Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
1541/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin taimitarhalle töihin, koska olin ihastunut sen omistajan poikaan. Ylläri mutta sitä poikaa ei kertaakaan näkynyt kasvihuoneissa tai pellolla. Mä oli siellä toukokuun lopusta juhannukseen asti ja saldona oli kerran ehkä lippalakin vilahdus. Tai sit se oli joku toinen, joka kulki samanlaisessa lippalakissa.

Vierailija
1542/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vakavasta seurustelusuhteesta 4 vuoden jälkeen, kun olin 22 v. Meillä piti olla häät tulossa ja ne peruuntui. Velkaannuinkin kun yhtäkkiä jouduin muuttamaan ja hankkimaan muuttoauton ja huonekaluja ja takuuvuokrat yms. Sanotaanko näin, että eron syy ei ollut minussa vaikka lopullisen päätöksen teinkin.

Olin vuodattamassa suruani lähikuppilassa ystävälleni muuttoviikonloppuna, kun tapasin ihanan miehen. Siitä alkoi pitkä suhde. Luulin, että olen rakastunut.

Mies ei kertonut olevansa naimisissa ja pienen pojan isä. Hän kävi iltaisin aina silloin tällöin kylässä tai sitten istuttiin siinä lähikuppilassa vähän aikaa ja siirryttiin sen jälkeen minun luo. Hän väitti, ettei halua viedä minua kotiinsa, koska asuu isovanhempiensa luona jotka ovat perinteisiä ihmisiä.

Kun sitä tapailua oli kestänyt pari vuotta enemmän ja vähemmän tiiviisti, näin hänet yllättäen työntämässä lastenvaunuja kaupungilla. Tietysti tivasin, että mikä juttu ja hän sanoi, että siskon lapsi. Katsoin vaunuihin ja siellä oli max. kuukauden ikäinen vauva. Kukaan nainen ei anna veljelleen ulkoilutettavaksi niin pientä vauvaa, joten ihan selvä valhe. Sydämeni oli murentamassa ja kyyneleet valuivat pitkin kasvoja, mutta sain sanottua, että hyvä kun on siskon eikä oma ja kävelin pois päin. Oikeasti menin nurkan taakse hengittämään ja lähdin seuraamaan, mihin suuntaan menevät. Niin pienen vauvan kanssa ei kovin kauas kotoa lähdetä vaunulenkille. Sain selville, missä suunnassa asuu, mutten ihan pihaan asti uskaltanut seurata. Seuraavina päivinä ja iltoina tulikin tiiviisti lenkkeiltyä siellä suunnalla. Sattumalta yhden kerrostalon takapihalla oli kerran tutun näköinen mies antamassa keinussa vauhtia noin 4-vuotiaan näköiselle pojalle ja vieressä työnteli edestakaisin vauvanvaunuja pieni, sporttisen näköinen nuori nainen. Huusin kovalla äänellä MOI ja huiskutin kädellä liioitellusti kadulta. Mies käänsi selkänsä. Silloin juuri siinä hetkessä varmistui, että hänen perheensähän se on. Ikinä en yhtään yhteydenottoa tehnyt häneen päin enää eikä hän minuun päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun alussa oli lankapuhelimissa puhelinvastaajia ja niissä kasetit, joihin soittaja saattoi jättää viestin. Mulla oli ollut yhden yön juttu yhden miehen kanssa, ja hän oli pyytänyt puhelinnumeroni. Kun hän ei soittanut eikä viestiä ollut poissaollesaani jäänyt vastaajaan, vein vastaajan ja kasetin huoltoon tarkistettavaksi, koska olin varma, että se on rikki. Ei se ollut...

Vierailija
1544/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein mansikkakakun ihastuksen kohteelle ja söin lopulta yksin koko kakun.

Hän oli 6 vuotta minua vanhempi ja piti minua vähän kuin pikkusiskonaan. Esim. yhtenä kesänä oltiin rannan lähellä, siellä oli jokin bändi soittamassa kahvilan pihalla. Olin jäänyt auringonottoreissulta sinne suoraan, alkoi tuulla ja ilta kylmeni. Minulla pelkät shortsit ja narutoppi, joiden alla bikinit. Tämä ihastuksenkohteeni pyöräili hakemaan kotoaan minulle lainaksi collegepuseron, etten jäädy. Se tuntui romanttiselta eleeltä. Kaverini vielä yllytti, että se on varmasti ihastunut. Ei tainnut olla.

Se mansikkakakku oli saman kesän lopussa, kun kuulin, että hänellä on synttärit tulossa. Kutsuin hänet syömään kakkua, eikä hän koskaan tullut. Suruuni söin sitten yksin koko kakun yön kuluessa.

Vierailija
1545/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin yli 100 kertaa biisin, jota hän oli kehunut.

Lähdin urheiluleirille, koska hän oli menossa sinne serkkuni kanssa. Siitä tuli aivan kauheaa. Aamut alkoi lenkillä. En ollut juossut ennen leiriä yhtään metriä. Raahauduin toisten tyttöjen perässä ja olin joka aamu ihan poikki jo sen lenkin jälkeen. Joka päivä oli 6-8 tuntia urheilua. Yksi päälaji siellä oli, enkä ollut kovin paljon harrastanut sitäkään. Kun äiti ja isä tulivat vierailemaan leirillä, anelin, että viekää minut pois täältä. Isä sanoi, että itse halusit, niin nyt olet loppuun asti, kun on maksettu. Niinhän siinä kävi, että ujouteni takia en uskaltanut lähestyä sitä ihastuksen kohdetta ollenkaan leirin aikana ja hänen ympärillään pyöri muita tyttöjä. Jotenkin kuvittelin, että hän aistii välillämme tunteita, kun ajattelen häntä tarpeeksi intensiivisesti ja lähetän hänelle ajatuksia. Olin silloin 16 v. ja hän 18.

Vierailija
1546/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin alasti ikkunaan. En ole mikään paljastelija, mutta olin niin ihastunut, että suostuin ehdotukseen.

Vierailija
1547/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni muutti työn takia noin 2-5 vuoden sykleissä. Asunut Aasiassa useammassa maassa ja Euroopassa. Äitini oli aina Suomessa. Lapsena/nuorena en sitä tiennyt, että heillä on jo alun perin ollut v. 78 alkaen sopimus, että tapailevat jos molemmille sopii, mutta molemmilla saa olla omat elämät.

Kun isällä oli työkomennus Espanjassa, lähdin sinne tutustumaan häneen paremmin. Se oli yo-kirjoitusten jälkeen. Ensimmäinen järkytys oli isän naisystävä, jolla oli 2 lasta. Minulle ei ollut kukaan kertonut naisesta eikä pikkuveljestä ennen matkaa, vaikka äitikin tiesi. Nuorempi poika oli isäni kanssa yhteinen lapsi ja vanhempi oli naisen aiemmasta liitosta. Rakastuin vanhempaan poikaan päätä pahkaa tulisesti. Kun nukuttiin viereisissä huoneissa, hiivin kerran yöllä sinne huoneeseen ja kuuntelin/katselin, kun hän nukkui. Kun käytiin rannalla, levitin aurinkorasvaa hänen iholleen ja salaa haistelin ihoa. Varastin häneltä käytetyn t-paidan, jonka piilotin matkalaukkuun. Yhden kerran hän vei minut bileisiin mukanaan. Siellä oli siis hänen tuttujaan ja tarjolla jotain sangriaa ja paellaa. Ajattelin, että tässäpä on hyvä esittää pientä päihtymistilaa ja sen varjolla hullutella. Ymmärsin itsekin, että ei ollut hyvä idea alkaa tanssia kuin joku strippari hänen edessään, mutta mitäpä tyttö ei tekisi saadakseen ihastukseltaan huomiota. Ei siellä bileissä muut sillä tavalla itseään hetkuttaneet toisia vasten tai sylitanssia yrittäneet. Sen illan jälkeen hän oli paljon pidättyväisempi minua kohtaan, ei lainkaan niin ystävällinen kuin aiemmin.

