Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
861/1695 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista olenko jo vastannut, ja ehkä tämä ei ole ihan ketjun epätoivoimmasta päästä, mutta muutin kyllä ulkonäköäni ihastuttuani yhteen mieheen, johon törmäsin töissä.

Kasvatin hiukseni pitkiksi, aloin käyttämään lähes aina korkokenkiä, hameita ja mekkoja töissä (käytin toki aikaisemminkin, mutta housuja myös) jne.

Mitään ei koskaan tapahtunut välillämme, ja mieskin on kadonnut jo pari vuotta sitten johonkin muualle, mutta tyyli on säilynyt. Pidän tästä itsekin:)

Hmm, kiinnostaisi tietää huomioiko mies "muodonmuutostasi" mitenkään?

Vierailija
862/1695 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihastukseni nimipäivä ja sattumalta näin bussin ikkunasta ihastukseni äidin menevän kaupungilla erääseen kauppaan. Ajattelin että hän meni ostamaan lapselleen nimipäivälahjaa, joten jäin bussista seuraavalla pysäkillä ja menin vauhdilla kyseiseen kauppaan. Siellä sitten tapitin tiukasti että mitä se äiti mahtaa ostaa. Koin olevani näin jotenkin lähempänä ihastustani ja tämän perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1695 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut kohdella itseäni todella huonosti. Hän esimerkiksi kertoi, kuinka exänsä on minua paljon kauniimpi ja yritin muuntautua exän näköiseksi (mm. värjäsin tukan, aloin käyttämään samanlaisia vaatteita jne.). Sairasta. Onneksi tulin järkiini. Tämä joskus parikymppisenä.

Mulla tää sama, paitsi että YLI NELIKYMPPISENÄ!

Olen antanut ihastukseni käyttää minua hyväkseni, niin henkisesti, taloudellisesti kuin seksuaalisestikin.

Ja tätä jatkui useamman vuoden... Sinä aikana olen tehnyt varmaan KAIKKI stalkkausmanööverit, saadakseni selville, että onko hänellä muita naisia.

Minä, lähes aikuisten lasten äiti, olen hiipinyt pimeässä metsikössä hänen talonsa takana nähdäkseni onko hän asunnossaan yksin...

Seurannut häntä laina-autolla peruukki päässäni, jotta tietäisin missä hän vapaapäivinään käy...

Olen soitellut hänelle lauantai-iltana tuntemattomasta numerosta sanomatta mitään, vain jäädäkseni sunnuntaina asiasta kiinni, kun en muistanut palauttaa numeroa näkyväksi...

Olen osallistunut nimimerkillä keskusteluun nettipalstalla, jossa kuvittelin ihastukseni kirjoittelevan... Asian tutkimiseen meni päiväkausia!!!

Olen yrittänyt tehdä itsestäni kiinnostavan kaikenlaisilla typerillä tempuilla mm. "katoamalla". Ja sitten taas istunut pimeässä metsikössä talonsa takana koirankusettajien ihmeteltävänä. Yksi tuli kysymään, että onko mulla kaikki kunnossa? Vastasin, että käyn täällä salaa tupakalla...

Nyt olen ryhdistäytynyt. Emme ole ihastukseni kanssa olleet missään tekemisissä kohta puoleen vuoteen. Yhteiset tutut ovat ilmeisesti mieltäneet minut epätoivoiseksi, koska "eroamme" ei ole noteerattu..

Saapa nähdä, pääsenkö ihastuksestani koskaan lopullisesti yli?

Miten voikaan järkevä aikuinen nainen seota moneksi vuodeksi jonkun miehen takia?

Vierailija
864/1695 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserielli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut kohdella itseäni todella huonosti. Hän esimerkiksi kertoi, kuinka exänsä on minua paljon kauniimpi ja yritin muuntautua exän näköiseksi (mm. värjäsin tukan, aloin käyttämään samanlaisia vaatteita jne.). Sairasta. Onneksi tulin järkiini. Tämä joskus parikymppisenä.

Olen antanut ihastukseni käyttää minua hyväkseni, niin henkisesti, taloudellisesti kuin seksuaalisestikin.

Ja tätä jatkui useamman vuoden... Sinä aikana olen tehnyt varmaan KAIKKI stalkkausmanööverit, saadakseni selville, että onko hänellä muita naisia.

Minä, lähes aikuisten lasten äiti, olen hiipinyt pimeässä metsikössä hänen talonsa takana nähdäkseni onko hän asunnossaan yksin...

Seurannut häntä laina-autolla peruukki päässäni, jotta tietäisin missä hän vapaapäivinään käy...

Olen soitellut hänelle lauantai-iltana tuntemattomasta numerosta sanomatta mitään, vain jäädäkseni sunnuntaina asiasta kiinni, kun en muistanut palauttaa numeroa näkyväksi...

Olen osallistunut nimimerkillä keskusteluun nettipalstalla, jossa kuvittelin ihastukseni kirjoittelevan... Asian tutkimiseen meni päiväkausia!!!

Olen yrittänyt tehdä itsestäni kiinnostavan kaikenlaisilla typerillä tempuilla mm. "katoamalla". Ja sitten taas istunut pimeässä metsikössä talonsa takana koirankusettajien ihmeteltävänä. Yksi tuli kysymään, että onko mulla kaikki kunnossa? Vastasin, että käyn täällä salaa tupakalla...

Nyt olen ryhdistäytynyt. Emme ole ihastukseni kanssa olleet missään tekemisissä kohta puoleen vuoteen. Yhteiset tutut ovat ilmeisesti mieltäneet minut epätoivoiseksi, koska "eroamme" ei ole noteerattu..

Miten voikaan järkevä aikuinen nainen seota moneksi vuodeksi jonkun miehen takia?

Ihan hirveetä mut samalla nauroin vedet silmissä kun ajattelin miltä tää kaikki on näyttänyt vähän sellaisella koomisella tavalla. Toivottavasti pääset tyypistä yli lopullisesti.

Vierailija
865/1695 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin 30 asteen pakkasessa mopolla pääni jäädyksiin, jottei sydämen tuska olisi tuntunut niin pahalle.

Vierailija
866/1695 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserielli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee niin tulee vain ajatus mieleen, että miksi kukaan nainen ei ole nähnyt mitään vaivaa tutustuakseni minuun? :) En sano että pitäisi ryhtyä tuollaiseksi stalkkeriksi, mutta kovin tuntuu olevan naiset välinpitämättömiä suhteeni.

Vierailija
867/1695 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
868/1695 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasin housuun hänen edessään,kun tiesin että se kiihottaa häntä.

Vierailija
869/1695 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestin töistä lomaa ja matkustin 9000 km päähän ihastukseni vuoksi. Kerroin kohteelle ihastumisestani hänen kotikielellään vietnamilla. Hän ei osannut englantia juurikaan. Kielimuuri oli ongelma mut sitten nainen alkoi myös harjaantua englannin kielessä. Seurusteltiin kaksi vuotta.

Vierailija
870/1695 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitellut av:n kaipaus-ketjuun ja toivoen, että kaivattuni näkisi viestini ja tunnistaisi minut niistä. 

Vierailija
871/1695 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus kävi lapsena meillä säätämässä äitini pyynnöstä tietokonettamme, ja lähdettyään halailin sitä tuolia aikani missä hän oli istunut. Tositarina. 

Vierailija
872/1695 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin hänelle kirjeen jossa kerroin tunteistani.

Vierailija
873/1695 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana luulin, että seksisuhde voi kehittyä ennen pitkää oikeaksi parisuhteeksi, lopputulema oli että aina nämä miehet pariutuivat jonkun muun, siveämmän naisen kanssa ja jättivät minut tylysti kuin nallin kalliolle. Suhteen päätyttyä heille olisi kuitenkin taas seksi kelvannut, kaduttaa kun olin niin helppo ja täysin vietävissä vain siksi, kun olin niin kovasti ihastunut.

Vierailija
874/1695 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjöttelin teinixinä pakkasessa maalaiskylän keskustassa pe-la illat kyttäämässä kavereiden kanssa, josko ihastukseni tulisi autolla käymään paikallisella R-kioskilla. No eipä tullut kuin kerran.

Pahinta oli se vaivannäkö: tälläydyttiin, matkattiin hoodeille ja oltiin siellä pikkukylässä tuntitolkulla. Välillä lämmiteltiin pankkiautomaatissa, joka oli pankin tuulikaapissa.

Säälittävää :’-/

Vierailija
875/1695 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju ikinä!

Itse aloin käymään kuntosalilla vain koska ihastukseni oli siellä. Päädyin plösöstä aivan upeavartaloiseksi. Ihastukseni monesti kehui kun juttelimme. Päädyimme ystäviksi ja hän kertoi kuinka on ihastunut toiseen naiseen 💔

Vierailija
876/1695 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tuli useampaa ihastusta seurattua bussilla, eli hyppäsin samaan bussiin ja menin sinne asti kuin ihastus jatkoi matkaansa. Vain kerran uskalsin sitten bussissa aloittaa keskustelun ihastuksen kanssa, ja tapailimme sitten jonkin aikaa.

Nyt aikuisiällä noloin asia on varmaan epätoivoinen somessa ja netissä roikkuminen ja ihastuksesta tiedon etsiminen. En tietenkään kehtaa laittaa kaveripyyntöä ihastukselle vaan pitää tyytyä vaan ihastuksen nimen googlailuun ja profiilikuvan tuijotteluun.

Vierailija
877/1695 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
878/1695 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkausta. Ei mitään hyypiömäistä, mutta silti noloa. Sellaista somessa vakoilua ja tarkistamista, onko asunnossa valot ja auto pihassa. Asumme siis maalla ja muka lenkkeilen talon ohi.

879/1695 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitellut av:n kaipaus-ketjuun ja toivoen, että kaivattuni näkisi viestini ja tunnistaisi minut niistä. 

Olihan täällä toinenkin yhtä epänormaali :D

Itse myös, rekkauduin tänne ja kirjoitellut :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
880/1695 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu. Säälittävää...tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi