Kerro 3 tärkeintä syytä sille, mikset osallistu synnytystalkoisiin!
Niin, miksei teillä vipellä tusina pieniä jalkapareja?
Kommentit (309)
Suunnitelmissa on vauva vuonna 2019. Saa nähdä onnistuuko. 2 lasta jo ennestään. Oma panokseni vauvatalkoissa on siis ihan kohtuullinen.
Vierailija kirjoitti:
Koko puhe ihan absurdi..sehän tuli Miehen suusta-ne mitään synnytä, parempi siis pitää läpi ummessa vaan ainaki siihen saakka et seki mahdollisuus keksitään!
Synnytti tai ei niin kansakunta hiipuu niin kauan kuin väkeä kuolee enemmän kuin syntyy :P
1. Ikä: 40
2. Sterilisaatio
3. Maailma on jo ylikansoitettu.
1. Ikä ja olen jo hoitanut oman osani talkoista
2. En tekisi lapsia muutenkaan vain valtiovallan mieliksi vaan omat resurssit määrittävät lapsiluvun
3. En enää haluaisi ja jaksaisi elää pikkulapsiarkea vaikka tulisinkin raskaaksi vanhoilla päivillä
1) en halua pilata p#lluani
2) vihaan lapsia
3)haluamme olla mieheni kanssa kahdestaan ilman kolmatta pyörää
Koska nykyaikana nainen saa itse valita. Enää ei ole naisen pakko hankkia lapsia, jos haluaa esim. viettää rauhallista elämää. Kuten minä. Olen edelleen 51 vuootiaana tyytyväinen valintaani.
Vaihdevuodet eikä oo miestäkään. Mummutalkoisiin osallistun jo.
1. Opiskelen vielä.
2. Olen liian nuori (alle 25v.)
3. Poikaystäväni ei halua lapsia.
Kahden lapsen yksinhuoltaja ja molemmissa synnytyksissä meinasi lähteä henki. Ei enää kiitos.
1. Mies ei anna seksiä
2. En halua panettaa itseäni raskaaksi jollain random-tyypillä, kun kotona ei saa
3. Ollaan yritetty lasta monta vuotta tuloksetta, epäilen syyski mieheni tupakointia
Raha-asiat ja koti on ok, mutta enempää ei tule. Lapsen saaneena sitä on jatkuvasti tarkkailun alla ja kaikilla tuntuu olevan oikeus arvostella lapsiperheen elämää. Tähän päälle jokaisen oikeus tehdä kiusalla ls-ilmoitus ilman rangaistusta. Ei kiitos! Pitäkää tunkkinne.
Synnytyspelko ja äitiysneuvolapelko sen jälkeen, miten huonosti kohdeltiin ensimmäisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
1. Vaikea endometrioosi ja kohdunpoisto
Mielestäni maailmassa on lukemattomia vanhempia, joilla ei todellakaan pitäisi olla lapsia. Turhan moni lapsi on otettu huostaan alkoholisti- tai narkomaanivanhemmiltaan jne.
antti "ceaucescu "rinne.matti vanhanen puhui aikoinaan samaa johon nuori vihrea kansanedustaja vastasi ettei lapsia tehda valtiolle.tekemalla lapsen joutuu yhteiskunnan kontrollin alle .lasut jne.
Olen sairastanut vaikean masennuksen, ei työtä, ei miestä. Ihanteellisissa olosuhteissa olisin kyllä halunnut
1-2 lasta, mutta näin meni nyt tämä elämä. Ja Antti Rinteelle tiedoksi tämä on itselleni traumaattinen asia että kiitos vaan kun väännät veistä haavassa.
Olen 62-vuotias, riittääkö tämä yksi syy?
Olen luovuttanut 24 munasolua, tehköön joku muu sen hautomishomman.
Ikää päälle neljänkymmenen (ei ehkä este, mutta hidaste)
Mies steriloitu.
Niin ja kaksi olen tehnyt ja teini -ikään saattanut. Vielä loppurypistys että saadaan ne koulutettua.
1. ei miestä
2. rakastan vapauttani mennä ja tehdä
3. maailman meno, näinköhän täällä selviää itsekään hengissä?
1. En pysty lisääntymään, koska munasarjani lopettivat toimintansa ennenaikaisesti.
2. Hedelmöityshoidot olivat tuloksettomia.
3. Lahjasoluun ei ole varaa.
Rinne voisi antaa vähän suuresta palkastaan meille, vaikka n. 10000 €. Jo lähdettäis heti jonottamaan lahjasolua!
Minulla on vain yksi syy: ilman kohtua ei raskaus onnistu.