Onneksi pääsin Suomeen ja kesätöihin ja sen jälkeen aloittelemaan opintoja yliopistoon. Toivon, ettei hän kertonut siitä tanssista isälleni tai omalle äidilleen mitään. Ainakaan isäni ei maininnut koskaan asiasta. Hän kuoli muutama vuosi sitten äkillisesti. En tiedä, mitä ihastuksen kohteelleni nykyisin kuuluu. Vieläkin hävettää.

Vierailija
1548/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäinen ihastus oli poika naapuripaikkakunnalta. Tiesin missä hän asui ja suurin piirtein miten sinne pääsisi. Sain järisyttävän idean lähteä vakoilemaan häntä hänen kotinsa viereiseen puistoon. Sitä vain en osannut ajatella, että 30km on aika pitkä matka kävellä seitsemänvuotiaalle. Ehdin n. kymmenen kilometrin päähän, kun perhetuttu sattui ajamaan ohi tiellä jonka laitaa kävelin, ja hän nappasi minut kyytiin ihmetellen, mitä tein yksin sellaisessa paikassa, niin kaukana kotoa ja niin myöhään illalla. Hän vei minut kotiin, jossa tietenkin vanhempani olivat perinpohjaisesti säikähtäneinä. En koskaan kehdannut tunnustaa, minne olin matkalla ja miksi.

Vierailija
1549/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perheellä oli perheyritys, kun olin teini. Tai oli se myöhemminkin, mut mä en ollut siellä töissä enää. Turisteja vietiin risteilylle ja usein mä ja mun sisko oltiin siellä myymässä kahvia, sämpylää ja pullaa tai joskus kuulutettiin, mitä näkyy.

Olin niin ihastunut yhteen luokkakaveriin lukiossa, että päästin sen ja joitakin muita luokkakavereita ilmaiseksi veneeseen mukaan risteilyille. Äiti oli tiukkana, että kaikilta pitää ottaa maksu. En mä siltä pojalta ottanut koskaan, vaikka se oli ainakin 5 risteilyllä mukana ja pummasi ilmaiseksi sämpylää ja kahvia. Joskus mä annoin sille mukaan iltaristeilyn jälkeen kaikki yli jääneet leivonnaiset. Äiti huusi, että miksi kahvilan kassassa on vähemmän rahaa kuin millä hinnalla on leivonnaiset leipomosta ostettu. Periaatteessa ne pullat olisi voinut seuraavana aamuna vielä käydä kaupaksi. Mä luulen, että se lukiokaveri arvasi ihastuksen, koska ihan selvästi käytti sitä hyväksi.

Vierailija
1550/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään epätoivoista. Flirttailin kyllä paljon, ja mies flirttaili takaisin, mutta ei lämmennyt minulle koska oli todennäköisesti parisuhteessa.

Vierailija
1551/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin kolmisen varttia ikkunalaudalla, tai siis semmoisessa ikkunasyvennyksessä, katsellen kaihoisasti ulos, jotta ihastukseni löytäisi minut veistoksellisessa asetelmassa saapuessaan ko. huoneeseen. Mutta jalat puutuivat niin pahasti, että annoin periksi ennen hänen tuloaan.

Vierailija
1552/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin työskentelyä paskaduunissa 2 vuotta vain sen takia koska ihastukseni työskenteli siellä. En edes hakenut opiskelemaan koska silloin olisin joutunut lopettamaan työt. Ja kaiken lisäksi tämä ihastukseni oli varattu, mutta odotin sitä että hän eroaisi poikaystävästään :) Meillä synkkas ihan super hyvin mutta olihan tuo aika epätoivoista..

Vierailija
1553/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex,yli 30v.sitten päättyi suhde,niin on laittanut useaan otteeseen salapoliisit kimppuumme kyttäämään tekemisiämme.On myös ollut välillä itekin autossaan kytiksellä. Silläkin oma perhe+mies. En ymmärrä miksi ei osaa päästää irti, vaan tommosta pakkomielteistä vainoomista.

Meitä riepoo. Miten sen saisi älyämään,ettei tuo oo normaalia?

Vierailija
1554/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin, ettei minulla olisi ollut mitään mahdollisuuksia saada ihastustani perinteisellä tapailulla. Iskin hänet baarissa meille jatkoille ja harrastimme seksiä. Ehdotin sitten seksisuhdetta, koska ajattelin, että mies sitten kiinnostuu kun tutustuu.

Aika epätoivoista oli, mutta toimi! Lopulta hän rakastui minuun ja on onnellinen siitä, etten luovuttanut. Nyt onnellisesti yhdessä jo 4v :)

Tuo on hyvä idea ehdottaa sexi suhdetta niin mies voikin innostua naisesta oikein kunnolla ja haluaa sittenkin kunnon suhteen, kun on ensin samalla tutustunut vähän aikaa samalla seksiä ja muuta yhteistä aikaa.

Ei kannatakaan ihan ensin ehdottaa jotain parisuhdetta tai sitoutumista.

Olet todella fiksu nainen.

T.mies29v

Vierailija
1555/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sen isälle ja isoisälle kunnolla k...pää

1556/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutin koko kuukauden palkan hyvin rintaviin onlyfansneitojen tilauksiin. En tiedä, pitäisikö hakea apua kohta jostakin. Mutta kun on neito rintavin, suoritan tilauksen kuukausittaisen.

Vierailija
1557/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä...

Soitin ihastukselle "pilapuhelun" postista vain jotta saisin tietää miten hän käyttäytyy puhelimessa

Samaisen ihastuksen takia hylkäsin koko elämän kestäneen ystävyyssuhteen. Ihastus ei ollut erityisen hyvää pataa tämän ystäväni kanssa ja ajattelin että mulla on paremmat mahdollisuudet jos pyörin yksin. Toimihan se, yksin ollessani ihastus löysi useinkin seuraani

Aloitin myös hänen takiaan harrastuksen, josta en edes pitänyt

Muutin saman tyypin takia ulkonäköäni hyvinkin paljon

Tämä ei kuitenkaan ollut turhaa, sillä nyt ollaan yhdessä eikä mun tarvitse enää sekoilla vaan voin olla ihan tavallinen ;)

Vierailija
1558/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väijyin ja odotin Hänen reagoivan minuun v,15, 16 ja 17, eli ne tärkeimmät kouluvuodet, sekaisin Rakkaudesta, Niinpä kaikki meni pieleen, eikä Hänen kanssaan mistään tullu mitään,

Vierailija
1559/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin Etelä-Euroopan Nato-maassa ihastukseni joutuneen armeijaan. En tiennyt, missä komppaniassa hän oli, joten puhelinsoitosta kasarmille ei ollut hyötyä. Menin siksi kasarmin portille katsomaan, olisiko ihastukseni ollut iltalomalle lähtevien sotilaiden joukossa. En löytänyt ihastustani, mutta muut iltalomalle lähtijät olivat selvästi kateellisia siitä, että joku oli saanut nuoren naisen etsimään itseään kasarmin portilta...

Vierailija
1560/1695 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin revityissä farkkushortseissa elokuun sateisina päivinä. Omasta mielestä jalat ja peppu näytti niissä hyvältä. Välillä oli niin kylmä, että jaloista lähti tunto. Paha vaan että aina kun pääsin juttusille sen kanssa, en osannut sanoa mitään järkevää. Siis hyvin aina alkoi, että moooi, kiva nähdä, mitä kuuluu? Ja sitten ei tullut enää mitään aihetta mieleen, vaikka yleensä olen puhelias.