Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
Kävin piirtämässä puuhun pentagrammin, sytyttämässä pari kynttilää ja lukemassa rakkausloitsun pojan kodin takana olevassa metsässä, no tästähän nousi iso haloo kun naapuri löysi merkkit "saa tanan palvonnasta" ja syytti tätä ihastustani!
Vierailija kirjoitti:
Lähetin hänelle viestin Instagranissa, mutta en saanut vastausta. Epätoivoista tästä tekee se, että hän on julkisuudessa enkä siis muuten tunne häntä. Ja ei, en arvota ihmisiä julkisuuden perusteella. Ajattelen, että tekee vain työtään siinä missä muutkin. Kiinnostun vaan todella harvoin kenestäkään, ja tämä ihminen sattuu olemaan juuri täydellisen oloinen sen perusteella mitä antaa itsestään ulos.
Jos on julkisuudessa, oletko tykkäillyt tai kommentoinut hänen kuviaan? Jospa joku muu miehen seuraaja kiinnostuu sinusta, ellei hän itse.
Sinunkin pitäisi päivittää mahdollisimman kiinnostavaa sisältöä. Mitä viestissäsi luki, miksi julkisuuden henkilö olisi sen perusteella kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Menin paniikkiin kun huomasin hänen ajavan takanani, ja käännyin väärästä risteyksestä. Tämän seurauksena jouduin tekemään pitkän kiertolenkin.
Hah! Itse olen ajanut harhaan viimeisten kuukausien aikana enemmän kuin ikinä. Ei saisi miettiä muuta kuin liikennettä silloin kun ajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen voimakkaasti, mutta järjen ääni onneksi yleensä rajoittaa, etten kovin hölmöilisi. Tästä tulisi kuitenkin pitkä luettelo, jos ihan teinivuosilta aloitetaan. Olen kirjoittanut jopa rakkauskirjeen ja olin silloin yli 20-vuotias. Tulin katumapäälle ja alkoi hävettää heti, kun pudotin kirjeen postilaatikkoon. Sen jälkeen vältin jokaista mahdollista tilannetta, jossa oltaisiin voitu törmätä toisiimme. En vieläkään tiedä, mitä hän kirjeestäni ajatteli.
Mä ottaisin nyt yhteyttä ja kysyisin. On se kirje varmaan vielä tallellakin. Voit Googettaa hänet, tutkia FB:t ja IG:t läpi. Kyllä se yleensä jostain löytyy ja jos fiksusti kirjoittaa ja vähän suunnittelee niin saa vastauksenkin. Kannattaa kokeilla! :)
Minulta hävisi järki täysin päästä taannoin, kun kohtasin nuoruuden ihastukseni uudestaan pitkän ajan jälkeen. Älä jätä kesken. Vielä on aikaa.
Googlailin hänen kuulumisensa uteliaisuuttani jotain 10 vuotta sitten, jotain löytyi. Naimisissa oli silloin ainakin. Ei minua kiinnosta sinällään. Olisi silloin kauan sitten kyllä ottanut yhteyttä jos olisi ollut kiinnostunut. Sinkkuja oltiin kumpikin siinä vaiheessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetin hänelle viestin Instagranissa, mutta en saanut vastausta. Epätoivoista tästä tekee se, että hän on julkisuudessa enkä siis muuten tunne häntä. Ja ei, en arvota ihmisiä julkisuuden perusteella. Ajattelen, että tekee vain työtään siinä missä muutkin. Kiinnostun vaan todella harvoin kenestäkään, ja tämä ihminen sattuu olemaan juuri täydellisen oloinen sen perusteella mitä antaa itsestään ulos.
Jos on julkisuudessa, oletko tykkäillyt tai kommentoinut hänen kuviaan? Jospa joku muu miehen seuraaja kiinnostuu sinusta, ellei hän itse.
Sinunkin pitäisi päivittää mahdollisimman kiinnostavaa sisältöä. Mitä viestissäsi luki, miksi julkisuuden henkilö olisi sen perusteella kiinnostunut?
Juu tykkäilen toki ahkerasti, mutta kommentointia en harrasta kenenkään muunkaan kanssa. Harmikseni täytyy myöntää, että olen kyllä itse kovin laiska päivittämään mitään. Itse viestin sisältöön en taida tässä nyt mennä
Kirjoitin paperille "tykkään sinua". Laitoin tyhjään tulitikkurasiaan ja menin ulos innoissani. Näin hänet kerrostalon hiekkalaatikolla ja heitin tikkuaskin hänelle. Osui häntä päähän. Hän heitti askin kauemmaksi vihaisen näköisenä. Juoksin kotiin ja tiesin että hän ei aukaise tikkuaskia koskaan. Lienee mennyt jo useampi vuosikymmen mutta aivan ihku 5 vuotias.
Menin naimisiin hänen kanssaan. Virhe, koska tiesin etten ole yksiavioinen. Loppuihan se....
Matkustin pitkän matkan ihastuksen lähipiiriin kuuluvan luo ja kautta rantain kerroin ihastumisestani. Lupasi välittää terveiset, mutta mitään ei kuulunut koskaan. Säälittävää, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Matkustin pitkän matkan ihastuksen lähipiiriin kuuluvan luo ja kautta rantain kerroin ihastumisestani. Lupasi välittää terveiset, mutta mitään ei kuulunut koskaan. Säälittävää, eikö?
Ihan normaalia jos olet nainen. Mieheltä tuollainen käytös olisi ällöttävää ja friikkiä.
Ekan oikean ihastukseni toinen nimi oli Aleksanteri. Annoin saman nimen kissalleni, vaikka se oli tyttö ja tein koulussa esitelmän Aleksanteri Suuresta kun aiheen sai valita itse.
Otin kuvia itsestäni alusvaatteissa ja alasti ja lähetin niitä miehelle, johon olin ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Mieti jos se lähipiiriin kuuluva ihminen ei koskaan välittänyt terveisiä? Täysin mahdollista.
Liityin samaan urheiluseuraan, jossa ihastukseni oli. Ihastus loppui aikanaan, mutta urheilu jäi, eli ei kai tämä niin epätoivoista lopulta ollut.
Tästä on nyt jo yli 15 vuotta ja sain tietää irc gallerian kautta, että "elämäni mies" olisi menossa Porin Yyteriin koko viikonlopuksi ja tein itsekin niin. Löysin ihastukseni vasta seuraavana päivänä dyyneiltä ja asetuin hänen ja kaverinsa taakse niin, että ihastuksellani olisi hyvä näköyhteys pimperooni. Joo, aivan ja tiedän, että äärimmäisen noloa. Olin puhuvinani puhelimessa, miten aurinko tekee kiimaiseksi ja tekee mieli koko ajan yms. sontaa. Ihastukseni kaveri pudisteli päätään ja ihastukseni sanoi, että v*ttu, mikä pelle muija. Voitteko kuvitella, miten maailmani romahti ja häpesin niin paljon, etten kehdannut liikahtaakaan, kun tajusin kuinka tyhmä olin. Kun nämä pulahtivat veteen niin keräsin tavarani ja lähdin pois autooni rääkymään. Tämä entinen ihastukseni muuten näyttää nykyään pallonaamaiselta naiselta, että hyvä, ettei sitten perhettä perustettu..tirsk. Stalkkasin taannoin facesta, että lempiartistinsa on Celine Dion eli selvät merkit.. u know. Jätkä soittaa nahkahuilua ja Celine vinkuu taustalla. Olen nykyään kahden alle kouluikäisen lapsen äiti ja kolmas syntyneepi joulukuussa. Tapasin muuten nykyisen mieheni ihan lenkkipolulla ilman stalkkaamista tai esittämistä. Ensimmäiset kysymykset oli, että syönkö jotain pillereitä. Taisi tarkoittaa päätäni, mutta kovasti rakastetaan ja ollaan onnellisia edelleenkin, vaikka koronakotoilu vähän kiristi hermojamme.
Vierailija kirjoitti:
Olen sattumalta samoissa paikoissa kuin ihastukseni jne. en kehtaa tässä julkisesti kaikkea avata. Ei tämä käyttäytyminen ihan normaalia aikuiselle miehelle ole. Tämä sama ralli näyttää vaan jatkuvan vuodesta toiseen vaikka järki sanoo että pitäisi jatkaa omaa elämää mutta kun on ne tunteet.
Millä tavalla samoissa paikoissa? Töissä, vapaa-ajalla? Onko ihastuksesi kohde varattu? Oletko itse varattu? Naisena sanoisin että mene hyvä mies puhumaan tälle naiselle? Korkeintaan saat kynsillesi mutta silloin ainakin tunteet kuolee ja elo helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tykkäilen toki ahkerasti, mutta kommentointia en harrasta kenenkään muunkaan kanssa. Harmikseni täytyy myöntää, että olen kyllä itse kovin laiska päivittämään mitään. Itse viestin sisältöön en taida tässä nyt mennä
Aika karmivaa, että itse seuraat häntä julkisuudessa ja tavallaan vaadit mieltymystesi mukaisia päivityksiä. Vähän sama kuin jotkut rekrytoijat, jotka suhtautuvat kuin työnhakijat hakisivat heitä tapaamaan, vaikka hakijat hakevat johonkin organisaatioon. Rekrytoijat eivät usein itse kerro itsestään mitään, mutta odottavat aina vaan suurempia panostuksia hakijoilta. Voivat samalla antaa kuvaa, että taas ystäviksi on uusia tulossa. Joidenkin some-seuraajat taas ovat valinneet kiinnostavan seurattavan, mutteivät välttämättä mitenkään näe vaivaa ollakseen toiseen suuntaan kiinnostavia.
Sinulla tavallaan on julkkis some-työntekijänä, jonka koet sopivan mahdolliseksi kumppaniksi. Itse et näe muuta vaivaa kuin lähettää salaa seksuaalisen tai muun viestin. Ricky Martin lähestyi erittäin kuumana pitämäänsä miestä, joten voihan niin tapahtua. Samoin Justin Bieber jotain muka tajunnan räjäyttävää naista ennen nykyistä julkkisvaimoaan. Dream on
Perehtynyt jazz- musiikkiin ja opetellut kuuntelemaan sitä.
Mä ottaisin nyt yhteyttä ja kysyisin. On se kirje varmaan vielä tallellakin. Voit Googettaa hänet, tutkia FB:t ja IG:t läpi. Kyllä se yleensä jostain löytyy ja jos fiksusti kirjoittaa ja vähän suunnittelee niin saa vastauksenkin. Kannattaa kokeilla! :)
Minulta hävisi järki täysin päästä taannoin, kun kohtasin nuoruuden ihastukseni uudestaan pitkän ajan jälkeen. Älä jätä kesken. Vielä on aikaa.