Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:)

03.04.2006 |

Olis hetki aikaa, tahtooko joku kysyä jotain? Hiusten ja silmien väriä jos kerrotte niin on mulle helpompaa. Palautteet sitten kanssa ;)

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vaaleahiuksinen mies nousee rinnallesi. Ei tadia olla ihan tätä hetkeä vielä, mutta tuolla myöhemmässä. Hän on se, jonka kanssa sinulle syntyy pitkä ja kestävä suhde. Sitä ennen elämässäsi on tummahko mies, sellainen nuori, samaa ikäluokkaa kanssasi. Hänen kanssaan saat lapsen, tuo raskaus tulee yllättäen, mutta lapsi on rakastettu ja suloinen.

Näen sinut lähitulevassa kerrostaloasunnossa, kauemmas tulevaan en näe missä silloin asut.

Vierailija:

Kerrotko mitä näet tulevaisuuteeni? Lapsia? Minne muutan asumaan? jne. Kiitos!

Vierailija
22/109 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sinua opiskelemassa. Työelämäkin on vielä hieman kauempana. Näyttäisi siltä että loppuvuodesta, joulun jälkeen olet työelämässä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin en usko että rakkaus palaa.....mutta eihän sitä koskaan tietenkään voi sanoa ei koskaan;)

Vierailija
24/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talokaupoissa tulee pientä odottelua. Kiinnostustakin on, mutta ei sitten sitä lopullista. Mutta kyllä talo myytyä tulee, ei kuitenkaan ihan heti ensimmäisinä päivinä ;) Eteenne tulee melko nopeastikin se " unelmien koti" joka tuntuu kodilta heti alusta saakka. Paljon piha-aluetta ympärillä, nurmea ja istutuksia. En tiedä koska muutatte, mutta koska näen tuon vihertävän nurmen, niin kuvittelisin että kesäaikaa on tuolloin, tai varhaista syksyä.

Lapsiasioista, että tuossa parin vuoden kuluttua asia on ajankohtainen teille. Perheenne voi ihan hyvin, tosin välillä jotain pikkukinaa, mutta kyllä perheenne kestää. Yhdessä näette lapsenlastenne varttuvan ;))

Vierailija:

Saammeko talomme helposti myytyä? Löytyykö uusi koti helposti? Ja koska suunnilleen muutamme? Saammeko vielä yhden lapsen? Mitä perheelemme kuuluu?

Vierailija
25/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean miehen kanssa alttarille astelet ja hänen kanssaan myös niitä lapsia tulee elämääsi. Sellainen vähän sinua vanhempi, ja aika komea kaveri ;) Hymyilevät silmät, ja rauhallinen luonne. Sinua hieman pidempi, normaalivartaloinen..

Vierailija:

Menenkö nykyisen mieheni kanssa naimisiin onko hän se oikea,saammeko lapsia?

Vierailija
26/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi jos numero meni väärin.. oon vähän flunssassa eikä ajatus oikein kulje normaalisti ;)

kyllä sinä vielä tulet lapsia saamaan, mutta tuo asia ei ole vielä ajankohtainen. menee muutamia vuosia kunnes olet raskaana. en näe onko se henkilökohtainen päätöksesi vai olosuhteitten sanelema asia..mutta siis raskaaksi tulet vielä tuolla myöhemmässä tulevassa.

Vierailija:

saanko lisää lapsia? miten miehen kanssa käy ollaanko ikuisesti yhdessä?

Vierailija
27/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe terveysasioita, olen pahoillani. Näen kolme lasta lähelläsi.

Vierailija:

Sinisilmäinen ristiverinen oon ja haluaisin tietää, koska paranen ja montako lasta mulle/meille näet?

Vierailija
28/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi saa töitä, onko hän rakennusalalla...? Vai sekoitankohan nyt johonkin.. Kesällä hän on jo töissä. Lapsia ei teille ihan heti ole tulossa, nykyinen perhemuotonne säilyy aika pitkällekin tulevaan.

Suhteenne jatkuu ennallaan, mitään suuria muutoksia ei ole tulossa puoleen eikä toiseen..

Vierailija:

Maantienväriset hiukset ja vihertävät silmät:

Saako mies töitä?

Lapsia?

Miten suhde tulevaisuudessa?

Vierailija
29/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta aika harvoin näen tulevien lasten sukupuolta..enkä näe sitä nytkään. Se olkoon sinulle yllätyksenä ;)

Vierailija:

Olen raskaana. Näetkö tulevan lapseni sukupuolen?

Vierailija
30/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pärjäät oikein loistavasti tuossa työpaikassasi, ei tarvitse ollenkaan epäillä. Olet pidetty ja hyvä työntekijä, eivät he sinusta helpolla luovu ;) Saatte toisen lapsenkin, ja melkein heti hänen syntymänsä jälkeen tulet uudelleen raskaaksi. Tuo on sellainen todellinen yllätysraskaus, mutta hän on tervetullut perheeseenne kuitenkin :) Tässä nyt kuitenkin menee jokunen hetki ennenkuin raskaaksi tulet. Odota rauhassa ;)

Vierailija:

Tummanruskeat hiukset oikeesti mutta vaaleat sopii paremmin kalpeaan naamaan ;) Ikää 30v. Saammeko koskaan toista lasta? Pärjäänkö koeajan loppuun nykyisessä työssä?

Vierailija
31/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti mitä tulevaisuus tuo tullessaan?

Vierailija
32/109 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

93 eli Lily toivoisi vastausta :)

Vierailija
33/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti paranen kuitenkin lähiaikoina, koska lapsia näet enemmän kuin minulla nyt on. =)

Vierailija
34/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta kuulostaa asuntoasiat. Ja pikkukinat meni nappiin. Myös kolmatta lasta olemme suunnitellet joidenkin vuosien kuluttua :)

Valoa elämääsi!

Vierailija
35/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kävellyt elämäni miehen ohitse? En saa häntä mielestäni, pitäisikö minun ottaa häneen yhteyttä vai antaa asian vain olla? Rakastan häntä niin. Minusta vain tuntuu siltä että meidän kuuluisi olla yhdessä.

Olen 30 vuotias tummahiuksinen nainen.

Vierailija
36/109 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vielä kerran että jaksoit nähdä vaivaa : ) ja hyvää tulevaa kesää sinulle ja perheellesi . t . 56

Vierailija
37/109 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioihisi näen vain jonkun toimiston, tämä ei nyt varmaankaan paljon sinua auta.. lasten hoidossa näkyy perhepäivähoitaja, hän on iloisen oloinen ja rakastaa lapsia. Lapsesi tulevat hyvin viihtymään hänen kanssaan. Ainakaan lähiaikoina en teille lisää lapsia näe.

Vierailija:

kysyisin miten työasiani ja lasteni hoito ratkeaa ja tuleekohan meille enää lapsia?

Vierailija
38/109 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulle tulossa lähiaikoina rahaa?

Vierailija
39/109 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tietää? ;) Viestisi on niin lyhyt että en saa sinusta kiinni. Sitäpaitsi, epäilevä kantasi tähän juttuun taitaa vaikuttaa muutenkin näkemiseeni ;)

Vierailija
40/109 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias tummaverikkö vihrein silmin. Näetkö minulla työpaikkaa/opiskelupaikkaa? Tänään ollut tosi masentava päivä, tuntuu ettei mulla ole tulevaisuutta missään...