:)
Olis hetki aikaa, tahtooko joku kysyä jotain? Hiusten ja silmien väriä jos kerrotte niin on mulle helpompaa. Palautteet sitten kanssa ;)
Kommentit (109)
Nuori nainen, vaaleat ja pitkät hiukset, vihreät silmät.
Miten käy lapsen yrityksen - viimeksi pillerit lopettaessani elimistö meni aivan sekaisin, miten nyt? Tarkoitus olisi siis saada pikkuinen alulle :)
Miten mahdollinen synnytys edistyy sitten aikanaan? Tuleeko jotain ongelmia?
Kiitos :)
Koska yhteinen kotimme löytyy? Mitä muuta näet :)? Kiitos!
Milloin saamme sen oman kodin? Onko se rivari vai okt?
Saanko työtä ja mitenkä elämä mieheni kanssa tästä eteenpäin?
Näetkö saammeko enää koskaan toista lasta?
Sano, menenkö nyt ihan metsään tämän asian kanssa, mutta asuntoasiat nousee minulle pinnalle. Näkyy sellainen vaalea omakotitalo, olisiko sitten puuta, suurehko, yksitasoinen. Miehesi ja perheesi kanssa sinne muutat. Lapsia en ihan lähitulevassa näe perheeseenne enempää tulevan.
Vierailija:
Silmät siniset, hiukset " hunajanvaaleat"
Saanko paikan jota hain? Entä koska saamme oman talon? :)
Hiukset vaaleat, silmät siniset.
tuleeko vielä lapsia? sukupuolet...
minkälainen ura sopis mulle, kun olen harkinnut alan vaihtoa. entä miehen työ?
Muutammeko tai rakennammeko taloa lähiaikoina?
Kiitos kaunis sinulle!
Ja tulevaisuudesta tahtoisin myös tietää, saanko vielä lapsia? Miten meillä töissä asiat järjestyy (ongelmia siis työajoissa)??
Kysyjänä vihreäsilmäinen ja ruskeatukkainen nainen..
kysyisin miten työasiani ja lasteni hoito ratkeaa ja tuleekohan meille enää lapsia?
Pystyykö mieheni olemaan juomatta? Terveyteni reistailee, miksi? Miten lasteni peloille käy? Kiitos :-)
Hiukset tummat, silmät vihreänharmaan" keltaiset" , ikä 31.
Näkijä:
Sano, menenkö nyt ihan metsään tämän asian kanssa, mutta asuntoasiat nousee minulle pinnalle. Näkyy sellainen vaalea omakotitalo, olisiko sitten puuta, suurehko, yksitasoinen. Miehesi ja perheesi kanssa sinne muutat. Lapsia en ihan lähitulevassa näe perheeseenne enempää tulevan.Vierailija:
Silmät siniset, hiukset " hunajanvaaleat"
En pistäis pahakseni vaikka muutettaiski ;) Lapsia ei myöskään ole suunnitteilla, tämä (toivottavasti) meni oikein.
Kesällä muutatte, ainakin silloin on jo vihreä maa ja ihan mukavan lämmintäkin :) teidän suhteenne toimii hyvin, mutta teillä taitaa olla vähän tulisuutta suhteessanne. Semmoista pyörremyrskyn lailla tulevaa, mutta myös menevää kiukunpuuskaa välillä. Ette ole pitkävihaisia, vaan sovitte nopeasti ja se onkin yksi suhteenne kulmakivistä. Sinulle ja rakkaallesi yhteinen matka tulossa myöskin tässä tämän vuoden puolella.
Vierailija:
Koska yhteinen kotimme löytyy? Mitä muuta näet :)? Kiitos!
Teidän täytyy vielä jonkin aikaa odotella, ihan heti lähikuukausina asia ei ratkea. Mutta sanoisin että vuoden sisällä. Kyseessä on joko pienehkö, matala ok talo tai sitten rivari. Suuri, viihtyisä piha siinä on jokatapauksessa, sellainen pensasaita ympärillä. :)
Silmien väri: ruskea, hiusten väri: ruskea, ikä 27.
Miten käy meidän rakennus projektin. Selvitäänkö siitä ehjin nahoin, täysissä sielun ja ruumiin voimissa?:) Kiitokset sinulle etukäteen!
Tummanruskeat hiukset oikeesti mutta vaaleat sopii paremmin kalpeaan naamaan ;) Ikää 30v. Saammeko koskaan toista lasta? Pärjäänkö koeajan loppuun nykyisessä työssä?
" 3
Kesällä muutatte, ainakin silloin on jo vihreä maa ja ihan mukavan lämmintäkin :) teidän suhteenne toimii hyvin, mutta teillä taitaa olla vähän tulisuutta suhteessanne. Semmoista pyörremyrskyn lailla tulevaa, mutta myös menevää kiukunpuuskaa välillä. Ette ole pitkävihaisia, vaan sovitte nopeasti ja se onkin yksi suhteenne kulmakivistä. Sinulle ja rakkaallesi yhteinen matka tulossa myöskin tässä tämän vuoden puolella.
Vierailija:
Koska yhteinen kotimme löytyy? Mitä muuta näet :)? Kiitos!"
Toivottavasti yhteinen koti löytyisikin kesällä ;). Heh, tuo on totta että olen välillä hieman tulinen ja saan kiukunpuuskia, mutta mies on rauhallinen ja saamme nopeasti sovittua :).
Hmmm... mikähän mahtaa tämä matka olla :)
t.3
Hmm.. teidätkö mitä? Kun minusta tämä teidän ero ei nyt kauhean lopulliselta näyttäisi. Hieman kyllä otatte etäisyyttä toisistanne, mutta jokin teitää vetää takaisin yhteen. Se rakkaus ei sittenkään ole kokonaan kuollut, se on vain vähän nyt väsähtänyt jonnekkin arjen murheitten alle.
Saat samasta paikkakunnalta asunnon, kuin missä nyt olette. Ja Tapailette kyllä miehesi kanssa. Hitaasti ja varovasti hyvä tulee ;)
Voimia :)
Vierailija: