Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
Nauran täällä ihan katketakseni. Onneksi on paljon muitakin jolle käy joskus nolosti. Minä olen se joka oppi uuden kielen ihastuksen takia. Minulla on selvästi kova veto miehiin sillä nämä toistuvat n. 5 vuoden välein. Nyt ne kestäävät vain 2 kuukautta. Ystävät ja mieheni auttavat minua ja nauravat kaikille uusille ihanille tiedemiehilleni. Ja jotkut eivät löydä koskaan ketään. Minuakin on stalkattu, ilmoitin poliisille, meni niin pahaksi. Kiitos kun sain avatua edes vähän.
Nain ihastukseni 6kymppistä naapuria, niin että se varmasti kuuli seinän takana. Voihkin ja huusin kuin minuun ois pumpattu litroittain spermaa ja oisin saanut monta org....
Ei oikein tykännyt ihastus, eli silloinen on/off poikaystäväni asiasta, vaan pani huonekalunsa palasiksi pihallaan seuraavana päivänä.
valehtelin että olen vegaani + aatteet toki sen mukaisia.
tuota jakso puolisen vuotta. Mutta sainpahan korkattua sen.
Ravintolapöydän alla pitelin vanhan ihastukseni kovaa kalua kädessäni (itse laittoi käteni siihen), samalla kun liikuttelin kättäni edestakaisin samettisella sauvalla, sanoin hänen muistuttavan kovasti kevin costneria. Vanha ihastukseni vain kähisi, että tiesi aina kouluaikoina että olin häneen lätkässä.
Se mies oli ravintolassa vielä muijansa kanssa, onneksi muija sentään liehusi jossain muualla, ei ollut samassa pöydässä. Oisin voinut saada hampaat kurkkuun tms.
Onhan näitä..
Olen mennyt klubille tälläytyneenä tyrkysti kun tiesin toisen menevän sinne ja "sattumalta" törmättiin
Soitin ihastukselle ja sanoin että panisin häntä mielelläni. Meni hiljaiseksi mutta seuraavan kerran kun nähtiin pantiin
Ihana ketju!
Nyt sitten romantikkona rupeaa kuvittelemaan että mitä kaikkea minuun ihastuneet miehet ovatkaan tehneet epätoivoissaan hurman hekumoissa. Toivottavasti edes jotain.
Viimeisin oma temppuni on vika, joka ilmeistyi yllättäen puhelimeeni ja vaati tietenkin ihastukseni (työkaveri) tutkintaa, apua ja mielipidettä.
Joku joka on jäänyt elämässään ihan syrjään , kauhistelee , että varmaan pitää olla joku vakava neurologinen sairaus. Nuoret ja jotkut vanhemmatkin ovat aika eläväisia ja liikkuvia . Eikä kaikkien säätöjen kanssa ole tarkoituskaan mennä naimisiin. Väsyneet arat hissukat ihmeissään toisten monista ihmisuhteista. Tiedoksi tälle , että ihmisillä on myös aika paljon lomakoteja ympäri maailmaa, jossa tietysti sattuu ja tapahtuu. Onko yllätys esim. Aurinkorannikolla asuu 30 000 suomalaista ja muut ovat lomilla kuka missäkin. Toivottavasti sinut päästetään edes kirkolle käymään näät siellä naisia. Eihän näitä nimellä kirjoiteta, lue sinä vain sarjakuvia siellä vinttikamarissa, ne sadut ei kahistuta.
Googlasin ihastukseni nimen (ei ollut fb:ssä) ja löysin sattumalta hänen ilmoituksensä tori.fi:ssä. Siitä stalkkasin missäpäin hän tarkalleen ottaen asuu. Sitten aloin spekuloida millä tekosyyllä ja mihin aikaan yrittäisin asioida lähikaupassa tms. törmätäkseni häneen. Lopulta päädyin ostamaan älytöntä meteliä pitävän viilennyslaitten, joka meni rikki, onneksi sain kuitin häneltä. Päädyin pyytämään ihastustani kahville, mutta hän olikin naimisissa, vastasi vain, ei siis käyty tavattu. Turha vaiva, mutta rahat sain takaisin. :)
Vierailija kirjoitti:
Nain ihastukseni 6kymppistä naapuria, niin että se varmasti kuuli seinän takana. Voihkin ja huusin kuin minuun ois pumpattu litroittain spermaa ja oisin saanut monta org....
Ei oikein tykännyt ihastus, eli silloinen on/off poikaystäväni asiasta, vaan pani huonekalunsa palasiksi pihallaan seuraavana päivänä.
Voi Reiska sua!!
Kävelin päivittäin 3km lenkin että hän näkisi minut töistä tullessaan ja ihatuisi. Ehkä kerran ajoi ohi eikä edes huomannut.
Kerran sain sen kännissä mun luo ja mies katui sitä että lähti mukaani. Silti en uskonut. Laittelin kokoajan viestiä ja mies esti minut Whatsapissa. Silti en uskonut 😂
Baarissa menin tyrkyttämään rakkautani sille ja tarjosin juoman, ei edes ottanut juomaa vaan vaihtoi baaria.
Sitten uskoin, seuraavana aamuna. Että ehkä tästä ei nyt vaan tule mitään. 😂
Hävettää...
Vierailija kirjoitti:
Ympäriinsä paneskelu on kyllä hyvä tapa tuhota miehen ihastus. Jos niin haluaa jostain syystä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin ihastukseni nimen (ei ollut fb:ssä) ja löysin sattumalta hänen ilmoituksensä tori.fi:ssä. Siitä stalkkasin missäpäin hän tarkalleen ottaen asuu. Sitten aloin spekuloida millä tekosyyllä ja mihin aikaan yrittäisin asioida lähikaupassa tms. törmätäkseni häneen. Lopulta päädyin ostamaan älytöntä meteliä pitävän viilennyslaitten, joka meni rikki, onneksi sain kuitin häneltä. Päädyin pyytämään ihastustani kahville, mutta hän olikin naimisissa, vastasi vain, ei siis käyty tavattu. Turha vaiva, mutta rahat sain takaisin. :)
Hänellä oli siis ilmoitus siitä viilennyslaitteesta tori:ssa ja sillä tavoin pääsin sitten lähietäisyydelle, että ostin sen... epätoivoista juu. Ja turhaa.
- Valitsin lukioon pitkän fysiikan, koska samassa kaupassa työskennellyt tyyppi, johon olin palavasti ihastunut, luki sitä. Oltiin eri kouluissa. Logiikkani mukaan hän kiinnostuisi minusta silloin todennäköisemmin. Ei kiinnostunut. Enkä minä fysiikasta. 😐
- Valitsin vanhojentanssipuvun värin toisen (epätoivoisen) rakkauteni maun mukaan, jolta oikein kysyin mielipidettä. Ei oltu yhdessä, ei tultu olemaan yhdessä. Sovittiin kyllä treffit, mutta teki oharit ja palasi exänsä luo. Siinä välissä olin ehtinyt ostaa kankaat. 😑
- Kirjoitin nolon, monisivuisen kirjeen minut jättäneelle poikaystävälleni parikymppisenä. Pateettista soopaa, jolla yritin ainoastaan saada hänet palaamaan yhteen. No ei halunnut palata. Toivon, että kirje on tuhottu. 😬
- Kännityrkytyksistäni en kehtaa kirjoittaa 😱
Käyttäjä6880 kirjoitti:
Ajoin 250 km, käväisin katsomassa onko miehellä toinen nainen yökylässä, ei ollut vaan kuorsasi täysillä yksin peiton alla, sitten ajoin taas 250 km omaan kotiin. Ja keskellä talvea pimeässä ja lumisateessa tämä, keskellä yötä.
Tämä on kyllä aika hullua! :D
Olen kirjoitellut aikoinani messengerissä toisena ihmisenä ihastukseni kanssa, näin sain lisää ongittua tietoja hänestä. Olimme samassa koulussa mutta eri luokilla, ja tämä henkilö jota esitin halusi toimittaa ihastukselleni lahjan ystävänpäivänä mukamas minun välitykselläni (vaikka minä sen ostin ja halusin sen päästä antamaan ja annoinkin mutta "ei se ollut minulta"). Voi luoja kun hävettää. :D Murrosikäisen pääkoppa voikin olla sekaisin.
Silloinen ihastukseni työskenteli perheyrityksessä, jonka nyttemmin omistaa. Kylillä liikkui huhua, että olivat tahallaan aiheuttaneet taannoisen firmansa tulipalon. Sain siis näistä itsekin tietää siinä vaiheessa kun aloin tapailla tätä ihastusta. Mm. tämän jätin huomiotta. Jo tapailuvaiheessa aloin huomata itsekin kyseenalaisia asioita firman rahoihin ja muuhunkin liittyen. En kuitenkaan ottanut mitään puheeksi.
Mutta juuri näiden moraalikäsitysten eriäväisyyksien takia suhteesta ei olisi kuitenkaan koskaan voinut tulla vakavaa.
Te jotka laitatte valheellisia pettämisviestejä ihastuksienne puolisoille. Mitä teidän päässä oikein liikkuu? Tai te jotka pilaatte kokonaan toisten suhteen, vain saadaksenne jonkun miehen? Oksettavaa, kuinka joku pystyy toimimaan näin.
Roikkumaan jääminen viestien muodossa sen jälkeen, kun mies ilmaisi ettei kiinnosta. En halunnut uskoa. Tiedän itse miten ärsyttävää on olla tuollaisen kohteena silloin, kun omaa kiinnostusta ei ole, joten jälkikäteen on hävettänyt todella paljon... Onneksi en pommittanut viestejä älyttömiä määriä ja lopetin kuitenkin kohtuullisen nopeasti.
Leikkasin hiukset lyhyemmiksi (keski selästä polkkatukaksi), koska oli sanonut Messengerissä, että tykkää polkkatukkaisista tytöistä. Noh, se esti mut Messengerissä, IRC Galleriassa ja kuulin yks päivä, kun hän haukkui minut lyttyyyn ja kertoi meidän kahden välisiä keskusteluja kavereilleen.
Onko sulla joku todettu mielenterveyteen liittyvä sairaus tai joku neuropsykologinen diagnoosi?