Pieniä ja suuria vittumaisia asioita palstalla!? Peukutusketju
Peukku ylös jos olet samaa mieltä ja alas jos et.
Minä aloitan minua ärsyttää " upitus"
Etenkin jos tuo up on tullut 2 minuuttia aloituksen lähettämisen jälkeen!
Kommentit (69)
"Naiset saavat aina paljon helpommin seksiä kuin miehet" ynnä vastaavat kilttimiesten uliuliprovot
Vierailija kirjoitti:
Kysyminen aiheesta, jonka saisi helposti selville googlaamalla tai soittamalla Kelaan tms.
Ääh, miksei saisi kysyä. Jos on vaikka yksn kotona, eikä voi kysyä muiltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihertyttöset jotka leikkivät moderaattoreita ja poistavat viestit jotka eivät edusta heidän mielipuolista agendaansa.
Tämä!
Tiettyjen julkisuuden henkilöiden suoranainen vainoaminen.
Täysin järjetön moderointi ja viestien poistaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyminen aiheesta, jonka saisi helposti selville googlaamalla tai soittamalla Kelaan tms.
No, vaikka olisit yksin kotona, voit silti käyttää googlea ihan yhtä helposti kuin vauva-palstaakin. Itse asiassa usein jopa helpommin. Kelaankin voi soittaa, vaikka olisi yksin kotona ja sieltä saa lisäksi oikean vastauksen eikä vain spekulaatiota ja jopa väärää tietoa, jota vauva-palsta tarjoaa.
Jatkuvat harhaklikkaukset, jotka johtuvat mainosten hitaasta latautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa tuo lainaamasi viesti kunnolla, niin huomaat mikä siinä oli pointti.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvat harhaklikkaukset, jotka johtuvat mainosten hitaasta latautumisesta.
Apu tilanteeseen: adblock käyttöön
Kommenttien peukuttaminen alaspäin ilman, että perustelee miksi niin tekee.
Täysin järjetön moderointilinja, mikä paikoin tekee keskustelun täysin mahdottomaksi
Tyhmät ihmiset
Se, kun viimeisen parin vuoden aikana tälle palstalle on eksynyt ikävää miesväkeä. Keskustelun taso laskee heti kun ylilaudalla ja suomi24:ssä keskustelutaitonsa hionut katkera mies pääsee paikalle. Inhoan etenkin sanan pelle käyttämistä sekä yleistä naisvihaa joka vedetään mukaan aiheeseen kun aiheeseen. Katkeruus ja matala ÄO suorastaan tihkuu näistä kommenteista. Uli.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien peukuttaminen alaspäin ilman, että perustelee miksi niin tekee.
Täysin järjetön moderointilinja, mikä paikoin tekee keskustelun täysin mahdottomaksi
Tyhmät ihmiset
Mua ei häiritse niinkään perustelematon alapeukuttelu, vaan se että perustelemaan ei suostuta edes pyydettäessä vaan sen sijaan alapeukutetaan sitä kysymystä, ikään kuin olisi väärin haluta tietää syyt alapeukkuihin.
Ulijankkaaja.
Elintasojankkaaja.
Yleistäminen, koskee erityisesti ihan kaikkia miehiä ihan kaikissa asioissa ihan aina.
Vierailija kirjoitti:
0/5 kommentointi
Jos aloitus on typerä provo, niin tuo on hyvä kommentti.
Turhiin keskusteluihin kommentointi.
Laittaa sinne vaikka "Kiinnosti...". Miksi pitää kommentoida mitään, kun silloin vain nostaa keskustelun etusivulle? Ristiriitaista?
Linkataan kauhistellen joku uutinen.
Sitten kun meet lukee sen, uutinen vaikuttaa ihan erilaiselta kuin minkä käsityksen keskustelusta saa. On esim. liioiteltu, korostettu paljon jotain yksityiskohtaa tai ymmärretty jotain väärin.
"Kun minä koen asian näin, kukaan muu ei saa/voi kokea sitä toisin"-asenne