Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
Ihastukseni tarjoutui kuulustelemaan minulta ruotsin sanoja välitunnilla. Olin opiskellut pari iltaa ruotsin kokeeseen ja tiesin sanat, mutta vastasin tahallani väärin joka ainoaan kysymykseen, koska olin kuullut tai lukenut jostain poikien pitävän tyhmistä blondeista. Poika oli hämmentyneen oloinen.
Kävelin tuntitolkulla joka päivä samaa tietä edestakaisin vain nähdäkseni hänen ajavan ohi, koska tiesin että ihastukseni ajoi siitä autolla johonkin aikaan päivästä. Toivoin että hän joskus pysähtyisi, mutta ei niin koskaan käynyt. Olin aiemmin lähettänyt hänelle kirjeen jossa kerroin tunteistani.
Oikea nimeni on Maria. Otin käyttöön yläasteen jälkeen toisen nimeni, koska ihastuksen kohde ilkkui alkuperäistä nimeä, että on kuin vanhalla mummolla. Kieltämättä Maria oli 70-luvulla syntyneillä vanhahtava nimi. Se tuli uudestaan muotiin vasta 80-luvulla. Se oli joka toisen 70-lukukauden mummolla nimenä.
Me seurusteltiinkin vuosi tai enemmänkin, tarkalleen en muista. Koko seurustelun ajan hän mitätöi minua ja rakasti itseään. En kadu sitä, että otin käyttöön toisen nimeni, mutta sitä kadun, että annoin hänen arvostella minua.
Tämä on minuun ihastuneen tekosia. Lopetin hänelle juttelun jossain vaiheessa ja myöhemmin hän tuli takas jatkamaan juttelua kanssani ja kertoi että on aloittanut opiskelemaan suomea... Ilmeisesti en sanonut tarpeeksi tosissani että en ole kiinnostunut.
Aloin juosta. Siis ihan tosissaan yleisurheiluseurassa. Typeryyden huipentuma, kun on 159 cm pitkä, lyhytjalkainen nainen. Ihastukseni kanssa tavattiin viikoittain kun oli treenit kentällä. Eipä hän kiinnittänyt minuun oikeastaan huomiota. Sellaista kaverillista juttelua oli välillä.
Ihastuin meidän kuntosalivalmentajaan. Inhottavaa sanoa, että hän oli naimisissa ja minä kihloissa. Ohjasin jumppaa ha spinningiä 7 tuntia viikossa. Usein lähdettiin suihkun kautta meille. Jos kihlattuni oli kotona, saatettiin jäädä henkilökunnan pukkariin. Minä olisin toivonut kunnon suhdetta ja hän ei halunnut erota vaimostaan, joka oli suoraan sanottuna todella upea ja täydellinen fitness-kilpailija ja paljon minua kauniimpi. En tiedä, mikä meitä siihen hulluuteen ajoi, koska kenenkään muun kuin tämän suuren ihastukseni kanssa en ole ikinä liikuntatiloissa/pukkarissa lähentynyt kenenkään kanssa. Aikansa se kesti. Edelleen isken hänelle silmää kun törmäillään, mutta molemmat tietää, että ei enää.
Ihastuin söpöön poikaan. Mutta en halunnut olla homo, niin menin viroon sukupuolen vaihtoleikkaukseen.
Mutta ei se poika halunnut olla mun kanssa
niitä on monia, erikoisin on ehkä se, että ihastuin opiskelukaveriini 2kymppisenä ja ajauduin täysin lillukanvartena samaan suuntausvaihtoehtoon hänen takiaan, jotta meillä olisi samoja kursseja mahdollisimman paljon ja voisin olla yhdessä niissä hänen kanssaan. sitten harjoittelin ja opiskelin alaa, joka ei sopinut minulle uraksi ollenkaan. onneksi tajusin keskeyttää opinnot ja vaihtaa alaa. ihastus pysyi jotain 10vuotta, olen sellainen että kun kolahtaa, niin uskollisesti tykkään sitten seuraavan vuosikymmenen. toisin sanoen - jämähdän totaalisesti!
Muutin samaan vuokra-asuntoon. Tapahtui Helsingissä parikymmentä vuotta sitten. Olin täysin hullaantunut yhteen puolituttuun, joka valitteli, että putkiremontin takia joutuu muuttamaan vuokrakämpästään pois 3-4 kk eikä ole mitään asuntoa. Nokkelasti etsin tuttavan tuttavalta vapautuneen kolmion. Sinne me muutettiin, minä toiseen makkariin ja hän toiseen. Yhteinen olohuone oli ja pieni keittokomero.
Alku meni tosi hyvin ja alettiin lähentyä. Tehtiin yhdessä usein ruokaakin. Sitten hän alkoi pitää ihmeellistä lomakotia meidän yhteisessä vuokra-asunnossa. Opiskelin ja tein pieniä työkeikkoja. Olipa hurjaa tulla kotiin klo 22.30 opiskelupäivän ja työvuoron jälkeen, kun sohvalla makasi päissään ihan tuntematon ihminen. Tämä ihastukseni ei ollut pk-seudulta kotoisin, joten sieltä hänen kotipaikkakunnaltaan niitä vanhoja kavereita tuntui tulevan sohvamajoitukseen.
Viimeinen tikki oli se kun yksi 24-25-v. mies yöpyi olohuoneessa varmaan kolmatta tai neljättä kertaa viikonlopun yli ja toi baarista jonkin epämääräisen naisen mukanaan. Koko yön puuhasivat siellä olohuoneessa ja nainen ulisi kuin eksynyt koiranpentu. Huusin useamman kerran oven läpi, että olkaa hiljempaa. Ei mitään vaikutusta. Nainen varasti vessasta mukaansa minun hajuvesiä ja meikkejä.
Sen jälkeen minä istuin rauhassa alas ja sanoin kämppikselle, että tämä yhteinen vuokra-asuminen ei ollenkaan toimi, jos hän kuljettelee vieraita lähes joka viikonloppu. Minä en jaksa tutustua koko ajan uusiin ihmisiin, en jaksa valvoa, jos keskellä yötä rymyävät enkä jaksa siivota niin paljon kuin ne vieraat ihmiset sotkevat. Hän ymmärsi ja minä aloin etsiä uutta alivuokralaista. Sitä en enää muista, mihin hän muutti, mutta väleissä pysyttiin kuitenkin.
Soitin eksän puhelinvastaajaan omasta puhelimestani (arvasin että hänen tunnuslukunsa on syntymäpäivä) ja kuuntelin vastaajaviestejä. Tämä oli 90-luvun lopulla, jolloin vastaajia käytettiin enemmän.
Vieläköhän nykyään onnistuisi murtautua toisen vastaajaan?
Avannut auton oven hänen puolestaan. Kyllä, minulla on nyt aika simp olo.
Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com
Ihastuin erääseen salaliittoteoreetikkoon. Pääsin jutuille helposti, olin sitten että joo joo kun hän selitti mulla niitä juttuja. Se järkytys kun muutaman videon jälkeen tajusin että nämähän tapahtuu.
Työpaikalla oli eräs nainen, johon ihastuin välittömästi, kun näin hänet ensimmäinen kerran. Se nainen oli loman aikana käynyt ulkomailla ja toi jostain kumman syystä vain minulle tuliaisen.
Suurimman mahdollisen pakkauksen Toblerone Valkosuklaata, minä inhoan valkosuklaata, mutta en voinut kertoa sitä hänelle, joten otin pakkauksen vastaan, kotona minun piti heittää se kokonaan biojätteeseen, mutta en voinut tehdä sitä, vaan söin sen kokonaan, sen syöminen kesti pari viikkoa ja edelleen yritin heittää sen pois, mutta en edelleenkään voinut tehdä sitä, lopuksi sain sen syötyä ja edelleenkin inhoan valkosuklaata.
Nykyisin kyseinen nainen on vaimoni ja seurustelun aikana kerroin hänelle tuon Toblerone tapahtuman.
Nötkötti kirjoitti:
Työpaikalla oli eräs nainen, johon ihastuin välittömästi, kun näin hänet ensimmäinen kerran. Se nainen oli loman aikana käynyt ulkomailla ja toi jostain kumman syystä vain minulle tuliaisen.
Suurimman mahdollisen pakkauksen Toblerone Valkosuklaata, minä inhoan valkosuklaata, mutta en voinut kertoa sitä hänelle, joten otin pakkauksen vastaan, kotona minun piti heittää se kokonaan biojätteeseen, mutta en voinut tehdä sitä, vaan söin sen kokonaan, sen syöminen kesti pari viikkoa ja edelleen yritin heittää sen pois, mutta en edelleenkään voinut tehdä sitä, lopuksi sain sen syötyä ja edelleenkin inhoan valkosuklaata.
Nykyisin kyseinen nainen on vaimoni ja seurustelun aikana kerroin hänelle tuon Toblerone tapahtuman.
Aww, kaunis tarina!
valitettavasti joudun myöntämään, että kun olen ollut ihastunut/rakastunut johonkin mieheen, olen selvitellyt kaikenlaista hänestä ,siis lain puitteissa. lisäksi olen hakeutunut samoille mestoille, esim ravintoloihin, jne missä tiedän hänen käyvän ja toivonut että hänkin tulisi sinne.
oikeasti suhteeni ovat alkaneet normaalisti esim baarissa tapaamisella tai treffeillä tai samassa opiskelupaikassa.
lasketaanko stalkkaamiseksi jos katselee ihastuksensa julkista instatiliä? hmm
aika epätoivoista kai
Nötkötti kirjoitti:
Ai niin, kun olimme vain työkavereita, niin en ottanut häneen minkäänlaista kontaktia, vaan kohtelin häntä kuin ketä tahansa työkaveria. Minä en todellakaan ole mikään komea Adonis, koska ajattelin ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia ihastustani kohtaan ja siksi jätin hänet rauhaan.
Kun aloimme seurustella hänen aloitteesta, hän kertoi myös ihastuneena minuun välittömästi, koska olin niin komean näköinen. Vaimollani on todella huono mies maku, koska pitää minua komeana ja tarvitsee ehdottomasti paremmat silmälasit...
Nötkötti kirjoitti:
Nötkötti kirjoitti:
Nykyisin kyseinen nainen on vaimoni ja seurustelun aikana kerroin hänelle tuon Toblerone tapahtuman.Ai niin, kun olimme vain työkavereita, niin en ottanut häneen minkäänlaista kontaktia, vaan kohtelin häntä kuin ketä tahansa työkaveria. Minä en todellakaan ole mikään komea Adonis, koska ajattelin ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia ihastustani kohtaan ja siksi jätin hänet rauhaan.
Kun aloimme seurustella hänen aloitteesta, hän kertoi myös ihastuneena minuun välittömästi, koska olin niin komean näköinen. Vaimollani on todella huono mies maku, koska pitää minua komeana ja tarvitsee ehdottomasti paremmat silmälasit...
älähän nyt alenna itseäsi, varmasti olet juuri sellainen hyvä mies kuin olet kun vaimosi sinuun niin ihastui.
onnea ja kaikkea hyvää matkaanne!
Jaa-a, typerin tempaus oli kyllä se, että maksoin hänelle seksistä.