Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette olleet suhteessa vähintään 10 vuotta: Kuinka usein harrastatte seksiä, tyydyttääkö määrä ja laatu molempia, laukeaako molemm...

Vierailija
26.08.2017 |

Kiinnostaa, olemmeko ns. keskivertoja vai enemmän vai vähemmän...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä ja laatu tyydyttää miestä, minua ei. Nykyisin 2-6 vkon välein ihan ok 1-2 tunnin sessio. Molemmat laukeamme kerran, mies 10/10 ja minä enää 7/10 kerrasta.

Kaipaan läheisyyttä ja kun sitä ei ole ei seksikään enää ole nautinnollista. Silti haluaisin rakastella n kerran viikossa.

Näin vanhemmiten on ruvennut kaipaamaan jotain enemmän, syliä, hellyyttä, kosketusta ja sitä läheisyyttä. Tiedän että sytyn kuin tulitikku jos em asiat on kohdallaan.

Yhdessä yli 20v

Vierailija
2/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No määrä vaihtelee. Joskus 2-3 kertaa viikossa pisin tauko on ollut varmaan n.2kk. Keskimäärin kerran viikossa.

Kerta kestää max. Puolituntia ja molemmat saa 100% varmuudella joka kerta.

Minua tyydyttää tämä seksielämä. Harrastetaan seksiä sillon kun huvittaa. Toinen saa kyllä houkuteltua toisen mukaan.

Meillä siis mies pitää huolen siitä,että minäkin saan varmasti jokakerta. Siksi seksinln pysynyt aina mulavana hommana kummallekkin.

Yhdessä ollaan oltu 15v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 20 vuotta ja seksiä on noin 2-3 kertaa viikossa. Molemmat saavat orkkunsa, minä muutamankin jos siltä tuntuu. Molemmat tekevät aloitteita, minä kuitenkin enemmän ja seksi kestää kaikkinensa kerrallaan viidestä minuutista johonkin puoleen tuntiin. Kun aloitteen teen, niin silloin olen jo niin meno päällä, että homma etenee hyvin nopeasti ja saamme molemmat samantien. Pitkiin sessioihin meillä ei ole aikaa ja kun kolme lasta nukkuvat saman katon alla, niin niitä ei tule harrastettua kuin harvoin enää.

Vierailija
4/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseloa takana 27v. Seksiä on nyt keskimäärin 5-7kertaa viikossa, määrä tyydyttää molempia. Mies huolehtii aina siitä, että myös minä saan, niin se ei ole koskaan tuntunut ns. pakkopullalta. Lasten ollessa pieniä meillä ei ollut seksiä kovinkaan paljon univelan ym. takia, kun kumpikaan ei vaan jaksanut. Läheisyyttä (haleja, suukkoja, syli, kosketus) on silti onneks ollu aina paljon, vaikka varsinainen seksi välillä ollutkin vähäistä.

Vierailija
5/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yhdessä, keskimäärin kerran viikossa, kesto n. 15 min, 100% orgasmi (itse saan yleensä 2-3 per kerta), kummallekin ok.

Teinit talossa haittaa määrää, katsotaan muuttuuko kun muuttavat pois.

Vierailija
6/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 v yhdessä ja seksiä pari kertaa viikossa. Kumpikin laukeaa joka kerta.

Mä olen seksiin ja määrään tyytyväinen. Miehestä en ole varma.

Vierailija
7/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiseloa takana 27v. Seksiä on nyt keskimäärin 5-7kertaa viikossa, määrä tyydyttää molempia. Mies huolehtii aina siitä, että myös minä saan, niin se ei ole koskaan tuntunut ns. pakkopullalta. Lasten ollessa pieniä meillä ei ollut seksiä kovinkaan paljon univelan ym. takia, kun kumpikaan ei vaan jaksanut. Läheisyyttä (haleja, suukkoja, syli, kosketus) on silti onneks ollu aina paljon, vaikka varsinainen seksi välillä ollutkin vähäistä.

Niin varmaan

Vierailija
8/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yhdessä 22vuotta ja nyt ollaan 40 vee. Seksiä pari kertaa viikossa. Pisin tauko muutama viikko paitsi lasten synnyttyä vajaa pari kk. Mies hoitaa mut aina ensin yleensä sormilla auttaen koska en laukea yhdynnässä ilman käsialaa omaa tai miehen. Mies saa ehkä 19/20 ja mä 10/10 . Muuten ok mutta mies toivoisi ja toki minäkin että laihtuisin ja mä hirmuisesti toivoisin suuseksiä saada mutta mies ei pysty antaa. Ei halua. Tai ehkä haluaisi pystyä mutta on kai liian eritekammoinen

Vierailija
9/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade olen. Meillä seksiä vähemmän kuin kerran kuukaudessa. :((

Vierailija
10/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 20 vuotta, seksiä noin 4 kertaa vuodessa. Kesto aktille noin 5 min. Voisin olla ilmankin

Vierailija
11/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan että ihan justiinsa on iltapulussa juttua 10 vuotta yhdessä olleiden seksielämästä...

Vierailija
12/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, mies ei pysty. Läheisyyttä on.

Aviossa 16v.

Vierailija
13/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa lukea näitä, iskee kateus!

Meillä seksiä 1 kerran 1-2kk, mies ei vaan jostain syystä ole kiinnostunut enää. Minä haluaisin vähintään 1 kerran viikossa. :/

Yhdessä 12 vuotta ja tätä menoa on jatkunut noin 5 vuotta.

Ensin seksiä oli 2-3 kertaa viikossa, sitten kerran viikossa, siitä alkoi venymään kertaan kahdessa viikossa jne. Nykyään en jaksa enää tehdä aloitetta, en ota enää suihin koska hän ei tee eteeni mitään joten nyt on menty jo kk taas ilman. Nyt kesällä se vaan jotenkin iski se todellisuus mulle ja päätin että olkoon.

Katsotaan mihin ratkaisuus tässä päädyn, mies on tyytyväinen eloonsa mutta minä en.

Vierailija
14/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v oltu. Seksin määrä vaihtelee, mutta keskiarvo noin 2-3 krt/viikko. Minä (mies) teen melkein aina aloitteen. Minä saan aina. Vaimo saa aina paitsi joskus ilmeisesti ei jaksa alkaa pidempiin sessioihin eikä halua nuolemista eikä mitään ja silloin ei joskus saa. Toisaalta saa yleensä moneen kertaan silloin kun saa.

Muuten kai ollaan tyytyväisiä, mutta minulle kelpaisi joskus vähän useammin ja olisi kiva jos vaimo tekisi vähän useammin aloitteita.

Vierailija
15/31 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on takana 36 v yhdessä asumista ja aviota ja noin kaksi kertaa viikossa rakastellaan, joskus kolmekin.Muutama vuosi sitten tuli erektio-ongelmia yllättäen, mutta siitäkin on aika hyvin selvitty sildenafililla, jota sai helposti lääkäriltä. Vaimo saa yhden tai kaksi aina. Emmeköhän me ole aika tyytyväisiä...

Äsken juuri viimeksi rakasteltiin...

Vierailija
16/31 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 22 vuotta. Seksiä n. kerran kuukaudessa, koska en vain jotenkin enää ole entiseen malliin asiasta kiinnostunut. Tämä siitäkin huolimatta, että silloin kun seksiä on, se on erittäin tyydyttävää, ja laukeankin joka kerta useasti. Jotenkin vaan tarvittavaan moodiin virittäytyminen on nykyisin todella työlästä kaiken arjen ja velvollisuuksien keskellä. Harmittaa kyllä vähän. Liekö sitten jo vaihdevuodet tulossa :( 

N 39

Vierailija
17/31 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta kerta viikkoon kituuttelua meillä on ollut varmaan viimeiset pari vuotta (viimeisen lapsen syntymän jälkeen). Joskus jopa enemmän - välillä vähemmän. Nyt kuitenkin tahti on harventumaan päin ja muistaakseni viimeksi heinäkuun lopulla oltiin intiimissä kanssakäymisessä.

Syy on selvähkö. Vaimoani ei seksi vaan kiinnosta. Lapsiperheessä yleensä se ainut otollinen hetki sekstailuun on illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen. Meillä oli pitkään lähes rutiinina aina viikonloppuisin tehdä jotain ruokaa, juoda viinipullo siinä ruokailun ohessa, katsella ehkä joku leffa ja siinä/siitä sitten aikuisten leikkeihin. 

No jotenkin se ruuanlaitto väheni ja pakastepizzat tuli tilalle. Ja yhdessä tekeminen/oleminen vaihtui sohvan nurkassa tietokoneen tuijotteluun. Ai vitsi, kun toivoisin aina välillä jotain maailmanlaajuista nettikatkoa, niin ehkä sitten saisin vaimoni takaisin. Nyt monesti saa ihan yksin luikkia nukkumaan ja turhaan odotella petiseuraa. Facebookki ja muut ovat kuitenkin niin paljon kiinnostavampia kuin oma mies. 

Sängyssä saattaa päästä rakkauden tekoihin, jos kaikki auringonpisteet on kohdallaan ja jaksaa lämmitellä ja vokotella. Mutta se on sitten aika raadollista panemista: Jos jompikumpi tulee, niin sitten on velvollisuus suoritettu ja homma loppuu siihen. 

Surullista on, etten enää edes muista, milloin viimeksi vaimoni olisi tehnyt minkäänlaista aloitetta seksiin. Tai ylipäätään koskettanut minua kättä intiimimmästä paikasta. Olisi ihan kiva tuntea edes joskus itsensä halutuksi ja saada nauttia spontaaneista hellyydenosoituksista. Mutta ei.

Tein sen typerän tempun, että päätin olla tekemättä aloitetta seksiin. Ja nyt tosiaan mennään kohta jo toista kuukautta ilman. Eikä mitään merkkejä mistään muutoksesta ole ilmassa. Vaikka yritän muuten luoda oikein otollisia tilanteita läheisyydelle. Ollaan siis kämppiksiä vaimoni kanssa, joilla nyt sattuu olemaan lapsia hoidossa. Kunpa olisi vielä yksi huone, niin voitaisiin nukkua omissa huoneissa. Eipähän tulisi turhaan haaveiltua mistään yllättävästä rakastelusta...

Vierailija
18/31 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 11 vuotta. Seksiä 3-4 vkossa, olisi joka päiväkin ellei olisi lasta joka nukkuu meidän välissä. Minä teen AINA aloitteen, en tiedä miksi vaikka mies on aina valmis. Kummatkin saavat, minä saatan saada useamman kerran jos vaadin sitä. Esim seksin aikana saatan "määrätä" että minun on saatava vähintään kolme kertaa jne.. Ilman vaatimista saan kerran.. Useamminkin saisi seksiä olla. Enemmän haluaisin puhua seksistä ja fantasioista mutta mies ei puhu, ei kerro mitä haluaa.

N29

Vierailija
19/31 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä pari kk alle 10v. Perheeseen kuuluu yhteisiä lapsia ja toisen edellisen suhteen lapsi.

Seksiä lähes.päivittäin, paitsi menkkojen aikaan noin viikon tauko. Menkattomana aikana ehkä 2 tai 3 iltaa ilman seksiä.

Molemmat saa vähintään yhsen orgasmin joka kerta.

Mies haluaisia anaaliseksiä, nainen taas enemmän läheisyytä ilman seksiä. Muilta osin molemmat tyytyväisiä.

Vierailija
20/31 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta kerta viikkoon kituuttelua meillä on ollut varmaan viimeiset pari vuotta (viimeisen lapsen syntymän jälkeen). Joskus jopa enemmän - välillä vähemmän. Nyt kuitenkin tahti on harventumaan päin ja muistaakseni viimeksi heinäkuun lopulla oltiin intiimissä kanssakäymisessä.

Syy on selvähkö. Vaimoani ei seksi vaan kiinnosta. Lapsiperheessä yleensä se ainut otollinen hetki sekstailuun on illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen. Meillä oli pitkään lähes rutiinina aina viikonloppuisin tehdä jotain ruokaa, juoda viinipullo siinä ruokailun ohessa, katsella ehkä joku leffa ja siinä/siitä sitten aikuisten leikkeihin. 

No jotenkin se ruuanlaitto väheni ja pakastepizzat tuli tilalle. Ja yhdessä tekeminen/oleminen vaihtui sohvan nurkassa tietokoneen tuijotteluun. Ai vitsi, kun toivoisin aina välillä jotain maailmanlaajuista nettikatkoa, niin ehkä sitten saisin vaimoni takaisin. Nyt monesti saa ihan yksin luikkia nukkumaan ja turhaan odotella petiseuraa. Facebookki ja muut ovat kuitenkin niin paljon kiinnostavampia kuin oma mies. 

Sängyssä saattaa päästä rakkauden tekoihin, jos kaikki auringonpisteet on kohdallaan ja jaksaa lämmitellä ja vokotella. Mutta se on sitten aika raadollista panemista: Jos jompikumpi tulee, niin sitten on velvollisuus suoritettu ja homma loppuu siihen. 

Surullista on, etten enää edes muista, milloin viimeksi vaimoni olisi tehnyt minkäänlaista aloitetta seksiin. Tai ylipäätään koskettanut minua kättä intiimimmästä paikasta. Olisi ihan kiva tuntea edes joskus itsensä halutuksi ja saada nauttia spontaaneista hellyydenosoituksista. Mutta ei.

Tein sen typerän tempun, että päätin olla tekemättä aloitetta seksiin. Ja nyt tosiaan mennään kohta jo toista kuukautta ilman. Eikä mitään merkkejä mistään muutoksesta ole ilmassa. Vaikka yritän muuten luoda oikein otollisia tilanteita läheisyydelle. Ollaan siis kämppiksiä vaimoni kanssa, joilla nyt sattuu olemaan lapsia hoidossa. Kunpa olisi vielä yksi huone, niin voitaisiin nukkua omissa huoneissa. Eipähän tulisi turhaan haaveiltua mistään yllättävästä rakastelusta...

Mies! Miksi tyydyt tuollaiseen paskaan avioliittoon?

Ota itseäsi niskasta kiinni ja keskustele asiasta vaimosi kanssa. Jos keskustelu ei auta niin tee tarvittavat johtopäätökset. Ymmärrän että lasten takia ero ei ole ensimmäinen vaihtoehto, mutta muitakin vaihtoehtoja on. Esimerkiksi avoin suhde. Voisit hoitaa seksin ja läheisyyden jonkun toisen naisen kanssa jos vaimoasi ei se kiinnosta.

Meillä on vain yksi elämä, miksi haaskaat omasi tuollaiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi