naiselle stay uppien yms ostaminen
Tykkäisittekö naiset jos mies olisi ostanut teille stay upit ja esileikin aikana paljastaisi ja pyytäisi laittamaan ne päälle
Kommentit (12)
Ne pitäis antaa silloin kun muutenkin puetaan päälle. Musta on tylsä ensin riisua seksiä varten ja sitten taas pukea. Steikat pitäis olla sellaiset, että ne sopii just mulle eikä ole mitään kiinalaista muovikamaa. Olis ihanaa tulla kuorituksi vaikka kotiin tullessa ja steikat sitten vaan jäisi.
No kyllä tykkäisin ja ehdottomasti pitäisin ☺️ Eikä mua haittais kesken seksin riisua ja pukea, ei elämä niin vakavaa ole ☺️
N29
Itse tykkään pukeutua stay uppeihin, joten mielissään olisin.
Miksei. Mä tykkään itse käyttää kauniita alusvaatteista ja sukista.
Mulle tuo fantasia liittyy nimenomaan riisumiseen. Voihan sen noinkin toteuttaa.
Termeistä sen verran, että stay up -sukat on niitä, jotka pysyvät itsekseen ylhäällä. Jos haaveilet sukkanauhavyöstä, niin stay upit eivät välttämättä niissä käy. Kaupoissa myydään myös nylon-sukkia juuri sukkanauhavyöllä kiinnitettäväksi. Niistä puuttuu silikoni sukan pitsireunasta ja ne tosiaan pysyvät ylhäällä vain sukkanauhaliiviin kiinnitettynä.
Tykkään. Itse en kehtaa ostaa, mutta onneksi mies ostaa sexyjä asuja ja ne on kyl mukavia piristeitä elämään.
Aivan parhaita kokemuksia kertoa alusvaatteiden erikoisliikkeen myyjälle että vaimo on menossa treffeille miesystävänsä kanssa ja haluan ostaa hänelle jotkut räväkämmät alusvaatteet. Myivät sitten minulle sukkanauhaliivin ja sukat sekä stringit joissa alaosa auki. Myyjää punastutti mutta oli tilanteessa mukana alkoi heti etsiä sopivaa. Kysyi asiallisesti vaimon mittoja.
Kyllä vaan tykkään alusasulahjoista, kun eräs vanhempi herrasmies silloin tällöin piipahtaa luonani. Hänhän se niistä enemmän kiksejä saa ja tunnen olevani myös halutumpi. N37
Omalle vaimolle en osta enää mitään koska seksiä on turha odottaa vaikka miten temppuilisi. Onneksi hankin pari vuotta sitten nuoren thaimaalaisen rakastajattaren joka aina palkitsee pienistäkin huomionosoituksista ruhtinaalisesti :) Jos hänelle ostan esim stayupit niin se on varmaa että hän pukee ne päällensä ja antaa todella tiukkaa tavaraansa. Vaikka minulla onkin iso (24/16) ja se riittää väljään suomipimpsaankin hyvin niin kyllä tekee tiukka thaimaalainen hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Aivan parhaita kokemuksia kertoa alusvaatteiden erikoisliikkeen myyjälle että vaimo on menossa treffeille miesystävänsä kanssa ja haluan ostaa hänelle jotkut räväkämmät alusvaatteet. Myivät sitten minulle sukkanauhaliivin ja sukat sekä stringit joissa alaosa auki. Myyjää punastutti mutta oli tilanteessa mukana alkoi heti etsiä sopivaa. Kysyi asiallisesti vaimon mittoja.
Miksiköhän epäilen...missä liikkeessä myydään tuollaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän epäilen...missä liikkeessä myydään tuollaisia?
Tässä e-p:llä.. Erikoisliike kyseessä.
Seksielämämme on hieman kaavoihin kangistunutta ja vaihtelu tekee kyllä terää!
Ostin siis itselleni muutama päivä sitten stay upit ja nahkaisen korseletin ja itseäni se piristi todellakin ja mieskin kävi kuumempana kuin koskaan grrrr!
En tykkäisi. Eivät ne ole naista varten, vaan miestä itseään. Ja koska en nyt sellaisia pidä muutenkaan, niin tuntuisi, että mies haluaa muuttaa minua vain jonkun tietyn naisen kaltaiseksi. Mistä lienee fantasiansa sitten saanutkaan.
Se on eri asia jos seksiimme kuuluisi tällainen, mutta ihan kylmiltään en lähtisi naiselle niitä tarjoamaan. Jos kuitenkin päätät tämän haaveesi toteuttaa, niin hanki nyt hyvä mies laatua! Ja lahjaa ei sitten kannata antaa avattuna, vaan kaupan paketissa. Se näyttää muuten ties minkä putiikin halvalta tuotteelta, joka on saattanut pahimmassa tapauksessa olla jo edellisilläkin daameillasi.