Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
Yksi tuntematon nainen teki kaikenlaisia peliliikkeitä julkisella paikalla, itse olin vähän nolona, koska ne peliliikkeet olivat niin näkyviä ja huomionkipeitä. Onneksi pääsin poistumaan takakautta paikalta, joten ei tarvinnut törmätä häneen ja ehkä ymmärsi ettei kiinnosta;).
13-vuotiaana ihastuin ensimmäistä kertaa oikein kunnolla. Poika oli 19, ja näin hänet ensimmäisen kerran, kun hain pikkuveljeäni harrastuskerhosta. Hän oli yksi kerhon ohjaajista.
Ihan mielettömän komea ja mukava poika, ja kaiken kukkuraksi ajoi moottoripyörää! Huh-huh!
Rekisterinumeron avulla sain selvitettyä mm. pojan nimen ja osoitteen. Aloin pyöriä päivittäin hänen kotitalonsa lähistöllä, matkustin bussilla toiselle puolelle kaupunkia. Aloin lintsailla koulusta päästäkseni näkemään hänet kotikulmillaan tai työpaikallaan. Olin mukamas kiinnostunut pikkuveljen harrastuksesta ja notkuin siellä "tsemppaamassa", vaikka todellisuudessa vaan kyyläsin sitä ihanaa poikaa, ja yritin kömpelösti saada hänen huomionsa.
Kirjoitin monet päiväkirjat täyteen ja itkin katkerasti ikäeroamme.
Eräänä päivänä postiluukusta tipahti jokin uskonnollinen lappunen, jossa oli Jeesuksen kuva. Sellainen modernimpi lyhythiuksinen Jeesus, joka oli aivan täsmälleen ihastukseni näköinen! Liimasin kuvan päiväkirjaani ja katselin sitä itsekseni iltaisin tippa linssissä.
Poika oli aina ihan mukava minulle, mutta etäinen.
Kerran sitten näin hänet kotikadullaan jonkun tytön kanssa käsikkäin, maailmani romahti.
Valehtelin että autoni on huollossa, jotta hän voisi heittää minut bussipysäkille työtapaamisen jälkeen. Ratikallahan en voi mennä (heh heh… näin sain aikaa n.10 min ihastukseni kanssa autossa…).
Heitti.
Ostin ihan uudet ja kalliit pläkhorsen aluhousut ennen rehvejä.
Ihastuin varattuun perheenisään. Lähetin vaimolle keksittyjä viestejä, että mies pettää ja sain osittain viestien avulla pariskunnan eroamaan. Iskin miehenä tämän jälkeen ja elämme onnellista elämää.
Taisin luopua koirastani ihastuksen takia. Halusin mennä ja tehdä ja tuntui että olin vastuussa koirastani, niin kuin olinkin. Onneksi koirani sai ihanan uuden kodin toisista ihmisistä, joilla, oli hänelle aikaa. Myöhemmin tajusin kuinka hölmö olin, hain hyväksyntää ihmisestä joka ei ollut arvoiseni.
Vierailija kirjoitti:
Ostin mankelin kun halusin antaa itsestäni vaikutelman kodinhengettärestä. Ei oo tullu paljoa mankeloitua,
Ihan paras, kiitos kunnon naurusta, ja muuten hyvä ketju!
Okei nää on sitten supernoloja ja epätoivoisia, että lukeminen omalla vastuulla.
- Matkustin 500 km toiseen kaupunkiin muka koulutukseen, että voisin samalla ihan "sattumalta kun nyt siellä olen muutenkin" käydä netti-ihastukseni kanssa kahvilla. Emme olleet koskaan tavanneet ja itse ihastuin ensitapaamisella entistä enemmän. Miehestä (näin jälkikäteen ajatellen) huomasi kyllä koko ajan, että halusi vain nopeasti pois ja kahvittelu kesti ehkä 30 min. Ei pitänyt sitten mitään yhteyttä enää tän ensitapaaminen jälkeen. Ei mennyt kuin n. 250e matkoihin ja hotelliin (en siis edes tuntenut ketään kyseisestä paikasta).
- Bongasin some eventistä ihastukseni olevan menossa erääseen tapahtumaan (jälleen kerran) toiselle puolelle Suomea. Ostin liput ja vielä houkuttelin kaverit mukaan, että sattumoisin törmätään. Liput maksoi todella paljon ja koko juttu ei edes kiinnostanut minua pätkääkään. Notkuin venuella (baari) monta tuntia "bilettämässä" eli oikeasti vain yrittäen bongata ihastukseni. Eipä törmäilty. Jälkikäteen huomasin somesta, että hän olikin ollut jossain ihan muualla JA että eräs nainen oli ilmeisesti vain kutsunut hänet tuohon tapahtumaan. Myöhemmin selvisi, että kyseinen nainen hänen tyttöystävänsä.
- Matkustin koko päivän erääseen kaupunkiin, jossa ulkomailla asuva silloinen ihastukseni oli työmatkalla vain, että saan viettää hänen kanssaan 3h ennen kuin hänen paluulentonsa lähtee. Olin vasta aamuyöllä kotona ja seuraavana päivänä oli työpäivä. Jos kyseinen mies olisi oikeasti halunnut viettää aikaa kanssani, hän olisi ihan hyvin voinut tulla päivän aiemmin, jolloin olisimme ehtineet viettää vaikka kokonaisen päivän yhdessä. Ehkä olisi pitänyt jo tuossa vaiheessa tajuta, ettei mies ole hirveän vakavasti kiinnostunut ja lopulta "suhde" kaatuikin aika nopeaan.
Hävettää tunnustaa, soitin eräälle miehelle johon olin ihastunut pyytäen lähtemään kanssani baariin istumaan iltaa.
Suostuin seksisuhteeseen vaikka olisin itse halunnut ihan oikean parisuhteen.
Olin nuori ja helposti hyväksikäytettävä.
Vierailija kirjoitti:
Taisin luopua koirastani ihastuksen takia. Halusin mennä ja tehdä ja tuntui että olin vastuussa koirastani, niin kuin olinkin. Onneksi koirani sai ihanan uuden kodin toisista ihmisistä, joilla, oli hänelle aikaa. Myöhemmin tajusin kuinka hölmö olin, hain hyväksyntää ihmisestä joka ei ollut arvoiseni.
Ai sä et muista luovuitko koirastasi ihastuksen takia? Ihan mahtavaa.
Just tuollaiset selkärangattomat miehenkipeät ä m m ä t on tämän maailman kuonaa 👌
Vierailija kirjoitti:
Okei nää on sitten supernoloja ja epätoivoisia, että lukeminen omalla vastuulla.
- Matkustin 500 km toiseen kaupunkiin muka koulutukseen, että voisin samalla ihan "sattumalta kun nyt siellä olen muutenkin" käydä netti-ihastukseni kanssa kahvilla. Emme olleet koskaan tavanneet ja itse ihastuin ensitapaamisella entistä enemmän. Miehestä (näin jälkikäteen ajatellen) huomasi kyllä koko ajan, että halusi vain nopeasti pois ja kahvittelu kesti ehkä 30 min. Ei pitänyt sitten mitään yhteyttä enää tän ensitapaaminen jälkeen. Ei mennyt kuin n. 250e matkoihin ja hotelliin (en siis edes tuntenut ketään kyseisestä paikasta).
- Bongasin some eventistä ihastukseni olevan menossa erääseen tapahtumaan (jälleen kerran) toiselle puolelle Suomea. Ostin liput ja vielä houkuttelin kaverit mukaan, että sattumoisin törmätään. Liput maksoi todella paljon ja koko juttu ei edes kiinnostanut minua pätkääkään. Notkuin venuella (baari) monta tuntia "bilettämässä" eli oikeasti vain yrittäen bongata ihastukseni. Eipä törmäilty. Jälkikäteen huomasin somesta, että hän olikin ollut jossain ihan muualla JA että eräs nainen oli ilmeisesti vain kutsunut hänet tuohon tapahtumaan. Myöhemmin selvisi, että kyseinen nainen hänen tyttöystävänsä.
- Matkustin koko päivän erääseen kaupunkiin, jossa ulkomailla asuva silloinen ihastukseni oli työmatkalla vain, että saan viettää hänen kanssaan 3h ennen kuin hänen paluulentonsa lähtee. Olin vasta aamuyöllä kotona ja seuraavana päivänä oli työpäivä. Jos kyseinen mies olisi oikeasti halunnut viettää aikaa kanssani, hän olisi ihan hyvin voinut tulla päivän aiemmin, jolloin olisimme ehtineet viettää vaikka kokonaisen päivän yhdessä. Ehkä olisi pitänyt jo tuossa vaiheessa tajuta, ettei mies ole hirveän vakavasti kiinnostunut ja lopulta "suhde" kaatuikin aika nopeaan.
Pakko jakaa vielä lisää näitä epätoivoisia juttuja nyt kun aloin oikeasti muistella... Olen kyllä ollut idiootti.
- Jätin menemättä erääseen minulle tärkeään tapahtumaan, koska ihastukseni ehdotti samaan aikaan syömään menoa. Hän tuli vielä paikalle 20 min myöhässä ja jouduin maksamaan ruuat. Eipä tullut siitä jutusta mitään.
- Muutin nykyiselle paikkakunnalle alunperin, koska ajattelin näkeväni useammin erästä ulkomailla asuvaa ihastustani, joka töiden takia kävi täällä usein. No jossain vaiheessa tajusin, että mies vaivautui näkemään minua ehkä joka kymmenes kerta kun oli käymässä ja silloinkin vain pikaisen seksin vuoksi. Miestä en ole tavannut enää vuosiin tajuttuani totuuden tästä "suhteestamme".
