Uusperhe hävettää
Minulla ei ole avioliittoja eikä lapsia edellisistä suhteista, koska niitä ei ole. Tällä hetkellä minulla olisi mahdollisuudet saada itseäni huomattavasti vanhempi eronnut mies, jolla on lapsia. Ex-akalla ja lapsilla on ukon sukunimi. Ukko haluaa oman sukunimensä myös uudelle perheelle.
Onko normaalia ja voisitko suostua tällaiseen vai hävettäisikö sinua?
Kommentit (29)
Haluaisin vain että mies palaisi yhteen 1. rakkautensa kanssa ja tekisi sen kanssa vielä puuttuvan tytön. Nimikin oli jo mietitty valmiiksi (Mariel) mutta 2.kin lapsesta tuli poika. :I -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itsestäni, mutta sinun ei ainakaan kannata. Asenteesi paistaa läpi siihen malliin, ettei tuolta pohjalta onnistu uusperheen arki.
olen sanonut että en halua äitipuoleksi. mies ei ole itsekään lastensa kanssa juuri tekemisissä. ilmeisesti soittelee joskus. on puhunut aiemmin että lapset olisi pitänyt abortoida. ja nyt haluaa uusia...
Totta kai on luonnollista toivoa ex-puolison kanssa hankittujen lasten kuolemaa tai ainakin ettei heitä olisi, sitä ei vaan ole soveliasta sanoa ääneen. Tuollainen mies olisi oma unelmani, mahdollisen eron jälkeen lapset jäisivät kokonaan itselle ja naiselle lapset kaiken kivun ja kärsimyksen jälkeen mielestäni kuuluvatkin. Miehet kyllä pitäisi vapauttaa elareista sellaisten lasten osalta, joiden elämässä eivät ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itsestäni, mutta sinun ei ainakaan kannata. Asenteesi paistaa läpi siihen malliin, ettei tuolta pohjalta onnistu uusperheen arki.
olen sanonut että en halua äitipuoleksi. mies ei ole itsekään lastensa kanssa juuri tekemisissä. ilmeisesti soittelee joskus. on puhunut aiemmin että lapset olisi pitänyt abortoida. ja nyt haluaa uusia...
Totta kai on luonnollista toivoa ex-puolison kanssa hankittujen lasten kuolemaa tai ainakin ettei heitä olisi, sitä ei vaan ole soveliasta sanoa ääneen. Tuollainen mies olisi oma unelmani, mahdollisen eron jälkeen lapset jäisivät kokonaan itselle ja naiselle lapset kaiken kivun ja kärsimyksen jälkeen mielestäni kuuluvatkin. Miehet kyllä pitäisi vapauttaa elareista sellaisten lasten osalta, joiden elämässä eivät ole mukana.
Noinhan se ajattelisi myös sitten kun 2.akan kanssa tulisi ero. :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole avioliittoja eikä lapsia edellisistä suhteista, koska niitä ei ole. Tällä hetkellä minulla olisi mahdollisuudet saada itseäni huomattavasti vanhempi eronnut mies, jolla on lapsia. Ex-akalla ja lapsilla on ukon sukunimi. Ukko haluaa oman sukunimensä myös uudelle perheelle.
Jos sinua hävettää moinen, sinulla on itsetunto-ongelma. Samoin sulla on senneongelma koska nimittelet miehen exää akaksi, vaikkei hän ole tehnyt sinulle mitään. En usko että sinä olet parisuhdekelpoinen,vaikutat sen verran ilkeältä ja epävakaalta.Parempi että koitat kasvaa henkisesti aikuiseksi ettet pilaa miesparan elämää.
Vierailija kirjoitti:
saanko laittaa välit lopullisesti poikki tuon kanssa? ei tuollainen elämä ole yhtään sellainen jota haluaisin elää. -ap
Siis sä kysyt lupaa kun oma äly ei riitä? Emmääkestä. Ihan selkeesti olet saanut mitä olet tilannut. Olet yhtä tyhmä kuin "ukko"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua hävettää moinen, sinulla on itsetunto-ongelma. Samoin sulla on senneongelma koska nimittelet miehen exää akaksi, vaikkei hän ole tehnyt sinulle mitään. En usko että sinä olet parisuhdekelpoinen,vaikutat sen verran ilkeältä ja epävakaalta.Parempi että koitat kasvaa henkisesti aikuiseksi ettet pilaa miesparan elämää.
t. Aki-parka
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh kirjoitti:
MAHDOLLISUUS saada vanha mies?? Mitä ihmettä? Täytyy olla käsittämättömän huono itsetunto sinulla.
Kukaan oman ikäiseni ei kiinnostu minusta koska olen ruma ja tylsä. :) -ap
ja sen lisäksi muutenkin ilkeä, tyhmä ja epämiellyttävä ihminen.
Minun vaatimus olisi, että mies ottaa minun sukunimeni mennessämme naimisiin, jos ei pysty saamaan entistä vaimoaan luopumaan nimestään. Minulle on muuten sama, mitä sukunimeä käytän, mutta jos mies haluaa pitää saman nimen ex-vaimonsa kanssa, en ole häntä varten eikä hän minua. Ei minua miehen lapset hävittäisi, koska syytönhän minä niiden olemassaoloon olisin, mutta vanhaa miestä kyllä häpeäisin enkä kykenisi tuntemaan seksuaalista halua.