Kerro 3 tärkeintä syytä sille, mikset osallistu synnytystalkoisiin!
Niin, miksei teillä vipellä tusina pieniä jalkapareja?
Kommentit (309)
1. Olen kolmen aikuisen äiti ja kahden mummikin jo, olen siis osuuteni hoitanut.
2. Olen 50 täyttänyt, eli liian vanha äidiksi.
3. Vaihdevuodet, en enää raskaudu.
1. Minulla ei ole miestä
2. 10 euron tuntipalkalla ei kauheasti lapsia elätetä
3. Minulla on sen verran perussairauksia, ettei näillä geeneillä kannata lisääntyä harkitsematta (minulla on mm. lääkitys, joka pitäisi lopettaa puoli vuotta ennen kuin lasta saa alkaa yrittää)
1) olen jo 50-vuotias
2) kun olisi meidän kahdellekin lapselle jonkinlainen turvattu taloudellinen tulevaisuus, niin ois kiva..
3) sillä vauhdilla mitä hallitus sosiaaliturvasta, päivähoidosta ja koulutuksesta karsii, tuskin kukaan kovin pitkään haluaa uhrautua ja käyttää omakotitalon hintaa tusinan lapsen hankkimiseen.
1. Olen mies ts. en voi synnyttää
2. &3. Lue kohta 1.
-Minulta vietiin monta sataa euroa tuloistani lomarahojen muodossa
-Työaikaani pidennettiin ilman palkankorotusta, joten aikaa perheelle jäi vähemmän
-Äitiyspakkauksessa ei ole enää kestovaippa
T.lähäri
Kuolleena syntynyt ajatus. Idean isän pitäisi katsoa peiliin, sillä myös lapsella on ihmisoikeudet, turvallisuuteen ja hyvinvointiin. Ja saada onnellinen ja tasapainoinen lapsuus, ilman, että ramppaisi monen kodin väliä, ties kuinka monessa uusperheestä ja kuinka monen isä- tai äitipuolen kanssa.
Idean isähän tästä on hyvä esimerkki ja menee samaan sarjaan kuin rouva Lipponen. Teot ja sanomiset ovat suuressa ristiriidassa, mitattiin sitä millä mittarilla tahansa.
Jos saan sektiopäätöksen heti raskauden alussa. Muita syitä ei ole.
Tosiaan niitä naisten oikeuksia kannattaa olla ennen kuin vinkuu. Miesten mukaan naisen työ perheessä ei ole osa yhteiskuntaa, miehet siis ovat ilmaisseet ettei sitä tarvita. Mites nyt vingutaankin sen perään? Naiset hoitavat koko ihmiskunnan ilman mitään korvausta, antavat lapsilleen miehen sukunimen ja siirtyvät itse miehen sukuun. Kaikki me emme tuollaiseen alistu. Ei oikeuksia, silloin ei ole velvollisuuksiakaan.
Eivätkös miehet ole perheen päitä?;) ettekö johtajina saa edes perheitä eloon?
Periytyvä perussairaus on mulle riittävä syy. En halua että se lapsi joutuu käymään läpi samoja asioita kuin minä.