Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedostatko itse miltä kuulostat, millaista ääntä pidät?

Vierailija
27.08.2017 |

Olen joutunut pakosta majoittumaan nyt ihmisen kanssa, joka pitää h**vetillistä meteliä ihan yksikseen. Asuu ilmeisesti yksin, eikä kai osaa ajatella millaista ääntä pitää.
Tänä aamuna, sunnuntaiaamuna (!!!!), kun ei olisi ollut aikaista herätystä, niin tuo ihminen nousi ylös kello 5.40. Ensimmäiseksi nitisytteli sänkyä, kieriskeli siinä niin että joka kyljen kääntämisestä sänky ulvoi. Sitten nousi ylös ja haukotteli ääneen ja raapi itseään hyvän aikaa. Tömisteli vessaan, rykii ja räkii, oikein kurlaa räkää liikkeelle, syljeskelee ja läträä altaalla, hana täysillä. Pukee päälleen tuulipuvun, myös takin, joten kahisee joka liikkeestä. Kröhäyttelee isosti kurkkuaan koko ajan. Mumisee itsekseen. Keitti kahvia kuppia kilistäen, kaapinovia paukautellen. Istuu tuolilla ja vaihtaa asentaa vähän väliä niin että tuolin jalat nirskahtaa aina lattiaa vasten. Vatvoo tavaroitaan laukussa ja kaapissa, kaikki aiheuttaa kolinaa.
Aivan turha yrittää nukkua 😡 usein joudun yöpymään tuntemattomien ihmisten kanssa, mutta tämä on kyllä jotain uskomatonta. Eikä tuo tampio edes ilmeisesti tajua, millaista meteliä pitää: ai sä heräsit jo, olisihan sä voinut vielä nukkua?
Joo v***u justiinsa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi päästää jokaisen uloshengityksen yhteydessä hhhmmhhhmm-äänen. Syö kurkkupastilleja tauotta, koska polttaa tupakkaa ja ainainen yskä yms. Maiskuttelee ja kolistelee sitä pastillia hampaita vasten. Pitemmän päälle alkaa ottamaan aivoon, vaikkei nuo niin isoja ääniä olekaan.

Vierailija
2/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulpat korviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri syö lounastaan tosi äänekkäästi ja pontevasti rouskuttaen. En voi sietää sitä ääntä.

Appiukko ja anoppi taas kuorsaavat yöllä niin äänekkäästi, että koko talo herää siihen jylinään. Saan siitä äänestä syövän.

Vierailija
4/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misystävä ähkii aina, kun tekee mitään normaalia olemista kummempaa. Mun korviin se kuulostaa ihan siltä kuin se ponnistelisi voimavarojensa ylärajoilla. Laittaa pyykkejä kuivumaan, ähkimistä. Keittää kahvia, ähkimistä. Imuroi, ähkimistä. Nousee sohvalta, ähkimistä. Alussa se huvitti, sitten se ärsytti, nykyään se vaan on. Se on ähkijä. Ei auta.

Vierailija
5/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tiedostaa omasta ääntelystäni kuin sen, että saatan joskus ajattelemattani hymistä. Jos tuolla sohvalla nyt joku koettaisi nukkua, niin varmasti tietokoneen naputteli ja allani oleva jokaisesta liikkeestä narahtava tuoli voisivat hermostuttaa.

Eräs tuttu naksuu aina liikkuessaan, mikä ei tietysti kaupungilla ja ihmisjoukoissa kuulu, mutta kotioloissa kuulee sen nivelten jatkuvan natinan ja paukkeen erityisen hyvin, kun hän vaikka yöllä suuntaa wc:hen.

Vierailija
7/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misystävä ähkii aina, kun tekee mitään normaalia olemista kummempaa. Mun korviin se kuulostaa ihan siltä kuin se ponnistelisi voimavarojensa ylärajoilla. Laittaa pyykkejä kuivumaan, ähkimistä. Keittää kahvia, ähkimistä. Imuroi, ähkimistä. Nousee sohvalta, ähkimistä. Alussa se huvitti, sitten se ärsytti, nykyään se vaan on. Se on ähkijä. Ei auta.

Onko tuo vain tapa, esim. vanhemmilta tarttunut, vai voisiko miehelläsi oikeasti olla jotakin terveydellistä ongelmaa, henki ahtaalla? Minä huomaan ähkiväni koko ajan silloin kun olen rankan päivän jälkeen fyysisesti väsynyt ja pitää vielä tehdä jotakin, esim. juuri pyykkien ripustelua. Minulla on sydänvika ja yhdistän satunnaiset ähkimispäivät siihen, että keho on kovilla.

Vierailija
8/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huokailen. Aina välillä tajuan itsekin, kuinka paljon höngin. Varmaan häiritsee muitakin.

Mun mies alkaa aina stressaavissa tilanteissa hyräilemään. Ei mitään biisiä, vaan enemmän sellaista nousevaa-laskevaa hyminää. Varmaan sillä on joku meditoiva, tyynnyttävä vaikutus.

Vierailija
9/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös huokailen ihan liikaa pitkin päivää, töissä välillä havahdun siihen miten ärsyttävää se toisille mahtaa olla.

Lisäksi ähkin ja murahtelen aamuisin kun herään, kuulostaa varmaan ihan kamalalle :D Se on sellaista heräämisen tuskaa. Onneksi asun yksin niin kenenkään ei tarvitse säännöllisesti siitä kärsiä.