Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:)

03.04.2006 |

Olis hetki aikaa, tahtooko joku kysyä jotain? Hiusten ja silmien väriä jos kerrotte niin on mulle helpompaa. Palautteet sitten kanssa ;)

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi nyt just vastaamaan useammalle, mutta yritän jos tuossa myöhemmin sitten.

Vierailija
82/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsenkö töihin koska vai en ikinä?

tuleeko liittomme kestämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tulee eteenne tilanne jossa on puhuttava ihan kaikki asiat halki. Niitä ei voi enää lykätä eikä paeta, ja asiat tuleekin sanottua. Ehkä jopa hieman raadollisella tavallakin. Tulee kyyneleitä, olette molemmat kuin riisuttuina toistenne edessä. Ihan kaikki tulee sanottua ja esiin. Tuo on rankka vaihe, mutta se puhdistaa ilmaa ja sen jälkeen tienne kääntyy parempaan. Siitä pienin askelin jatkatte yhdessä eteenpäin. Voimia se tosiaan vaatii, mutta muistathan että palkkio on kaiken sen arvoista. Älä missään viheessa menetä toivoasi!

Muutaman kkn päästä näen sinut työelämässä. Ehkä vuodenvaihteen jälkeen. En ole kauhean hyvä sitten näissä ajoissa, joten ottakaa ne varauksella ;)

Vierailija
84/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaako rahahuolemme?

Vierailija
85/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaipuunne on kova, niin toisen lapsen aika ei ole vielä. Hän on tulossa, mutta vasta sitten myöhemmin. Sinua kehoitetaan keskittymään nyt elämässäsi muihin tärkeisiin asioihin. On jokin jossa sinua nyt erityisesti tarvitaan. Sinä varmaankin teidät paremmin kuin minä ,mikä se on. Mutta, energiaasi ja lämpöäsi tarvitaan nyt hetken aikaa vielä muualla.

Vierailija:

Näetkö saammeko enää koskaan toista lasta?

Vierailija
86/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukset tummahkon ruskeat (siis aito väri), silmät siniharmaat. Pääsenkö haluamaani opiskelupaikkaan? Entä kuinka käy parisuhteemme?

Vierailija
87/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä olet ihan kärkisijoilla tuolla hakijoitten joukossa, kyllä sinulle paikkaa tarjotaan sieltä mutta siinä tulee jotain joka ei olekkaan niinkuin luulit sen alunperin olevan. Jokin asia on vähän huonommin, liittyisikö sitten työtehtävään tai jotain vastaavaa.

Oma talo on ajankohtainen tuossa noin vuoden kuluessa.

Vierailija:

Saanko paikan jota hain? Entä koska saamme oman talon? :)

Vierailija
88/109 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihreät silmät, pähkinänruskeiksi värjätyt vaaleamman ruskeat hiukset

Onko diagnoosini oikea? Miten minun pitäisi siihen suhtautua, jos se on totta? Olenko raskaana vuoden - parin sisällä? Mitä näet työelämässäni? Olenko oikean miehen kanssa?

Vierailija
89/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
90/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minusta ikinä mitään? Saanko gradun tehtyä parin vuoden sisään.

Vierailija
91/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että sinun ahdistuksesi tuntuu ihan täällä minulla saakka.. sydämesi päällä on raskas taakka jota et jaksaisi enää kantaa. Olette etääntyneet toisistanne, sinä ja miehesi, ja ei se miehesi siitä mitenkään onnellinen ole. Kyllä hän sinua rakastaa, edelleen, usko pois. Tuo puhumattomuuden muuri teillä pitäisi hoitaa pois, ihan totta. Tiuskimista ja kiukuttelua ei lasketa puhumiseksi, ihan todella, ottakaa yhteinen hetki, vaikka joku ilta kun lapset nukkuu ja puhukaa. Ei tämä solmu väliltänne yhdessä eikä vielä kahdessakaan illassa ratkea, mutta se ensimmäinen askel on otettava. Mitä pikemmin, sen paremmin. Teillä on nyt vähän yhteinen sävel hukassa, ja takapakkiakin saattaa tulla.

Kuulehan, minä tahtoisin muistuttaa sinua siitä, että loppujen lopuksi miestä jokainen on itse vastuussa omasta onnestaan. Mieti mikä tekee sinut onnelliseksi ja lähde sen jälkeen tavoittelemaan sitä. Rakkautta sinulle riittää lopun elämääsi, siitä älä ole huolissasi.

Vierailija
92/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämääni astunut mies se elämäni mies?

Vai onko vain hyvä ystävä?

Onko entinen rakkaus astunut pois kuvioista nyt kokonaan?

Saanko syksyllä töitä?

Vierailija
93/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät silmät.

Asumisasiat vaivaavat. Paikkakunta ja asumismuoto. Iso asia nyt meidän perheessä.

Vierailija
94/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivoo ihan vienosti, että näin väärin :o) No, elämä jatkuu, tuli sitä toista kullannuppua tai ei. Onneksi on tuo yksi rakas!

Vierailija
95/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten sukupuolia harvoin näen, en nytkään, mutta minusta sellainen " iltatähti" näkyisi elämässänne myöhemmin. Vielä ei ole hänen aika, vaan tässä on muuta elämää sitä ennen. Ja tuskin niin palavasti vielä lisää tahtoisitkaan? ;)

Sinä olet luonteeltasi herkkä, sellainen joka rakastaa kaikkea kaunista ja nauttii ns. silmänruuasta. Näen sirot kädet, kukkia paljon. Pitäisitkö sinä työstä jossa saisit olla lähellä luontoa, luoda jotain kaunista?

En näe teille hetkeen muutoksia kotielämässä. Perheenne on vakiintunut sinne missä nyt olette, ja näyttäisi siltä kuin teillä olisi siellä ihan hyvä olla. Ainakin rauhaisa ja kotoinen tunnelma tuntuisi olevan ;)

Vierailija:

tuleeko vielä lapsia? sukupuolet...

minkälainen ura sopis mulle, kun olen harkinnut alan vaihtoa. entä miehen työ?

Muutammeko tai rakennammeko taloa lähiaikoina?

Kiitos kaunis sinulle!

Vierailija
96/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu lähitulevaisuudessa työrintamalla? Entä perheessämme?

Vierailija
97/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ystävä rakas, tottakai lapsesi ovat onnellisia, olethan juuri sinä siinä heidän kanssaan! Tiedäthän kuinka paljon he äitiään jumaloivat, olet heille todella rakas, se näkyy noitten pienten silmistä ja kasvoista, siitä miten he sinua katsovat. Siitä miten he nauravat, siitä miten he kietovat kätensä kaulaasi. Sinä olet heille maailman paras äiti, kysy vaikka jos et minua usko ;)

Sinulla on upea perhe. Heistä saat voimia ja uskoakin jatkaa. Olet sisukas, vaikka välillä vähän epäiletkin itseäsi siinä suhteessa. Mutta olet sinä, näethän miten hienosti olet tähänkin saakka jo selvinnyt. Miehesi on todellinen tukipylväs, hän rakastaa sinua koko sydämestään. Kyllä sinä selviät masennuksestasi, siitä ei ole epäilystäkään.

Työasiat vähän kangertelevat. Muutoksia on tulossa, valitettavasti, mutta eivtä niin suurella muutospaineella ja voimalla kuin tällä hetkellä voisi luulla. Ne on harmittavia, mutta sen verran pieniä että sopeutuminen käy hyvin.

Sinulle toivon oikein ihanaa kevään jatkoa, ja lähetän suuren halauksen :))

Vierailija:

Ja tulevaisuudesta tahtoisin myös tietää, saanko vielä lapsia? Miten meillä töissä asiat järjestyy (ongelmia siis työajoissa)??

Kysyjänä vihreäsilmäinen ja ruskeatukkainen nainen..

Vierailija
98/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vesi tuli silmiin. Kaikki mitä sanoit on niin totta, herkkyyttä myöten ja myös tuo vauvajuttu. Kiitos paljon! Olet varmaankin näkemisen lahjan saanut :)

Vierailija
99/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa illan jatkoa kaikille, palaan ehkä joku toinen päivä, mikäli suinkin ehdin :)

Vierailija
100/109 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet silmissä luin kirjoitustasi.. Toivon todella asioiden lutviutuvan oikeaan suuntaan. Mutta eniten silti toivon lasteni onnellisuutta ja pärjäämistä elämässään...