- Peruin viime tingassa paljon aiemmin sovitun opiskeluporukan matkan, koska ihastukseni laittoi viestiä, että tulossa samalle paikkakunnalle harjoitteluun. Lopulta en tavannut häntä kertaakaan, kun hänellä aina oli jotain muuta menoa. Opiskelukavereihin meni melkein välit kun tein oharit ja vieläkin on huono omatunto.
- Ostin itselleni ja ihastukselleni liput erääseen tapahtumaan (joka maksoi vieläpä paljon ja olin ostanut liput ihan vain saadakseni viettää aikaa hänen kanssaan). Hän ilmoitti sitten edellisenä päivänä, ettei jaksa tulla kun töissä ollut kiirettä jne ja kysyi saanko myytyä liput jollekin. Valehtelin, että saan. No en tietenkään saanut ja menin sitten yksin tuonne ja postailin somen täyteen, miten siistiä muka on. Ei tietenkään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko jakaa vielä lisää näitä epätoivoisia juttuja nyt kun aloin oikeasti muistella... Olen kyllä ollut idiootti.
- Jätin menemättä erääseen minulle tärkeään tapahtumaan, koska ihastukseni ehdotti samaan aikaan syömään menoa. Hän tuli vielä paikalle 20 min myöhässä ja jouduin maksamaan ruuat. Eipä tullut siitä jutusta mitään.
- Muutin nykyiselle paikkakunnalle alunperin, koska ajattelin näkeväni useammin erästä ulkomailla asuvaa ihastustani, joka töiden takia kävi täällä usein. No jossain vaiheessa tajusin, että mies vaivautui näkemään minua ehkä joka kymmenes kerta kun oli käymässä ja silloinkin vain pikaisen seksin vuoksi. Miestä en ole tavannut enää vuosiin tajuttuani totuuden tästä "suhteestamme".
- Peruin viime tingassa paljon aiemmin sovitun opiskeluporukan matkan, koska ihastukseni laittoi viestiä, että tulossa samalle paikkakunnalle harjoitteluun. Lopulta en tavannut häntä kertaakaan, kun hänellä aina oli jotain muuta menoa. Opiskelukavereihin meni melkein välit kun tein oharit ja vieläkin on huono omatunto.
- Ostin itselleni ja ihastukselleni liput erääseen tapahtumaan (joka maksoi vieläpä paljon ja olin ostanut liput ihan vain saadakseni viettää aikaa hänen kanssaan). Hän ilmoitti sitten edellisenä päivänä, ettei jaksa tulla kun töissä ollut kiirettä jne ja kysyi saanko myytyä liput jollekin. Valehtelin, että saan. No en tietenkään saanut ja menin sitten yksin tuonne ja postailin somen täyteen, miten siistiä muka on. Ei tietenkään ollut.
Mikset useammin järjestä matkoja ihastuksen luokse? Miksi sinulla on kaukoihastuksia, missä tapaat heidät alun perin? Eikö läheltä löydy mahdollisia?
Viestin laittaminen julkkikselle on minusta todella outoa. Tarkoitan, että jos on itse saanut perehtyä ihmiseen julkisen kuvan välityksellä, miksi itse lähettäisi salaisen viestin? Mistä julkkis voisi tietää, onko ihminen oikeasti sellainen ja onko kuva ihmisestä itsestään?
Miten ei kiinnostaisi itse päivittää tietoa itsestään, jos ihastuu sellaisiin piirteisiin jossain toisessa?
Esim. Saara Aallolla alkoi managerisuhde, Danny ja Helmi työskentelivät yhdessä tai ainakin Helmi Dannylle ja myöhemmin tekivät musiikkia. Sellaisen voi ymmärtää. Samoin voi ymmärtää luontevan kohtaamisen jossain tai vaikka Tinderissä, muttei ihan "seurasin Instaa, itse en päivitä tietoja itsestäni mutta lähetän julkisesti itsestään kertoneelle yksityisviestin" -tyyppistä.
soitin sille kännissä ja kysyin tehdäänkö lapsi
Tapahtui Ylä-Asteella
Vierailija kirjoitti:
Osaan pelata miehillä ja saan heidät helposti ihastumaan itseeni. Sitten häivyn kuvioista.
Tämä nyt ei ole mikään taito. Kuka tahansa osaa, mutta kaikki ei vain halua leikkiä miehillä.
Käyttäjä8261 kirjoitti:
soitin sille kännissä ja kysyin tehdäänkö lapsi
Tapahtui Ylä-Asteella
Tästä tuli mieleen, että soitin yhdelle pojalle aika monta kertaa sillä tavalla, että ootin kun vastaa ja löin sitten luurin kiinni :) Yläasteaikaan. Oi niitä aikoja ilman ip-osoitteita ja muita sormenjälkiä!
Rupesin pyyhkäisemään peppuni toiseenkin kertaan. Ei silti auttanut. Menköön sitten semmoisille jotka lutraavat koko rullan kerralla 😕