:)
Olis hetki aikaa, tahtooko joku kysyä jotain? Hiusten ja silmien väriä jos kerrotte niin on mulle helpompaa. Palautteet sitten kanssa ;)
Kommentit (109)
Kerrotko mitä näet tulevaisuuteeni? Lapsia? Minne muutan asumaan? jne. Kiitos!
Kuulostaa erittäin todelta. Kyllä tuo puhuminen on piakkoin tarpeellista. Toivon, että olet oikeassa myös kaikessa muussa. Kiitos paljon vielä kerran ja oikein hyvää jatkoa sinulle :)
Näkijä:
Teillä tulee eteenne tilanne jossa on puhuttava ihan kaikki asiat halki. Niitä ei voi enää lykätä eikä paeta, ja asiat tuleekin sanottua. Ehkä jopa hieman raadollisella tavallakin. Tulee kyyneleitä, olette molemmat kuin riisuttuina toistenne edessä. Ihan kaikki tulee sanottua ja esiin. Tuo on rankka vaihe, mutta se puhdistaa ilmaa ja sen jälkeen tienne kääntyy parempaan. Siitä pienin askelin jatkatte yhdessä eteenpäin. Voimia se tosiaan vaatii, mutta muistathan että palkkio on kaiken sen arvoista. Älä missään viheessa menetä toivoasi!Muutaman kkn päästä näen sinut työelämässä. Ehkä vuodenvaihteen jälkeen. En ole kauhean hyvä sitten näissä ajoissa, joten ottakaa ne varauksella ;)
punaiset hiukset ja siniset silmät,
että miten on tuon lapsimäärän laita, tuleeko ennen joulua taloon uusi lapsi? Onnistuvatko projektiini liittyvät hakemukset?
LILY
Ikä 34, vaaleansiniset silmät, tummanruskeat hiukset joissa vähän punertavaa ja vaaleita raitoja. Tapailen kahta miestä, onko heistä kumpikaan " se oikea" ? Saanko ikinä lapsia?
Vierailija:
Minulla on vihreät silmät, pähkinänruskeiksi värjätyt vaaleamman ruskeat hiuksetOnko diagnoosini oikea? Miten minun pitäisi siihen suhtautua, jos se on totta? Olenko raskaana vuoden - parin sisällä? Mitä näet työelämässäni? Olenko oikean miehen kanssa?
Työelämäni on nyt muuttunut sitten ekan viestini jälkeen. Miten näet tulevaisuuteni? Mihin suuntaan menen?
Onko vauva tulossa lähiaikoina?
Ai niin, olen 28v.
Mitä tapahtuu asunnonsaannin suhteen,ero kait tulossa?kiitti!