Lohduton sääennuste seuraavalle kuukaudelle
Ei hellettä ei edes yli 20 asteen lämpötiloja, korkein ennuste 20 astetta ;( Missä kesäkelit?
Kommentit (17)
Täydellistä keliä luvassa, harvoin näin hyvä ennuste.
No nytkin piti olla kauhea juhannussää. Ja ulkona on mitä parhain juhannussää.
Mitäh? Eikö pääse nyt käyttämään mikroshortseja ja keikuttamaan persettä. Jaxuja!
Kesä on silti. Yli +20 ei tarvis mennäkään. Tänään on ollu +14, oli mahtava käydä pitkä pyörälenkki kun tuulikin raikkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Eikö pääse nyt käyttämään mikroshortseja ja keikuttamaan persettä. Jaxuja!
Kylmästä säästä nauttivat ovatkin yleensä ylipainoisia.
Miten niin lohduton? Tuleva sää on parasta, mitä voi olla.
Nythän on ollut todella kiva kesä tähän mennessä. Meillä on aurinkoinen ja lämmin piha, ihan uikkareissa / mekossa olen tehnyt puutarhahommia tai istunut puun varjossa lukemassa.
Nyt mökillä on aurinkoista ja lämmintä, t-paidassa istumme terassilla. Toisella puolella mökkiä on tuulista, siellä tarvitsee villapaidan.
Näin ainakin Turussa ja Turun saaristossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmästä säästä nauttivat ovatkin yleensä ylipainoisia.
Mä olen nauttinut kylmästä säästä myös alipainoisena.
Tää on paljon parempi kesä kuin viime kesä
Viime kesänä kasvit kuoli kuivuuteen. Nyt kaikki on vehreää ja kaunista.
Mikä estää lähtemästä ulkomaille lämpimään?
Ihana kun on raikasta! Me sydänsairaat rakastamme vilpoisia ilmoja ja mahtavaa kun pystyy kesälläkin olemaan ulkona ilman että rintaa alkaa puristamaan. Jo yli +25 olen viileässä sisällä, ja kun menee yli tuon niin vien roskatkin yöllä. Enkä ole ylipainoinen, ihan 54kg hoikka rouva, sukuvikoja on vaan kertynyt ilman omaa tahtoani.
En kaipaa mitään hirmuhelteitä, mutta kyllähän tuo vähän vetää mielen matalaksi kun tuntuu että olis joku syys-lokakuun taite. On tää ollut poikkeuksellisen kolea ja sateinen kesä tähän asti ja surkeaa jos samanlaisena jatkuu.
20c ihan riittävän lämmintä.