Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitsin ostokseni maksuvaihtoehdoksi Klarna-osamaksun. Siis voi v###tu, mikä korko!

Vierailija
27.08.2017 |

Kun maksusuunnitelma kilahti sähköpostiin niin mietin, voisko sen sittenkin maksaa kokonaan laskun saapuessa ja säästäisi useamman kympin?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahiki kirjoitti:

Mulla on aina ollut Klarnalla sen 14vrk maksuaikaa, koskaan ei ole eräpäivä ollut heti.

No mä tilasin haalarit to, tekstiviesti spostiin saapuneesta laskusta tuli pe aamusta ja eräpäivä 30.8. Ja haalarit tasan ei kerkee siksi. Maksan jostain mitä en ole nähnytkään..

Vierailija
42/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sukkahiki kirjoitti:

Mulla on aina ollut Klarnalla sen 14vrk maksuaikaa, koskaan ei ole eräpäivä ollut heti.

No mä tilasin haalarit to, tekstiviesti spostiin saapuneesta laskusta tuli pe aamusta ja eräpäivä 30.8. Ja haalarit tasan ei kerkee siksi. Maksan jostain mitä en ole nähnytkään..

Ei tarvitse maksaa, voit klarnan nettipalvelussa siirtää eräpäivää ilman maksua, kunhan kyse ei ole sellaisesta kuukausilaskusta mihin kerätään monta ostosta eri paikoista :)

T. Av-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus on kys. luottofirman koroista, pysykää aiheessa ja nämä haalareista vänkääjät aloittakaa se "vapaa keskustelu" ihan itse uudella aloituksella.

No, minkä sille tekee jos elämä pyörii haalareiden ympärillä - silloin luulee että se kiinnostaa kaikkia ja voi jokaiseen aloitukseen ja keskusteluun osallistua haalareiden hinnoittelusta.

Onhan aloitus jo käsitelty ensinmäisessä kannanotossa, joten seuraavat sata sivua käsitellään sitten haalareita, ajattelevat haalari-äidit.

Nimenomaan näin! On se helvetti, että nää äipät tunkeutuu joka paikkaan moloineen!!! 😡

Jos sitä moloa on saanut niin jälkituotoksen vaatettaminen ei kiinnosta kaikkia.

Huomaa että et itse ole saanut moloa / saanut käyttää moloasi vähään aikaan.

Vierailija
44/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V1ttu-sanassa ei ole noin monta kirjainta.

Vierailija
45/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sukkahiki kirjoitti:

Ei tarvitse maksaa, voit klarnan nettipalvelussa siirtää eräpäivää ilman maksua, kunhan kyse ei ole sellaisesta kuukausilaskusta mihin kerätään monta ostosta eri paikoista :)

T. Av-mamma

Niin, osamaksuilla varmaan, mutta kun ottaa tuon laskun niin ei siinä siirrellä mitään. Se klarna toimii heillä vain ostettuna laskuttajana, ei minulle luoton antajana.

Vierailija
46/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sukkahiki kirjoitti:

T. Av-mamma

Niin, osamaksuilla varmaan, mutta kun ottaa tuon laskun niin ei siinä siirrellä mitään. Se klarna toimii heillä vain ostettuna laskuttajana, ei minulle luoton antajana.

Nimenomaan niitä laskuja voi siirtää, olen itse siirtänyt juuri tuon vuoksi että tuote ei ole vielä saapunut. Siellä voit myös ilmoittaa jos olet palauttanut tuotteen jolloin lasku jäädytetään toistaiseksi.

Ennen klarna oli sekava, nykyään mielestäni selkein ja paras laskutusfirma jos jotain on pakko käyttää.

T. Av-mamma

Vierailija
47/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siellä luottosopimuksen alareunassa lukikin.

Sinulla on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa näiden sopimusasiakirjojen vastaanottamisesta. Sinulla on myös oikeus maksaa koko jäljellä oleva velka milloin tahansa.

Vierailija
48/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostit jonkun pienen ostoksen osamaksulla? Ymmärrän toki isot hankinnat tai poikkeustilanteen, mutta joku parin sadan tavaraan luulisi olevan varaa maksaa kerralla.

----

Niinhän sitä luulisi. Olen kuitenkin pienellä eläkkeellä sinnittelevä mummo ja en ole ostanut vuosikausiin mitään. Tuo ostamani tuote oli tosi hankala löytää ja kun se osui kohdalle niin ajattelin, että nyt isken kiinni. Vaikka sitten osamaksulla.

En kyllä usko hetkeäkään että ap olisi joku eläkeläismummo, ei ne kirjottele vi##ua täällä. Ja että ei olisi ostellut muka vuosiin mitään, bua hah haa. Kyllä nyt on löytyny hieno korssi tai haalari netistä ja ap sepittelee omiaan.

Vierailija
49/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikaan avmamma ei tiedä mitään luottofirmojen koroista, kun ei sellaisia käytä. Ne on toiset porukat joilla on varaa asettaa itsensä kuseen.. Kuten nuoret ja eläkeläiset.

Mummona kommentoin etteivät korot asiansa hoitavilla henkilöillä tosiaankaan muodostu kohtuuttomiksi.

Nähty tosin semmoista lähipiirissä että lasku paisui jopa kaksinkertaiseksi.

Vierailija
50/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostit jonkun pienen ostoksen osamaksulla? Ymmärrän toki isot hankinnat tai poikkeustilanteen, mutta joku parin sadan tavaraan luulisi olevan varaa maksaa kerralla.

----

Niinhän sitä luulisi. Olen kuitenkin pienellä eläkkeellä sinnittelevä mummo ja en ole ostanut vuosikausiin mitään. Tuo ostamani tuote oli tosi hankala löytää ja kun se osui kohdalle niin ajattelin, että nyt isken kiinni. Vaikka sitten osamaksulla.

Taidat selitellä, vai mikset suoraan kerro, mikä se tärkeä tuote oli? Luuletko, että joku sinut täällä tunnistaa sen takia?

Aina sama juttu täällä. Kun rahapulassa oleva henkilö puhuu ympäripyöreästi jostain "tuotteesta", niin yleensä silloin kyseessä ei ole mikään elintärkeä asia.

Vierailija
51/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

----

En kyllä usko hetkeäkään että ap olisi joku eläkeläismummo, ei ne kirjottele vi##ua täällä. Ja että ei olisi ostellut muka vuosiin mitään, bua hah haa. Kyllä nyt on löytyny hieno korssi tai haalari netistä ja ap sepittelee omiaan.

Tämän olen kuullut täällä usein. Kyllä eläkeläismummoakin vituttaa, vaikka en sitä sanaa normielämässä käytäkään.

Ja mikähän on se rajapyykki, jossa ulosannin pitäisi muuttua?

Eniten kiinnostaa, millä tyylillä sitä pitäisi kommunikoida, että olisi uskottava ikäihminen?

Sekin ihmetyttää, että miksi joku nuori ihminen tekeytyisi keskustelupalstalla mummoksi 😕

Vierailija
52/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan nyt arvon mummo mikä se tärkeä ja harvinainen tuote oli, minkä olit valmis ostamaan jopa osamaksulla. Minua ainakin kiinnostaa!

Vierailija
53/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sukkahiki kirjoitti:

T. Av-mamma

Nimenomaan niitä laskuja voi siirtää, olen itse siirtänyt juuri tuon vuoksi että tuote ei ole vielä saapunut. Siellä voit myös ilmoittaa jos olet palauttanut tuotteen jolloin lasku jäädytetään toistaiseksi.

Ennen klarna oli sekava, nykyään mielestäni selkein ja paras laskutusfirma jos jotain on pakko käyttää.

T. Av-mamma

Juu juu.. Mulla kokemus tuolta muutaman vuoden takaa kun tosiaan tuotteet tuli kun lasku oli maksettu ja jouduin asiaa selvittämään niin tuotteen myyjän, klarnan kuin klarnan ostaman perintätoimiston kanssa. Se oli ihan hirveää ja nyt olin kauhuissani kun muistin ja tajusin että laskuttaja on taas klarna.

Ei siinä laskussa mitään mistään siirrosta puhuta, eikä mulla ole edes klarnalle asiakasnumeroa tai mitään, mutta täytyy koittaa.

Vierailija
54/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sukkahiki kirjoitti:

T. Av-mamma

T. Av-mamma

Juu juu.. Mulla kokemus tuolta muutaman vuoden takaa kun tosiaan tuotteet tuli kun lasku oli maksettu ja jouduin asiaa selvittämään niin tuotteen myyjän, klarnan kuin klarnan ostaman perintätoimiston kanssa. Se oli ihan hirveää ja nyt olin kauhuissani kun muistin ja tajusin että laskuttaja on taas klarna.

Ei siinä laskussa mitään mistään siirrosta puhuta, eikä mulla ole edes klarnalle asiakasnumeroa tai mitään, mutta täytyy koittaa.

Ehkä kannattaa vähän katsoa mistä ostaa ja millä maksutavalla, kyllä se klarna pitää ihan itse valita maksutavaksi eikä se yllätyksenä tule.

Ja jos osaa käyttää av-palstaa osaa varmasti kirjoittaa googleen klarna jota kautta pääset heidän asiakaspalvelusivuille. Turha heittäytyä itse avuttomaksi.

On minullakin ollut joskus itsestä riippumattomia ongelmia ihan jopa vakuutusyhtiön laskujen kanssa, sellaista nyt vaan sattuu joskus. Asiat selviää kun ottaa sen hoitaakseen eikä vaan voivottele.

T. Av-mamma

Vierailija
55/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan nyt arvon mummo mikä se tärkeä ja harvinainen tuote oli, minkä olit valmis ostamaan jopa osamaksulla. Minua ainakin kiinnostaa!

Lokerohyllykkö tason alle 😊

Vierailija
56/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ihmiset ostaa tarpeetonta  nykyään. Esimerkiksi vaatteiden ostamista kirppiksiltä ja UFFista voi ihan oikeasti harkita, halvalla tuotettujenkin rättien hinnat on ihan uskomattomia, kun vertaa tuotantokustannuksiin. Kannattaa mys opetella ompelemaan.  Omat vanhempani ovat joskus tuntuneet tarpeettoman kitsailta, mutta oikeasti tuollainen vanhan kansan "on se ihan hyvä vielä" asenne on paljon terveempi kuin tämä pitää saada kaikki ja parasta heti. Ja mennään markkinointikampanjoiden lankaan.

Olen huomannut itsessänikin tämän, ja ruvennut tosi tarkkaan syynäämään, mitä ostan ja mitä heitän pois.

Vierailija
57/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun maksusuunnitelma kilahti sähköpostiin niin mietin, voisko sen sittenkin maksaa kokonaan laskun saapuessa ja säästäisi useamman kympin?

Sama juttu ap

Vierailija
58/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ketutti taas kun muistin tilattuani lapsille haalareita, että klarna lähettää laskun spostiin heti ja eräpäivä on heti.

Tuote tulee taas viikkojen päästä ja viimeksi ainakin kun tuli vaihtoja ja palautuksia, oli rahojaan helvetin vaikea saada takaisin.

Paska firma.

Klarnalta lasku lähtee päivän päästä siitä kun tuote on lähetetty eli tavara ja lasku samaan aikaan perillä (suunnilleen). 14 vrk maksuaika. Näin ainakin omassa verkkokaupassani. Jos tulee vaihtoja niin lasku laitetaan katkolle kunnes asia hoidettu. Todella kätevää asiakkaalle. Ilmainen lasku joka maksetaan sitten kun on päättänyt mitä pitää.

Vierailija
59/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lokerohyllykkö tason alle 😊

Surullista jos tämmöinen ostoskin pitää maksaa osamaksulla.

Itse taidan olla tosi kalkkis, mutta jos mulla ei olisi rahaa ostaa hyllyä muuten niin osamaksulla, niin kyllä se jäisi sitten ostamatta.

En vaan ymmärrä tätä nykyaikaa että kaikki on pakko saada vaikka rahaa ei ole. Joku tuossa kirjoittikin hyvin että vaikka omien vanhempien kitsastelu välillä ärsyttääkin, niin järkevämpää se silti on kuin tämä nykypäivän meno.

Vierailija
60/93 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ketutti taas kun muistin tilattuani lapsille haalareita, että klarna lähettää laskun spostiin heti ja eräpäivä on heti.

Tuote tulee taas viikkojen päästä ja viimeksi ainakin kun tuli vaihtoja ja palautuksia, oli rahojaan helvetin vaikea saada takaisin.

Paska firma.

Klarnalta lasku lähtee päivän päästä siitä kun tuote on lähetetty eli tavara ja lasku samaan aikaan perillä (suunnilleen). 14 vrk maksuaika. Näin ainakin omassa verkkokaupassani. Jos tulee vaihtoja niin lasku laitetaan katkolle kunnes asia hoidettu. Todella kätevää asiakkaalle. Ilmainen lasku joka maksetaan sitten kun on päättänyt mitä pitää.

Eikä rahoja vaikea saada takaisin. Jos valitset ilamisen laskun niin se korjataan ennenkuin olet mitään maksanut. Jos jostain syystä joku haluaa maksaa suoraan pankkitililtä niin siimäkin tapauksessa raha palautuu parissa päivässä automaattisesti tilille kun palautus käsitelty. En keksi Klarnasta mitään huonoa.