Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
921/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankapuhelin aikana, sain ihastuksen (joka asui vielä vanhemmillaan) puhelinnumeron ja soittelin pojalle ihan koko viikonlopun ilman mitään järkevää asiaa. Meinas sen äidillä mennä vähän hermot.

Hän myös asui samalla asuinalueella ja huomasin meiltä näkyvän yhdestä ikkunasta heidän talonsa. Minä sitten kiikaroin sinne, jos vaikka näkyisi siellä hyyyvin kaukana jotain mielenkiintoista. Ei näkynyt

Vierailija
922/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan 19? Ja olin todella ihastunut mun silloisen tapailukumppanin kaveriin 😂 Oltiin kaverin kanssa baarissa ja sit iski loistava idea mennä koputteleen tän mun ihastuksen terassin oveen aamuyöllä klo 4? Juostiin siis koputtaan ja sit heti juostiin pakoon. Ja nukuttii jossai random rappukäytävässä.

Mitenköhän ajattelin, että tolla toiminnalla saisin hänen ihastumaan itseeni jotenkin? 😆 Hävettää edelleen ja aikaa tapauksesta on kuitenkin jo jtn 7v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli lentokapteeni, ostin lennot Hongkongiin pariksi päiväksi, (hän siis lensi ko konetta)jotta saatiin viettää siellä pari päivää. Sikakalliit lennot.

Vierailija
924/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvonut monesti todella todella myöhään, vaikka arkena olisi kuinka aikainen herätys ja menoa. Koska: 1. Halusin olla vastaamassa jos laittaa tyyliin esim. Hyvät yöt, tai muuta vastaavaa. 2. Hän päivittäisi jonkin muun kuvan. 3. Blaa blaa blaa mitä ihastuneena tuleekin mieleen.

Oon aina ollu tosi herkkä ihastumaan, ja tiedän että en ole ainoa, jonka sydän pomppii taivaaseen asti kun juttelet sen ihastuksen kanssa.❤😻

Tää on kuitenkin aivan saatanan ihana tyyppi!

Vierailija
925/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt miestäni. Ihastus kuitenkin jatkoi elämäänsä avopuolisonsa kanssa.

Terveiset Turkuun!

Vierailija
926/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka laitatte valheellisia pettämisviestejä ihastuksienne puolisoille. Mitä teidän päässä oikein liikkuu? Tai te jotka pilaatte kokonaan toisten suhteen, vain saadaksenne jonkun miehen? Oksettavaa, kuinka joku pystyy toimimaan näin.

Kaikki keinot on sallittuja sodassa ja rakkaudessa :)

Vierailija
927/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka laitatte valheellisia pettämisviestejä ihastuksienne puolisoille. Mitä teidän päässä oikein liikkuu? Tai te jotka pilaatte kokonaan toisten suhteen, vain saadaksenne jonkun miehen? Oksettavaa, kuinka joku pystyy toimimaan näin.

Jos joku toimisi tuolla tavoin minua tavoitellessaan, voisi olla varma etten olisi vähääkään kiinnostunut sen jälkeen. Tuollainen toiminta kertoo riittävästi - itse asiassa liikaakin - henkilön mielenlaadusta.

Vierailija
928/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nain ihastukseni 6kymppistä naapuria, niin että se varmasti kuuli seinän takana. Voihkin ja huusin kuin minuun ois pumpattu litroittain spermaa ja oisin saanut monta org.... 

Ei oikein tykännyt ihastus, eli silloinen on/off poikaystäväni asiasta, vaan pani huonekalunsa palasiksi pihallaan seuraavana päivänä.

Voi Reiska sua!!

Ihan nainen tietääkseni olen. Tuolloin vielä nuori, vasta parikymppinen. Tuli sekoilua paljon enemmänkin kuule, ei viitsi ihan kaikkea kertoa, ainakaan samassa viestissä.. 😎

Vierailija
929/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on toinen puskissa stalkkaaja. Ihastukseni luona oli hänen ex-tyttöystävänsä kylässä, totta kai menin pihalle pimeyteen kyyläämään ja avonaisesta ikkunan luukusta kuulin jopa mitä juttelivat.

Samaisen tyypin luokse yritin myös murtautua kun ei ollut kotona, kaivelin puista ovea jollain terävällä (en muista millä) kun yritin saada lukkopesää aukeamaan. En onnistunut.

Oveen jäi kyllä näkyvät jäljet, ja se jätkä tiesi kyllä että olin käynyt ovea sorkkimassa.

Meillä olis emmonen viharakkaussuhde, ja olen vasta paljon myöhemmin ymmärtänyt miten hullu olin.. melkein kuin elokuvasta vaarallinen suhde.. lol. Mutta ei se jätkä ollut pekkaa pahempi, tuli kauan suhteeni jälkeen parvekkeeni kautta sisään, oli raahannut mattotelineen parvekkeen alle ja siitä kiivennyt. Aluksi huuteli ikkunan alla että haluaa että heitän alusvaatteitani sille, olisi halunnut nuuskia niitä. Kun en reahoinut mölinään, tuli sitten parvekkeen kautta. Ehdin onneksi paeta kerrostalon varastoon.

Vierailija
930/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja olette suurin osa! Ja ei todellakaan tervettä ihastusta vaan sairasta

Terve ihastus on eri asia kuin se mitä te osa olette harrastaneet ihstuksenne takia

Vierailija
931/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaaleat farkut ja käytin lyhyttä paitaa, niin että iso perseeni oikein pääsi oikeuksiinsa. Koska olin ihastunut dominoivaan poikakaveriini, joka halusi että pidän sellaisia housuja mistä perse näkyy.

Oma tyylini oli mustat stretsifarkut ja perseen peittävät mustat paidat. Ja siihen tyylin palasinkin äkkiä, en tainnut vaaleita farkkuja pitää kuin pari kertaa. Taisin revin niihin reikiä, mutta ei niistä tullut edes silti coolit. 

90-luvun alkua elettiin. 

Vierailija
932/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hwywuuq kirjoitti:

Hulluja olette suurin osa! Ja ei todellakaan tervettä ihastusta vaan sairasta

Terve ihastus on eri asia kuin se mitä te osa olette harrastaneet ihstuksenne takia

Kaikille ei ihastuminen saati rakastuminen sovi, olen yksi niistä.

Alan voimaan huonosti henkisesti, se on suorastaan helvettiä.

Rakastuminen on kuin paha masennus.

Vierailija
933/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin seurakunnan kaikkiin tapahtumiin missä hänkin oli vaikken ollut kiinnostunut uskonnosta tippakaan....

Vierailija
934/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi niin uskomattoman älytön tarina kerrottavana, että en voi sitä edes kertoa. Lisäksi tähän liittyy osallisina viattomia perheenjäseniä, joten en siksikään voi kertoa. M1-lähete olisi ollut poikaa joskus.

Vierailija
935/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen oli mieheeni ihastunut ja tuli kyllä nähtyä jos jonkinlaisia temppuja. Mm. mitä erikoisempia tragedioita, joihin olisi tarvinnut juuri mieheni lohduttajaksi. Oli myös muutamia kertoja juuri yksi ylimääräinen lippu loppuunmyytyihin tapahtumiin, ja lippua tarjottiin ilmaiseksi miehelleni jotta voisivat mennä yhdessä.

No, eipä näistä mikään ottanut tuulta alleen. Yhdessä miehen olen kanssa edelleen.

Vierailija
936/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi niin uskomattoman älytön tarina kerrottavana, että en voi sitä edes kertoa. Lisäksi tähän liittyy osallisina viattomia perheenjäseniä, joten en siksikään voi kertoa. M1-lähete olisi ollut poikaa joskus.

Kerro nyt kun aloitit!

Vierailija
937/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt kun aloitit!

En voi, hävettää toimintani edelleen liian paljon. Lisäksi olin täysin mulqqu läheisimpiäni kohtaan ja käytin heitä törkeästi hyväksi.

Vierailija
938/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt kun aloitit!

En voi, hävettää toimintani edelleen liian paljon. Lisäksi olin täysin mulqqu läheisimpiäni kohtaan ja käytin heitä törkeästi hyväksi.

Kerro nyt. Mä taidan tietää tän tarinan. Kerro osapuilleen edes.

Vierailija
939/1695 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilin ihan sattumalta hänen menojensa mukaan esim. aamulla hänen työmatkansa varrella, jotta näin vilahduksen edes autosta.

Vierailija
940/1695 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan nyt ollut n. Kaksi vuotta ihastunut/kiinnostunut eräästä miehestä. Uskovia ollaan kumpikin, ja silloin kun tää tyyppi vaa jotenki kolahti ja kovaa, niin olin silloin avoliitossa toisen kanssa. Tää mies oli/on alkoholisti ja erottiin puol vuotta sitten.

Mutta tämä uskovainen vaikutti kiinnostuneelta ja hän ei tainnut aluksi tietää että minulla oli mies, koska kun hän erään kerran näki minut tämän avopuolison kanssa, niin hänen ilmeensä oli hieman, yllättynyt?

En tiedä, mutta jos hän olikin ollut minusta yhtään kiinnostunut, niin se taisi hänen puoleltaan lopahtaa siihen. Mutta mä olin jo ehtinyt häneen ihastua, ja voi miten monta kertaa kysyin häntä leffailtaa viettämään meidän yhteisen ystävän kanssa, koskaan hän ei lähtenyt samaan aikaan mun kanssa. Muuten hän kyllä kävi leffoja katselemassa meidän ystävän kanssa.

Myöhemmin kun olin jo eronnut, tämä yhteinen ystävä kertoi, että tää mun ihastuksen kohde oli hälle aikoinaan sanonut, ettei mielellään mun kanssa samaan aikaan kattelis leffoja. Mutta nyt kun olen eronnut, niin ei mun olemassa olo haittaa enää.

No..vielä ei olla yhteisiä leffailtoja pidetty, en tiedä haluaako tää tyyppi kuitenkaan sitten mua mukaan...

No minä en luovuttanut, mulle ja avokille kun tuli ero ja joku aika siitä kului, laitoin sitten kerran epätoivoisen ihmisen rakkaudentunnustuksen tälle uskovalle miehelle.

Hän vastasi ihan asiallisesti viestiin mutta ei ainakaan tunnustanut että hänellä ois pienintäkään mielenkiintoa mua kohtaan.

No, suuresta häpeäntunteesta huolimatta, käyn seurakunnassa kuuntelemassa kun hän pitää saarnoja, mutta en uskalla enää lähestyä häntä. Ettei hän pitäisi mua jonain ärsyttävän epätoivoiselta takertujalta.

Tosin kyllä hän kerran mulle vähän jutteli, mutta koska en pääse siitä häpeän tunteesta, niin olin ite aika vähäsanainen...

Epätoivoista on että edelleen merkkaan kalenteriin koska hän on seurakunnassa puhumassa/soittamassa ja yhtään kertaa en oo jättäny väliin.

Ja mun toive sen suhteen että hän vielä jonain päivänä kiinnostuis minusta, ei oo kadonnu mihinkään. :)

Jos olisit oikeasti uskossa ja uskovainen et olisi avoliitossa etkä hyväksyisi avoliittoa

Hirveän moni uskova tekee liikaa kompromisseja, raamatussa ei tunneta sanaa avoliitto, se on haureutta ja väärin Jumalan silmissä jos asuu yhdessä olematta naimisissa

Myös suurin osa uskovista kieroilee ja elää muutenkin kuin maailman ihmiset, se saa pyhän Hengen surulliseksi

Pitäisi elää hengen ei lihan ja sielun mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi