävin paljon kaikissa tapahtumissa, jotta hän saisi minusta hauskan ja aktiivisen naisen kuvan. Turhaa kaikki. Eipä hän minusta yhtään enempää kiinnostunut, rahaa paloi valtavasti, ja jälkikäteen olen ymmärtänyt että olimme kaikin puolin toisillemme vääriä muutenkin. Kyllä sitä olikin tyhmä!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi