Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut kaverin mieheen. Taivuttelin kaveria pysymään huonossa liitossa miehensä kanssa. Kaveriin verrattuna olin nuorempi ja hoikempi joten häntä vastaan pärjäsin, mutta olisin hävnnyt jos mies olisi lumoutunut uudesta naisesta.
Tein itsestäni unelmanaista miehelle. Esim kaverini oli työtön kotiäiti, itse se sijaan tein paluuta hyväpalkkaiseen työhöni. Vihjailin kotiäitiyden olevan kotona makaamista. Aina tilaisuuden tullen annoin ymmärtää etten tee juuri mitään hoikkuuteni tai ulkonäköni eteen. Kaveria ahdisti liittonsa tila, valitti toisinaan negatiivisesti. Minä näytin miehelle että olen hauskaa ja rentoa seuraa.
Pyörittiin samoissa ympyröissä joten pääsin näkemään miestä usein. Illanviettoihin houkuttelin omankin mieheni mukaan epäilysten välttämiseksi.
Niin epätoivoinen en koskaan ollut, että olisin edes harkinnut eroa tai jotain miettimistaukoa. Koska kuten tässäkin tapauksessa kävi, jossain vaiheessa tiet erkanivat kaveriin ja mieheensä. Päästämällä oman miehen tulisi riski joutua tyhjän päälle.
Toivon, että tää tarina on keksittyä. Jos tämä on totta, niin ei voi kuin ihmetellä sitä, miten jotkut hyväksikäyttää toisia ihmisiä vain ja ainoastaan omaa etua ajaakseen. Tajuathan sen, että tuossa skenaariossa olet käyttänyt hyväksi sekä "ystävääsi" että miestäsi. Toivottavasti tuollainen pas ka mai nen käytös kolahtaa omaan nilkkaasi joku päivä!
Vierailija kirjoitti:
Katselin häntä tanssimassa vähäpukeisena.
ulkomaan työreissujen iloja
No olipa "räväkkä" epätoivoinen teko. Oikein katselit, jiihaaaa!!!
Miehillä tuntuu muutenkin olevan vaikeuksia ymmärtää otsikoita ja ketjujen aiheita.
Avasin oven parhaissa rintsikoissani koska "unohdin kokonaan että hänen piti tuoda asia x" ja "ajattelin että se oli vaan ystäväni mirkku". Veljeni kavereita joten en uskalla tehdä aloitetta ja oli viihdyttävää leikkiä häpeissään olevaa viatonta naista :D
Toistuvat vedot oikealle tinderissä, menny sen työpaikalle (siis siellä voi asiakkaat käydä, ja ne oli kirjottanu faceen tervetuloa kaikki vanhat ja uudet asiakkaat), lähettäny viestiä ja kaveripyyntöä.
Ja tiedättekö mitä!? Tää toope on ikisinkku joka on kuulemma ihan et miks kukaan ei haluu olla mun kaa.
Rupesin kasvissyöjäksi. Ei se ihastunut yhtään sen enempää, mutta enpä ole syönyt lihaa 27 vuoteen!
Olen nukkunut huonosti yli puoli vuotta, koska en saa nukuttua kun mietin ihastustani. Tämän vuoksi olen koko ajan kuolemanväsynyt. Olen ostanut uusia vaatteita, varsinkin alusvaatteita ja kuntoillut jotta olisin hyvän näköinen jos päätyisin sänkyyn ihastukseni kanssa. Noin viikko sitten tilasin erilaisia seksivälineitä netistä (hierontaöljyjä, liukkareita yms.) kun tuntui että homma miehen kanssa on menossa viimein fyysiselle tasolle. No, käyttämättä jää kun mies on yhtäkkiä kadonnut. On ghostannut minut totaalisesti, enkä tiedä syytä ollenkaan. Nyt en sitten saa nukuttua koska olen niin surullinen ja mietin että mitä ihmettä tapahtui.
Roikun tällä palstalla 😞 nyt tavan vuoksi kylläkin jo
Vierailija kirjoitti:
Olen nukkunut huonosti yli puoli vuotta, koska en saa nukuttua kun mietin ihastustani. Tämän vuoksi olen koko ajan kuolemanväsynyt. Olen ostanut uusia vaatteita, varsinkin alusvaatteita ja kuntoillut jotta olisin hyvän näköinen jos päätyisin sänkyyn ihastukseni kanssa. Noin viikko sitten tilasin erilaisia seksivälineitä netistä (hierontaöljyjä, liukkareita yms.) kun tuntui että homma miehen kanssa on menossa viimein fyysiselle tasolle. No, käyttämättä jää kun mies on yhtäkkiä kadonnut. On ghostannut minut totaalisesti, enkä tiedä syytä ollenkaan. Nyt en sitten saa nukuttua koska olen niin surullinen ja mietin että mitä ihmettä tapahtui.
Olin hullu, laskin käyttäneeni yli 400 euroa hepeneisiin, joita tulen tuskin koskaan käyttämään. Ostin sukkanauhaliivit ja sukkia, ja erittäin epämukavia rintsikoita ja alushousuja, sellaisia joita en pukisi muuten kuin seksi mielessä sen miehen kanssa. En voi kuvitellakaan että haluaisin miellyttää ketään muuta samalla tavalla. Muut saisivat luvan kestää minua kulahteneissa puuvillapikkareissa, mutta tuolle miehelle olin valmis tekemään mitä vain.
En ole koskaan tehnyt mitään ihastuksen takia enkä tule tekemään.
Lähinnä olen harrastanut epätoivoista väistelyä. Kerran seisoin hyllyyn takana kaupassa tutkimassa jotain hiton mausteita ikuisuuden, etten osuisi hänen ja naisystävänsä kanssa samaan aikaan kassalle. Kuikuilin välillä hyllyn takaa ja odotin, että ehtivät kaupasta ulos ennen kuin uskalsin jatkaa ostosten tekoa.
Onnistunut itsemurha! Heheh 1970-luvulla!
Vierailija kirjoitti:
Roikun whatsapissa katsoen milloin hän tulee paikalle (hänellä ei näy paikallaoloaikaa siellä).
Monesti on tullut yöt valvottua :DToisekseen olen yrittänyt hankkiutua samoihin paikkoihin kun hän, koska ysväni raportoivat völillä minulle missä se mies menee. Ei jestas
Tuttua meinikiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin hullu, laskin käyttäneeni yli 400 euroa hepeneisiin, joita tulen tuskin koskaan käyttämään. Ostin sukkanauhaliivit ja sukkia, ja erittäin epämukavia rintsikoita ja alushousuja, sellaisia joita en pukisi muuten kuin seksi mielessä sen miehen kanssa. En voi kuvitellakaan että haluaisin miellyttää ketään muuta samalla tavalla. Muut saisivat luvan kestää minua kulahteneissa puuvillapikkareissa, mutta tuolle miehelle olin valmis tekemään mitä vain.
Oletko sitten ihastunut niihin muihin ylipäätänsäkään? Ei kuulosta silta että olisit.
Olen tehnyt kolme taikaa joiden seurauksena me olemme jossain määrin sidotut toisiimme. Kunnioitan vapaata tahtoa, mutta tässä tapauksessa en voinut vastustaa kiusausta.
Olin raskaana toiselle ja tein abortin jotta tämä ihastukseni kiinnostuisi minusta.
Lähetin hänelle viestin Instagranissa, mutta en saanut vastausta. Epätoivoista tästä tekee se, että hän on julkisuudessa enkä siis muuten tunne häntä. Ja ei, en arvota ihmisiä julkisuuden perusteella. Ajattelen, että tekee vain työtään siinä missä muutkin. Kiinnostun vaan todella harvoin kenestäkään, ja tämä ihminen sattuu olemaan juuri täydellisen oloinen sen perusteella mitä antaa itsestään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt kolme taikaa joiden seurauksena me olemme jossain määrin sidotut toisiimme. Kunnioitan vapaata tahtoa, mutta tässä tapauksessa en voinut vastustaa kiusausta.
Melekone noita
Asian myöntäminen tilanteessa, jossa on kuitenkin ollut ilmiselvää, ettei kiinnostus ollut täysin yksipuolistakaan. Vastaus tietenkin oli jotakin ympäripyöreää paskaa ja oman roolin välttelyä, eli käytti minua vain itsetuntonsa korottamiseen. Nuorempi nainen-vanhempi mies asetelma.
Muistin tämän ketjun ja ilahduin kun löysin sen vielä. Näitä on kiva lukea. Itse olen niin tylsä ihminen että en ole tehnyt mitään ihmeellistä ihastusten takia. Yläasteella olin ihastunut naapuriluokan poikaan. Kävin vakoilemassa hänen kotiaan, lymyilin heidän pihan puskissa ym jotta näkisin edes vilauksen tuosta pojasta. Nykypäivänä tuollaisesta saisi varmaan lähestymiskiellon. Vanhempana olen tahalteen jättänyt tavaroitani treffikumppaneiden autoihon tai koteihin jotta saisin tekosyyn ottaa yhteyttä jos miehestä ei kuuluisikaan mitään. Näin jälkeenpäin ajateltuna noloa, varmasti nuo miehet ovat tajunneet että tahalteen jätin tavaroita. Mutta ei sitä silloin ihastuksen huumassa tajunnut tai välittänyt.