Te jotka olette olleet suhteessa vähintään 10 vuotta: Kuinka usein harrastatte seksiä, tyydyttääkö määrä ja laatu molempia, laukeaako molemm...
Kiinnostaa, olemmeko ns. keskivertoja vai enemmän vai vähemmän...
Kommentit (31)
Vähän yli 10 vuotta yhdessä. Seksiä 1-4 krt kuukaudessa. Saan lähes joka kerta. Mies laukeaa harvemmin. Miehen teini-ikäiset lapset edellisestä liitosta asuvat samassa asunnossa. En pysty harrastamaan seksiä silloin lapset ovat kotona (vaikka nukkuisivat). Sopivat ajat seksin harrastamiselle ovat vähissä, koska molemmat aikuiset ovat töissä keskimäärin 13 tuntia päivässä.
Miten ihmeessä pystytte harrastamaan seksiä silloin kun lapset ovat samassa asunnossa? Kyllähän ne nyt kuulevat.
Akateeminen nainen kirjoitti:
Vähän yli 10 vuotta yhdessä. Seksiä 1-4 krt kuukaudessa. Saan lähes joka kerta. Mies laukeaa harvemmin. Miehen teini-ikäiset lapset edellisestä liitosta asuvat samassa asunnossa. En pysty harrastamaan seksiä silloin lapset ovat kotona (vaikka nukkuisivat). Sopivat ajat seksin harrastamiselle ovat vähissä, koska molemmat aikuiset ovat töissä keskimäärin 13 tuntia päivässä.
Miten ihmeessä pystytte harrastamaan seksiä silloin kun lapset ovat samassa asunnossa? Kyllähän ne nyt kuulevat.
No ei me kaikki asuta pienissä betonikorsuissa. Meillä on talo.
11 vuotta yhdessä ja tosi harvoin vaimo antaa. Itse haluaisin useammin.
12 vuotta yhdessä, 1 lapsi, toinen tulossa. Varmaan seksin suhteen ollaan tylsän keskivertoja. Kerran viikossa, viikonloppuisin, on tavanomaista, välillä tulee 2-3 viikon taukoja. Nyt kun vaimo on raskaana, on halunnut selvästi enemmän, mutta itse vähemmän. Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen oli vähän yli 3 kuukautta taukoa, se meni aika helposti.
Viime vuonna oli seksin suhteen ristiriitoja. Vaimo ei ollut juuri lainkaan halukas, joten en ollut aloitteellinen. Usein iltaisin vetäydyin omiin oloihini, jotten tuntisi itseäni torjutuksi. Kun keskustelimme asiasta, syyttelimme toisiamme. Ehdotin jopa seksistä luopumista, mutta tämä alkoi surettaa vaimoani, joka olisikin ainakin ajoittain kaivannut minulta aktiivisuutta, ja oli kokenut minut torjuvaksi. Sen jälkeen olemme molemmat tsempanneet, ja seksi on ollut mielestäni kohtuullisen tyydyttävää. Tosin olen jo huomannut omien halujeni tasaisen vähenemisen.
Seksissä vaimo saa aina orgasmin, josta huolehdin säännöllisesti. Lapsen saannin jälkeen se on hänellä ollut entistä helpompaa.
Minä saan siemensyöksyn noin 8/10 kerroista, mutta oikeasti nautinnollisen orgasmin ehkä joka toisella kerralla. Nyt raskauden aikana on seksi ollut itselleni aika pakkopullaa, mutta yritän tsempata, koska vaimo on ollut halukkaalla tuulella. Olen useammankin kerran antanut hänelle suuseksiä sohvalla ilman yhdyntää, kun itsellä ei ole tehnyt ollenkaan mieli.
Normaalioloissa vaimo tekee n. 2/3 aloitteista, lähinnä kysäisemällä, olisiko meillä mahdollisesti tänään aikaa aikuisten jutuille.
Meillä on tilava omakotitalo kahdessa kerroksessa, joten lapsen häiritseminen ei ole ongelma.
Yli 45 vuotta naimisissa ja melkein päivittäin. Kohtapuolin varmaan pitäs aloittaa jäähdyttely.
Kohta 20v yhdessä. Välillä viikon tauko, välillä päivässä useemman kerrankin pikaset kun lapset jossain.
Seksi laadultaan paranee vuosi vuodelta. Lähes joka kerta suuseksiä puolin ja toisin rakastelun lisäksi, yleensä joka kerta mies antaa suuseksillä orgasmin minulle.
Välillä mieheni antaa pelkästään käsin orgasmin.
Pikapanot tai suihinotot kivoja piristyksiä päivään. Toisinaan taas pitkät sessiot ihania 🙂
Yhdessä 11 vuotta. Itse olen 31 v mies ja vaimo 29. Seksielämä oli hyvää about 7 ensimmäistä vuotta ja sen jälkeen 2 vuotta aivan huippua, kunnes tapahtui jotain... Vaimoa ei vain kiinnosta... elämäni on aikalailla kohdillaan muuten, mutta tämä jatkuva puutteessa oleminen ja erityisesti torjutuksi tuleminen tappaa minut vähitellen.
Olen yrittänyt kaikkia mahdollisia keinoja ja joo joo puhuttu on. Tuntuu, että joka kerran jälkeen kun olen asiasta puhunut vaimon kanssa vakavasti, niin aina seksi menee vain huonommaksi... ja vaimo kyllä haluaa, ei vaan satu haluamaan minua...
Ja seksiä ehkä 1-2 krt kuukaudessa...
Viimeisen vuoden olen tiennyt, että tämä koituu suhteemme tuhoksi. En vain ole saanut aikaiseksi tehtyä päätöstä. Vaimo tietysti yllättyy kovasti koska hänestä "kaikki on hyvin".
Ja vielä se, että nuorin lapsemme on 4 vuotta, joten pikkuvauva arki ei ole ongelmamme...
Olen mies 30+ vuotta. Vaimo vanhempi. Aviossa 10+ vuotta.
Meillä seksiä on noin 1-2 kertaa kuukaudessa. Yleensä kuukautisten ja ovulaation välissä. Vaimolla on kohtalaisia lämpiämisvaikeuksia ja joskus lämmittely kestää jopa PÄIVIÄ. Ekana iltana teen selväksi, että nyt herraa panettaa. Tokana iltana sitten seksiä. Se on välillä todella turhauttavaa, mutta kun riittävästi panettaa, niin sen jaksaa.
Olen itse tyytyväinen seksin laatuun. Vaimo on ihan "lahna", mutta eipä haittaa, koska saan itse määrätä tahdin. Saan itse kovat kiksit nuolemisesta ja siitä, että tiedän vaimon nauttivan. Nainen saa tosi harvoin orgasmia varsinaisesta panemisesta, mutta pidän aina nuolemalla / sormettamalla huolen, että hän saa. Sormettamalla pillua ja nuolemalla klitorista hän RÄJÄHTÄÄ! Yleensä huolehdin ensin, että hän saa ja sitten panen itselleni orgasmin. Joskus synkassa, mutta se on harvinaista.
Meidän yhteinen elämä alkoi silleen jännästi, että ensimmäiset kolme kuukautta itselläni ei vain seisonut. Kova äijä olen siis. Ja kärsivällien vaimo :) Suhteen alussa meillä oli seksiä monta kertaa viikossa ja se tarkoitti sitä, että sormetin ja nuolin. Opin tuntemaan mistä hän pitää.
Itseäni panettaisi useamminkin kuin tuo 1-2 kertaa kuukaudessa. Hetkinen työ jar perhe-elämä sekä vaimon hidas lämpäminen ei vain anna myöten. Runkkailen siis tarvittaessa.
Yhdessä 20 vuotta:
Seksiä on kerran tai maksimissaan kahdesti kuukaudessa. Välillä on ollut kuukausienkin taukoja. Vaimoa ei juuri kiinnosta. Minä olen väsynyt tekemään turhia aloitteita. Minä saan orgasmin lähes joka kerta, vaimo ehkä joka toinen. Ennen yhdyntää on suuseksiä, tai ainakin minä nuolen vaimoani.
Päivittäin osoitamme jonkinmoista hellyyttä, mutta se ei viritä vaimoani.
Minä olen kiinnostunut monista asioista, joita joku kutsuisi perversseiksi. Naistenvaatteet, peppuseksi puolin ja toisin ja pissaleikit nyt esimerkkeinä. Vaimoni ei niistä innostu pätkän vertaa. En tuputa näitä asioita hänelle miellään muotoa. En ole koskaan paljon muuta kuin maininnut asioista, ja kyllähän niitä vaatteita on tuolla minun kaapissani. En minä niitä piilottele, ja harvakseltaan on jotakin maltillista myös ylläni.
Enää ei puhuta seksistä. Vaimoni ahdistuu, kun hän tuntee huonoa omatuntoa siitä, ettei halua kuin harvoin. Minua taas puhuminen ei kiinnosta, kun se ei koskaan johda mihinkään konkreettiseen muutokseen. Keskustelut loppuivat siihen, kun aikanaan sanoin, että jos hän haluaa käyttää suhteessamme valtaa seksin suhteen, hänen on myös syytä keksiä, mitä teen tyydyttämättömille tarpeilleni.
Vuoren varmasti petän, jos tilaisuus tulee, etenkin jos tarjolla on jotakin ennakkoluulotonta kokeilemista tms. En kuitenkaan mitenkään etsimällä etsi ketään naista, jonka kanssa pettäisin.
Yleensä noin 1-2 kertaa vuodessa. Tämä kyllä vaihtelee kausittain; joskus on jonkun aikaa jopa kerran kuussa, joka vuosi ei välttämättä ollenkaan. Ihan ok. Enemmänkin teoriassa kelpaisi, mutta tätä tämä on aina ollut eikä kumpikaan meistä ole kovin paljon seksin perään. Minä en ole lauennut koskaan, mutta ei se mua haittaa.
Yhdessä oltu 12 vuotta, ei lapsia, ikää 30/31v.
12vuotta aviossa. Seksiä ollu viimeisen 2 vuoden aikana 3kertaa. En ole ollenkaan tyytyväinen