Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
Pyysin Facebook-kaveriksi, vaikka ollaan molemmat varattuja eikä muutenkaan juuri tunneta hyvin. Hän hylkäsi pyynnön välittömästi ja en enää edes voisi lähettää hänelle kaveripyyntöä (estetty). Eli nyt hän ajattelee, että olen joku hullu stalkkaaja, jolla ei ole mitään tilannetajua. Toivottavasti ei enää ikinä nähdä 😳
Vierailija kirjoitti:
Pyysin Facebook-kaveriksi, vaikka ollaan molemmat varattuja eikä muutenkaan juuri tunneta hyvin. Hän hylkäsi pyynnön välittömästi ja en enää edes voisi lähettää hänelle kaveripyyntöä (estetty). Eli nyt hän ajattelee, että olen joku hullu stalkkaaja, jolla ei ole mitään tilannetajua. Toivottavasti ei enää ikinä nähdä 😳
No jopas on ollut miehellä pipo kireällä..hyi olkoon!!
Ostin sille tampooneja kun pyysi. Olin siis yhdessä ihastukseni kanssa. Myöhemmin sama nainen rikkoi sydämmeni mutta se on toinen stoori. Hävetti ja vitutti se tamppoonien osto silloin että toista kertaa en ole niitä ostanut. Jos nyt jokin asia on naisen homma niin ostaa ne mitä vuotoonsa tarvii. Ziisus en sitä ennen tajunnut kuinka älyttömästi niitä on tuotteita kuukautisia varten.
näitä lueskellessa muistan oman stalkkaus kohteeni 😂 mutta kun muistaisi miten tutustuin. oli n 14v olen luultavadti valehdellut olevani 16. mies oli aikuinen n 23.ja jokatapauksessa tapasimme seksasimme. sit alkoin stalkkaa.hänen töissään. myös kun hän vaihto työtään löysin hänet silti. eräänä päivänä kun hän oli lähössä töistä lähtikin naisen kanssa. otin heistä jopa kuvia!! maailmani oli rikki. muistan katselleeni tätä naisen kuvaa ja miettineeni mikä siin toises naises on parempaa 😂. hitsi kun on tästä niin kauan ja olin aika rikkinäinen moelenterveydeltäni tiolloin että en kauheen huvin muista miten asiat meni.nykyisessä avioliitossani jossa olen hyvin onnellinen olen muutaman kerra kattonu mieheni fb ja tekstarit läpi kun on ollu vaisunpi kertomaan asioita, no ei ei sieltä mitää löytäny ,😂 olen onnistunut myös olemaan narsistisen stalkkaajan kohde.
Vierailija kirjoitti:
näitä lueskellessa muistan oman stalkkaus kohteeni 😂 mutta kun muistaisi miten tutustuin. oli n 14v olen luultavadti valehdellut olevani 16. mies oli aikuinen n 23.ja jokatapauksessa tapasimme seksasimme. sit alkoin stalkkaa.hänen töissään. myös kun hän vaihto työtään löysin hänet silti. eräänä päivänä kun hän oli lähössä töistä lähtikin naisen kanssa. otin heistä jopa kuvia!! maailmani oli rikki. muistan katselleeni tätä naisen kuvaa ja miettineeni mikä siin toises naises on parempaa 😂. hitsi kun on tästä niin kauan ja olin aika rikkinäinen moelenterveydeltäni tiolloin että en kauheen huvin muista miten asiat meni.nykyisessä avioliitossani jossa olen hyvin onnellinen olen muutaman kerra kattonu mieheni fb ja tekstarit läpi kun on ollu vaisunpi kertomaan asioita, no ei ei sieltä mitää löytäny ,😂 olen onnistunut myös olemaan narsistisen stalkkaajan kohde.
No et ole kyllä henkisesti tasapainossa nytkään jos kattelet miehesi viestejä ja fb..
Ei hemmetti, tehän olette kaikki ihan sairaita!
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on sairaus.. Ainakin joskus..
Selvitin millainen hänen exänsä oli ja yritin muuttua hänen kaltaisekseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on sairaus.. Ainakin joskus..
Saisiko sillä saikkua?
Tosin en ole ikinä ihmeemmin ihastunut,rakastunut tai tuntenut mitään muutakaan erityisen vahvasti.
Maailmanmestaruudenkin kun voitin ajattelin vaan että pannaan kamat kasaan ja lähdetään hevon vit*uun.
Muut kyllä hillui ryyppäsi ym.
Omaa lasta kun katselin keskoskaapissa en oikein tiennyt mitä tehdä tai ajatella ja lähdin kaverille nukkumaan
Aika monet näistäkin viesteistä selviä provoja....ja mammat uskoo ☺️
Olin 80-luvulla 16-vuotias kun suuressa typeryydessäni jätin kiltin ja ihanan poikaystäväni ns. kovispojan vuoksi. Poikaystäväni perhe oli muuttanut Tukholmaan ja etäisyys sen ikäisenä, siihen aikaan oli kai liikaa. Kuvioihin tuli tämä 17v. paha poika ja siihen sitten lankesin. Petin ja jätin. Pahalla pojalla meni sukset ristiin omien vanhempiensa kanssa. Äitini sitten pitkän aneluni jälkeen antoi pahiksen olla meillä ja nukkua vierashuoneessamme. Sääli kai pahista sen verran. Noh.. pahis oli pahis. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä. Ei ehtinyt se kesä juhannukseen kun kiertelin hoodeja tunti toisensa jälkeen etsimässä tätä pahiskundia. Sillä oli muitakin kuin minä ja tiesin sen. Jotenkin se tilanne oli vaan niin nolo ja samalla sitä sinisilmäisesti uskoi, että jos vaan yritän, niin se kundi muuttuu muuksi mitä on. Ei muuttunut, mutta meidän majoitus kyllä kelpasi. Muistan erityisesti yhden illan, kun istuin katukiveyksellä sen pahiskundin vieressä ja hänen vieressään istui toinen tyttö, jota pahis pussaili. Katselin muualle ja yritin epätoivoisesti jutella jotain ja saada kundin lähtemään kanssani jo kotiin. Lähtihän se, kun ei muuallakaan ollut yöpaikkaa. Onneksi meillä oli perheen kesken varattu kesälomareissu Kreikkaan ja se pariviikkoinen riitti karistamaan kovispojan tähtipölyt vaaleanpunaisista laseistani.
Syksyllä aloitin opiskelut ja se katukivetyksellä istunut tyttö soitti meille monta kertaa saman viikon aikana, mutta olin aina silloin poissa kotoa. Silloin ei tosiaan ollut kännyköitä vielä. Lopulta se tyttö soitti silloin kun olin kotona ja itkuisena kertoi olevansa raskaana pahikselle, mutta pahis seurusteli jo hänen parhaan kaverinsa kanssa. Opin kerrasta millaisten kanssa kannattaa seurustella ja sen ihanan, kiltin poikakaverinkin kanssa asiat saatiin sovittua myöhemmin. Emme kuitenkaan enää seurustelleet uudelleen, koska hän jäi asumaan Ruotsiin ja itse lopetin opiskelun ja lähdin välivuodeksi jenkkeihin miettimään mitä oikeastaan haluaisinkaan opiskella. Siihenkin löytyi sitten vastaus ja se kunnon mieskin aikanaan ;)
Ei oma kokemus, mutta kaverin :D Se meni ja ihastui ihan hulluna kukkakauppiaan pojaksi osoittautuneeseen kundiin ja haki sen äidille töihin vain saadakseen sen kundin. Me naurettiin kippurassa sen kaikille pyrkimyksille olla miniä from heaven ja se oli just sitä sen kundin äidin mielestä. Aina kun kundi tuli kukkakaupassa käymään, sen äiti kehui vuolaasti tätä mun kaveria pojalleen ja poika oli aina aivan super ystävällinen ja kiva tälle mun kaverille. Sitä kesti muutaman kuukauden kunnes tuli kukkakauppiaan 50v-synttärit. Kaverini ja toinen kukkakaupan työntekijä oli kutsuttu sinne. Huolellisen pakkeloinnin jälkeen kaveri veti päälleen uuden vaatekerran alusvaatteineen ja oli valmis taistoon. Juhlat oli kukkakauppiaan kotona puutarhassa ja porukkaa oli paljon, myös kukkakauppiaan pojan ystäviä. Ihastuksen kohde oli ystävällinen, hauska ja flirttaileva. Sellainen TOSI kiva tyyppi, kuten kaveri aina tässä vaiheessa tarinaa sanoo. Miehelään siirtyminen koki karvaan pettymisen siinä vaiheessa iltaa, kun kukkakauppias oli iloisessa hutikassa vetänyt kaverini käsikynkkää mukaansa pissareissulle ja sillä reissulla sitten maininnut, että hän niiiiiin toivoisi poikansa tulleen järkiinsä ja ettei pojan "erityinen ystävä" olisi tullut juhliin, muttei hän voi kieltää sellaista, koska omaa lasta rakastaa vaikka lapsi ei olisikaan ihan kuten "me muut" ja että kukkakauppias niiiiin näkisi kaverini ja poikansa parina ja miten niiiiiiin kauniita lapsia heille syntyisi, mutta minkäs teet kun poika on homo. Tässä vaiheessa kaverini oli purskauttanut huulilleen tuupatun kuoharipullon sisältöä kaaressa työnantajansa päälle reveten hysteeriseen nauruun.
Ai mikä tässä oli epätoivoista? Ei ehkä vielä oikeastaan mikään, paitsi se duunipaikan valinta hottiksen vuoksi, mutta mitä tapahtui sitten monen monta, liian monta kuoharillista myöhemmin oli kaverini roikkumassa ihastuksensa kaulassa tanssin verukkeella kysellen "Ootsä kokoaikahomo vai voistsä koskaan kuvitella panevasi naista, tällaista naista!" :D
Odotin seitsemän vuotta että mies alkaa seurustella kanssani. Mies halusi tietenkin vain pillua.
Stalkkasin netissä, laitoin hänen fanisivulleen viestejä. Kirjoittelin myös tänne vauvalle juttuja hänestä, jotta parisuhde menisi rikki. Kyseessä julkkis.
Discordia kirjoitti:
Ai kun tämä ketju kivasti paljastaa syyn täälläkin paljon esiintyvään miesvihaan. Suurella osalla naisista ei näytä olevan mitään kontrollia tunteisiinsa ja sitä kautta käytökseensä. Sokeana juostaan kenen tahansa perässä vaikka ulkomaille tai päin ladon seinää.
Ei mitään harkintakykyä, ei ihmistuntemusta eikä kriittisyyttä.
Sitten kun tulee itku niin "Kaikki miehet on sikoja!" uliuliuli.Vaikka vietätte huomattavasti aikaa peilin edessä niin osaatteko oikeasti katsoa itseänne koskaan?
Jokainen valitsee kumppaninsa itse.
No mikähän on vaivannut niitä miehiä, jotka ovat soittaneet minulle esim 37 puhelua tunnissa kielloista huolimatta. Lähettäneet 48 tekstiviestä tunnissa. Uhkailleet ties millä, jos en suostu seurustelemaan. Enkä taatusti ole ainoa.
Eikö se pädekään seurusteluintoisiin miehiin, että jokainen valitsee kumppaninsa itse?
Sekopäistä ja epätoivoista käytöstä löytyy sukupuolesta riippumatta. Tuliko tämä naisvihaajalle oikeasti yllätyksenä?
T:Nainen
Mä oon stalkannu myös whatsupissa! Ja googlettamalla etsinyt lisää tietoa hänestä..