Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia

Vierailija
27.08.2017 |

Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D

Kommentit (1695)

Vierailija
621/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on nuoruusvuosilta kokemusta siitä, että alennuin satunnaisten viikonloppujen kännipanoksi, ja olen jättänyt muun elämän syrjään, jos ihastus haluaisi tavata. Aikuisena olen mm.alkanut kuunteleman ihastuksen lempibändejä, tanssinut tyynyn kanssa kuvitellen sen olevan hän, ollut aina valmis auttamaan työasioissa jne.

Vierailija
622/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lähtenyt festareilta pois taksilla, jotta pääsin silloisen tapailukumppanini viereen yöksi. Matka maksoi yli 300 euroa, sillä hän asui kaukana festaripaikkakunnalta. Näkemiseni ei edes ollut hänelle erityisen mieluinen yllätys :D

2. Matkustanut kanadaan viikon lomalle ihastukseni perässä. En kertonut etukäteen hänelle, että olen siellä, vaan ilmestyin hänen työpaikalleen. Yllätys oli mieluinen (tai hän esitti hyvin) Suhdetta ei syntynyt, mutta harrastimme sentään seksiä.

3. Olen vuosien saatossa monesti matkustanut toiselle paikkakunnalle ihastukseni perässä, nähdäkseni hänestä edes vilauksen.

4. Epätoivoisin näistä kaikista on kuitenkin ehkä se, että yläasteella liityin koulumme rukouspiiriin, sillä ihastukseni oli sen perustaja ja todellinen uskovainen. Siellä rukoilimme kaikki vuorotellen ringissä, ja toivoin että hän ihastuisi minuun.

Myöhemmin minulla diagnosoitu adhd, joka osaltaan selittää näitä spontaaneja ja järjettömiä päähänpistoja, joita ihastusten eteen olen tehnyt. Niin ja tosiaan, ihastukseni kohde ei ole ollut koko aikaa sama.

Nyt olen ollut jo monta vuotta onnellisessa ja tasapainoisessa parisuhteessa henkilön kanssa, joka ei mitenkään liity em. tarinoiden ihastuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin hakematta kouluun, joka olisi ollut 400km päässä. Onneksi jätin. 13 vuotta avioliittoa takana ja 3 lasta.

Vierailija
624/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puolitoista vuotta patjana miehelle, jonka olisin halunnut takaisin. En saanut seksistä kertakaikkiaan mitään itselleni, paitsi olla tyypin lähellä hetken. En keltään muulta ole saanut noin huonoa seksiä kuin tältä tyypiltä. Lopetti painamiseni, kun löysi uuden tyttöystävän.

Mies tiesi taatusti itsekin mitä teki, ja näin jälkeenpäin olen useasti miettinyt, miten annoinkaan kenenkään käyttää itseäni seksuaalisesti hyväksi noin pahasti itse sitä tajuamatta. 

Vierailija
625/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin opiskelussa välivuoden, että sain olla ihastukseni kanssa edes töissä. Kiltein ja mukavin mies ever! Oli vaikea saada se tajuamaan vihjeitä, vaikka hivelin se jalkaa jalallani tupakkakopissa, tein tikusta asiaa, pyysin kyytiä aina silloin kun miehen vaimo oli eri vuorossa (oli samassa paikassa töissä), mutta lopulta sain sen ihastumaan itseeni. Mies vain ei saanut jätettyä sitä vanhaa läskiä vaimoaan. Kyllästyin odottamaan ja lähdin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.

Vierailija
626/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin sydämeni. Hän läimäytti sen takaisin kiinni.

Olinpa epätoivoinen hölmö, kun en tajunnut että oli pelimies, eikä vakaa turvallinen suomimies. Niin se ulkonäkö pettää.

Mitä kävi?

Vierailija
627/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kysyä mistä voisi löytää ylä-aste aikaisen ihastuksen kuvia netistä?

Nimellä googlettamalla ei löydy mitään järkevää, nimi voinut vaihtua ja mulla ei ole mitään naamakirjoja tai instoja.

Kyse siis -80-90 lukujen vaihteesta.

Vierailija
628/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin bestmanina hänen häissään.

Oletko gay? ja ihan uteliaisuutta.

Vierailija
629/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini kertoi, että tultuaan meille töihin oli ihastunut yhteen myyntipäällikköön. Heille oli tarjoutunut yhteinen työmatka kahdestaan, omat hotellihuoneet tietenkin. Kaverini oli sitten miettinyt miten saisi tuon miehen huoneeseensa ja muisti että heillä on samanmerkkiset puhelimet. Illalla nukkumaanmenoaikaan hän oli sitten nirhannut oman puhelimensa laturin johdon rikki ja soitti ihastukselleen, että saisiko lainata tämän laturia. Mies oli sitten kiltisti tullut paikalle ihmettelemään kun puhelin ei lataa ja kiikuttanut laturin tälle kaverille (joka oli hulluna kuluttanut puhelimensa akkua niin että siinä oli tyyliin enää prosentti jäljellä ja ihan pakko ladata), mutta se liitin ei käynytkään siihen puhelimeen! Mies oli tyynesti pahoitellut ja mennyt omaan huoneeseen. Kaverini puhelimesta oli akku loppunut (ja laturi hajalla) ja hän joutui tilaamaan herätyksen hotellin respasta.

Seuraavana päivänä mies oli jossain keskustelussa tuonut esiin että hänellä on tyttöystävä. Tuskin vahingossa mainitsi.

Hahaha, mutta oliko pakko häpäistä työkaverisi täällä? 

Vierailija
630/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin ns kaveri-seurustelusuhteeseen jossa mies ei sitoutunut mihinkään ja sai vapaasti olla myös muiden kanssa, kuuntelin hänen kertomuksiaan näistä muista naisista. Menetin täysin itsekunnioitukseni.

Vierailija
631/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuin ns kaveri-seurustelusuhteeseen jossa mies ei sitoutunut mihinkään ja sai vapaasti olla myös muiden kanssa, kuuntelin hänen kertomuksiaan näistä muista naisista. Menetin täysin itsekunnioitukseni.

Voi pojat... jos mies haluaa/ on tunteita sua kohtaan niin se EI toimi näin. :/

Vierailija
632/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat... jos mies haluaa/ on tunteita sua kohtaan niin se EI toimi näin. :/

No ei tietenkään, mutta kysehän olikin siitä että minulla oli niitä tunteita ja ihan liikaa, ei hänellä.

Vierailija
633/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikutin vaikka töistä jos hän halusi joskus tavata. Ja valmistauduin tapaamisiin pitkän kaavan mukaan. Hän ilmaantui paikalle verkkareissa, jos ilmaantui. Tuijotin eron jälkeen kuukausia w.appin paikallaolotietoja ja mietin kenen kanssa viestittelee. Laitoin epätoivoisia viestejä joihin hän ei edes vastannut.

Vierailija
634/1695 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestasin itseni ihastukseni kotiapulaiseksi. Olimme siis hyviä tuttuja ennestään, mutta minä tahdoin enemmän. Halusin näyttää hänelle, että olen korvaamaton saalis. Ajoin puolen vuoden aikana varmasti ainakin kahdesti viikkoon 300km päivässä, jotta sain siivota, pyykätä, leikata ruohoa, poimia marjoja, leipoa, laittaa ruokaa yms yms hänen toiveidensa mukaan. Käytin tähän kaikki vapaapäiväni. Enkä edes välttämättä nähnyt häntä lainkaan koska mies teki pitkää päivää usein. Kiitokseksi riitti kaunis kirje, joka odotti pöydällä aina sinne mennessä. Tai puhelinsoitto illalla, joka usein meni minun laskuuni sekin. Jos hän sattui olemaan kotona, toki annoin uskomatonta seksiä - ilman mitään sitoumuksia mihinkään, tietenkin.

En saata uskoa, että tämä tapahtui. Sain kyllä loppujen lopuksi miehen parisuhteeseen ja olimme vuosia yhdessä, mutta juttu loppui hänen yltiöpäiseksi ja jopa väkivaltaiseksi äityneen mustasukkaisuutensa vuoksi.

Vierailija
635/1695 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttäsin whatsupissa ihastustani koska oli paikalla jne..

Se on WhatsApp

Vierailija
636/1695 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin vähän aikaa yhden miehen kanssa, joka sitten halusi kuitenkin lopettaa suhteen, mutta jäi fb-kaverikseni. Loin feissiin feikkiprofiilin, johon liitin söpön miehen kuvan profiilikuvaksi ja sitten tää "mies" kävi kommentoimassa ihailevasti profiilikuviani ja muutenkin flirttailemassa seinälläni. Ai helvetti kuinka noloa, edelleen.

Mutta hei, laittoi se exäkin viestiä että "onks toi "Make" sun uus miesystävä?", eli oli se ainakin huomannut. "No se nyt oli sellainen säätö", mikä ei ihan valetta ollut. Säätöä se oli tosiaan, säälittävää sellaista, keskenäni. XD

😀😁😂🤣😆 aika ihanaa 😙

Vierailija
637/1695 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin naiseen vuonna 2016 ja mietin miten saisin hänet. Lesbokaveri sanoi että kannattaa värjätä hiukset punaisiksi koska kaikki lesbot kääntää päätään kuin härät nähdessään punapään. En koskaan saanut naista ja edelleen punapää.

Vierailija
638/1695 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kirjoitukset ovat aika söpöjä. Harmi kun niin paljon vaivaa on nähnyt niin moni nainen ja ei,ole saanut vastakaikua. Tulee vähän hölmö olo kun itse en ole nähnyt vaivaa noin paljon nais-ihastuksieni vuoksi vaikka usein tänäpäivänäkin miehen useammin oletetaan olevan se, joka kysyy naista tapaamiseen. Epätoivoista ehkä, mutta oppii ainakin sen, että enemmän saisin vaivaa panostaa.

Vierailija
639/1695 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
640/1695 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimies. kirjoitti:

Nämä kirjoitukset ovat aika söpöjä. Harmi kun niin paljon vaivaa on nähnyt niin moni nainen ja ei,ole saanut vastakaikua. Tulee vähän hölmö olo kun itse en ole nähnyt vaivaa noin paljon nais-ihastuksieni vuoksi vaikka usein tänäpäivänäkin miehen useammin oletetaan olevan se, joka kysyy naista tapaamiseen. Epätoivoista ehkä, mutta oppii ainakin sen, että enemmän saisin vaivaa panostaa.

Jatka vaan samaan malliin, niin kyllä sitä römpsää vielä jostain irtoaa!