Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa mun päivän syömiset!

Vierailija
27.08.2017 |

Aamupala: pieni annos kaurapuuroa ja sokeroimatonta mustikkakeittoa
Aamupäivällä nälkään puolikas avokado ja 1 kpl reissumies ruisleipä tosi tumma päällä kevytlevitettä, juustoa ja kurkkua
Iltapäivällä sushia joissa merilevää, sushiriisiä, kurkkua, katkarapua ja lohta
Jälkiruoaksi ihan pieni annos suklaajäätelöä
Illalla 2kpl 100% kauraleipää ja päällä kevytlevite, juustoa ja kananmunan valkuaisia 2 kpl sekä soijajogurtti 150g

Lisäksi join aamulla kahvia. Olen myös juonut vissyä sekä vettä pitkin päivää. Aamulla tein n. 5km kävelylenkin ja illalla tein n. 5km hölkkälenkin.

Antaa palaa :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokado, soija ja vissy ihan turhakkeita. Avokadolla on iso vesijalanjälki, soija nyt on mitä on, vissyn valmistukseen menee myös hurjasti vettä. Niin ja sokeroimaton mustikkakeitto on ihan järkkyy aspartaamikuraa. Olisit syönyt sen sijalla mustikoita.

Mikä h**vetin vesijalanjälki? Ja että vissyn valmistaminen vaatii vettä? No shit, Sherlock...

Astu koiranpa*kaan, niin saat jalanjälkiä.

Vierailija
22/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunissa terveellisin osa on keltuainen. Siinä on kaikki vitamiinit ja kivennäisaineet ja enemmän proteiinia kuin valkuisessa, joten on idioottimaista syödä pelkät valkuaiset ja heittää keltuaiset menemään. Ymmärrän jos joku 2 vee tekee niin kun ei tykkää, mutta että aikuinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokado, soija ja vissy ihan turhakkeita. Avokadolla on iso vesijalanjälki, soija nyt on mitä on, vissyn valmistukseen menee myös hurjasti vettä. Niin ja sokeroimaton mustikkakeitto on ihan järkkyy aspartaamikuraa. Olisit syönyt sen sijalla mustikoita.

En minä aspartaamia mustikkakeittooni laita. Ihan vaan mustikoita, vettä ja vähän perunajauhoa...

Vierailija
24/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos tykkäät ja tulee hyvä mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän