Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1695)
Opettelin koripallon säännöt ulkoa koska poika harrasti koripalloa..
Menin hänen kanssaan naimisiin...
Minä olen käynyt joskus samoilla aerobictunneilla ihastukseni siskon kanssa ja aina silloin ottanut vaihtovaatteiksi jotkut mustat pitsiröyhelörintsikat ja hillunut ne päällä pukuhuoneessa siten että tuo nainen varmasti näkee ne. Ajattelin ihan tosissaan että hän voisi kertoa veljelleen kuinka seksikkäitä alusvaatteita käytän ja sitten ihastukseni vaikuttuisi minusta. Muutenkin yritin päästä tuon siskon kaveripiiriin jotta sieltä kautta aukeaisi reitti onneen, mutta ei siinä mikään onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt joskus samoilla aerobictunneilla ihastukseni siskon kanssa ja aina silloin ottanut vaihtovaatteiksi jotkut mustat pitsiröyhelörintsikat ja hillunut ne päällä pukuhuoneessa siten että tuo nainen varmasti näkee ne. Ajattelin ihan tosissaan että hän voisi kertoa veljelleen kuinka seksikkäitä alusvaatteita käytän ja sitten ihastukseni vaikuttuisi minusta. Muutenkin yritin päästä tuon siskon kaveripiiriin jotta sieltä kautta aukeaisi reitti onneen, mutta ei siinä mikään onnistunut.
Luultavasti sisko alkoi pitämään sinua jonkin sortin lepakkona ja puhui veljelleen kaikkea muuta kuin hyvää.
😂😂😂
Aivan loistavia! Suosikkejani ovat mankeli, sanomalehdet hedelmäkulhossa ja pyyhkijänsulat synttärilahjaksi.
Minä yritin parikymppisenä tehdä aina kulloiseenkin ihastukseen vaikutuksen ruuanlaittotaidoillani. Kutsuin miehen kylään ja kokkasin ja leivoin jotain monimutkaista, tyyliin tandoorikanaa ja irlantilaista viskikakkua. Ja leivät leivoin, ituja idätin, laitoin hapankaalia jne. Oikeasti en ollut mikään köksä, ruuat tein aina reseptistä. Reseptien etsintään meni paljon aikaa ennen nettiä.
En nyt tiedä paljonko näillä oli loppupelissä vaikutusta, nyt ”aikuisena” tiedän paremmin minkä perässä nuoret miehet sataprosenttisesti ovat, mutta opinpahan laittamaan ruokaa. Niiltä ajoilta on pari bravuuria vieläkin ohjelmistossa, liki 30 v. myöhemmin.
Miesystäväni jätti minut täysin yllättäen. Petti ja jätti.
Masennuin, alkoholisoiduin ja sotkin elämäni täysin.
Miesystäväni soitti minulle muutama vuosi eron jälkeen. Olin kännissä ja niin pohjalla, että valehtelin sairastuneeni syöpään, sen sijaan että olisin kertonut syvän masennuksen ja itsemurhayritykset.
Nyt voin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni jätti minut täysin yllättäen. Petti ja jätti.
Masennuin, alkoholisoiduin ja sotkin elämäni täysin.
Miesystäväni soitti minulle muutama vuosi eron jälkeen. Olin kännissä ja niin pohjalla, että valehtelin sairastuneeni syöpään, sen sijaan että olisin kertonut syvän masennuksen ja itsemurhayritykset.
Nyt voin paremmin.
Auts.
Vierailija kirjoitti:
Treenasin liian kovaa ja ostelin parempia vaatteita. Treenasin niin kovaa että jouduin leikkaukseen. Tämän 2kk saikun aikana hän löysi toisen. Löin suutuspäissäni seinään ja käsi murtui, toinen 2kk saikku lähes heti perään. Töissä tipuin 8v uran jälkeen takaisin ns paskahommiin, kostoksi saikuista :)
Kamalaa! Anteeksi mutta mua naurattaa ja surettaa sun puolesta samaan aikaan :D
Yksi ystävä ihastui mieheen samalta kadulta, mutta ei saanut vastakaikua. Pyysi minua usein kävelemään kanssaan miehen ikkunan alta. En suostunut. Kävi yksin.
Sama ystävä ihastui myös ammattikoulun 15v vanhempaan opettajaansa ja ahdisteli tätä puheluilla niin kauan, että mies uhkasi rikosilmoituksella, jos ei lopeta.
Toinen ystävä halusi kurkkia miehen työpaikan ikkunoista sisään ja mennä kävelylle niihin aikoihin kun pääsee pois töistä. Oli tosi vaivaannuttavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenasin liian kovaa ja ostelin parempia vaatteita. Treenasin niin kovaa että jouduin leikkaukseen. Tämän 2kk saikun aikana hän löysi toisen. Löin suutuspäissäni seinään ja käsi murtui, toinen 2kk saikku lähes heti perään. Töissä tipuin 8v uran jälkeen takaisin ns paskahommiin, kostoksi saikuista :)
Kamalaa! Anteeksi mutta mua naurattaa ja surettaa sun puolesta samaan aikaan :D
Kiitos :D Muakin rupee jo nyt naurattamaan vaikka sillon oli kyllä aika vaikea tilanne. Eipä ole 2 vuoden jälkeen ihan parantunut vieläkään, henkisesti tai fyysisesti :)
Vierailija kirjoitti:
Aloin sabotoida ihastukseni ja hänen silloisen vaimonsa suhdetta saadakseni heidät eroamaan. Lähetin tuolle vaimolle anonyymeja viestejä, joissa paljastin ihastukseni mukamas pettävän häntä, yms. Lisäksi yritin kaikella pienellä sabotaasilla saada heidät näyttämään huonoilta toistensa silmissä. Tätä jatkui parin vuoden ajan ja se sisälsi oikeasti ihan kaikkea älytöntä heidän kotiinsa soluttautumisesta lähtien... Mutta se kannatti, sillä ero tuli ja nyt olemme olleet ihastukseni kanssa yhdessä monta vuotta. Hävettää vaan näin jälkeenpäin, enää en samaan sortuisi... Onneksi täällä pystyi avautumaan. :)
SÄ OLET SAIRAS!!
Toi ei ole mitään epätoivoista enää, vaan ihan oikeasti sairasta touhua!!
Toivottavasti joku päivä kiinni jäät tosta ja tulet alas korkealta ja kovaa!! Ei mitään moraalia! Suorastaan OKSETAT mua!! HYI!!
Kirjoitin rakkauskirjeen mutta onneksi olin sen verran ujo etten uskaltanut sujauttaa sitä ihastukseni pulpettiin. Piilotin kirjeen myöhemmin kotona ja unohdin asian tyystin.
Puoli vuotta myöhemmin paras ystäväni, joka hänkin oli kirjoittanut kirjeen ihastukselleen mutta harmikseen hänen ihastuksensa ei pitänyt kirjeestä ollenkaan, oli asiasta pettyneenä mennyt lörpöttelemään minun kirjeestä toiselle kaverilleni, joka oli vielä isompi hölösuu. Noh, tietysti ihastukseni sai kuulla juorun enkä ikinä unohda sitä inhoa joka hänen kasvoilleen syttyi. Tietysti kielsin koko asian ja kotiin päästyäni tuhosin koko kirjeen.
Pari vuotta myöhemmin ihastuksestani tuli isoin kiusaajani ja loputkin ihastukseni rippeet kuolivat sen saman tien.
En ole sen koommin ihastunut kehenkään ja vaikka seurustelusuhteeni ovat sisältäneet lämpöä ja kestäneet vuosia, niistä on aina puuttunut se tietynlainen... "je ne sais quoi".
On ikävää, kun tietää miltä ihastuminen tuntuu mutta sen kokeminen uudelleen on lähes mahdottomuus. </3
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitan:
Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta.
Saa laittaa sairaitakin :D
Minä menin jumppatunnilla juttelemaan ja tein vaikutuksen hyppäämällä voltin takaperin ja päästin vahingossa pierun.
Poistuin paikalta kyynelehtien.
Osasyy (muitakin syitä oli toki) sille, että irtisanouduin vasta töistä eli josko nyt uskaltaisin lähestyä viimein vuosien jälkeen.
Kamala ketju, en ollut tajunnut että voin stalkkaa whatsapissa. Kiitos vaan vinkeistä! Kävin muutaman kerran katsomassa ja poistin hänen numeronsa :,D
Oikeasti tämä on ihana ketju. Itsekin aina sekoan ihastuksesta. Usein olen innostunut lenkkeilystä kun olen tajunnut että joku ihastus asuu lähistöllä. Ihastuksia en koskaan lenkeillä nähnyt mutta kunto kasvoi. Nykyään myyn jos jonkinlaista projektia asiakkaille kun haluan olla tekemisissä. Firma tykkää :)
Vierailija kirjoitti:
Kyttäsin whatsupissa ihastustani koska oli paikalla jne..
Sama, niin säälittävää oikeesti, onneksi en ole ainoa. Kuvittelin, että hän tekee samoin kun oli kauan ’paikalla’. Yhtäkkiä häneltä poistui se viimeksi paikalla tieto, onneksi olin jo silloin päässyt melkein yli siitä kyttäämisestä. Nyt lopulta poistin jo koko numeron...
Keskustelin hänen rakastajattarensa kanssa. Koskaan ei ole sydäntä riipinyt niin paljon kuin katsoa silmiin naista, joka on oman ominut.
Se mitä kaikkea tuo nainen oli tehnyt saa vieläkin vatsani kääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyttäsin whatsupissa ihastustani koska oli paikalla jne..
Sama, niin säälittävää oikeesti, onneksi en ole ainoa. Kuvittelin, että hän tekee samoin kun oli kauan ’paikalla’. Yhtäkkiä häneltä poistui se viimeksi paikalla tieto, onneksi olin jo silloin päässyt melkein yli siitä kyttäämisestä. Nyt lopulta poistin jo koko numeron...
Ai niin, sitten vielä toki googlasin kaikki mahdolliset tiedot hänestä. Sain selville harrastuksen ja kävin säännöllisesti katsomassa että tulee uusia tuloksia = ei ole kuollut. Myös Facebook-sivun analysoin niin hyvin kuin mahdollista (ei oltu edes kavereita ja hänellä tiukat asetukset). Oikeasti, helpompaa olisi kuin vain voisi pyyhkiä tällaiset toivottomat tapaukset kokonaan muistista.
Tein amuletin ja taikaloitsun jolla sain hänet ajattelemaan minua. Toimi. Yhdessä jo toista vuotta.