Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet rinnat ovat taivaan lahja naisille

Vierailija
25.08.2017 |

Kuppikokoni on 70A/B, koskaan ei ole tissit tiellä, voin huoletta kulkea ilman rintaliivejä, urheillessa riittää ns urheilutoppi eikä tissit heilu ja hölsky epämukavasti, vaatteet istuu kun ei tarvitse tunkea isoja rintoja niiden sisään, rintani tuskin koskaan tulevat roikkumaan...lista on pitkä. :)

Turhaan naiset kokee itsensä huonoiksi pienten rintojen takia! Olkaa onnellisia kun säästytte niskasäryiltä ja paidoista pursuavilta meijereiltä! :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta painajainen miehelle.

Vierailija
2/31 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy myös kuolaavilta miehiltä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Olihan nämä 75A kokoiset. Valmiiksi roikkuvat ja epämuodostuneet rumat sellaiset. Ei puhettakaan että olisi voinut ilman liivejä kulkea. Nyt kahden imetyksen jälkeen kun koko kävi 85D:ssä, mulla on roikkuvat arpiset pussukat, kokoa 80B :(

Vierailija
4/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rinnat nuorempana A ja nyt 4. lapsen jälkeen B. Ikääkin jo 50+ ja todellakin olen onnellinen kauniista ja kiinteistä rinnoistani. Voin käyttää siroja ja kauniita rintaliivejä tai olla ilman. Decolte ja rintavako rypytön.

Kuolaavia miehiä on ollut lähellä aina, kaikki elämäni miehet on olleet hulluina mun rintoihin. Se kiinteys on jotain mikä ilmeisesti kiihottaa tosi paljon.

Vierailija
5/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun mielestä olisi ihan mukavaa jos joku välillä vähän kuolaisi.

Vierailija
6/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on kirous. Mitä pahaa olenkaan mahtanut tehdä kun minua on rankaistu maailmankaikkeuden taholta näin ja joudun elämään elämäni vajaana. En saa ikinä tietää miltä tuntuu olla täysin nainen ja nauttia naisena olemisesta. :(

Vierailija
7/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta painajainen miehelle.

Pienet urheilulliset rinnat on taivaallisen ihanat!

t: mies

Vierailija
8/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin vähän kuolata.

t: mies

Vierailija
9/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilulliset rinnat.. mitähän ne urheilee uintia vaiko juoksua 😁😀😉

Vierailija
10/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilulliset rinnat.. mitähän ne urheilee uintia vaiko juoksua 😁😀😉

Siiderivalas ö-kuppeineen taisi vähän ottaa nokkiinsa.

Vierailija
11/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä pieniä, kiinteitä rintojani. Oli ihana kulkea ilman rintsikoita ja rinnat eivät ikinä olleet millään lailla tiellä tai haittana. Nyt olen toista kertaa raskaana ja rintani ovat isot ja painavat, ilman liivejä ei voi olla. Pelottaa kuinka isoksi kasvavat, kun täyttyvät taas maidolla.. Ja millaiset ovat imetyksen jälkeen..

Vierailija
12/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi vaan jos miehet kuolaa jonkun muun perään, kun pursuavien tissieni. Ehkä olen sitten typerä, mutta näin.

Vierailija
13/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin vähän kuolata.

t: mies

Kaunis ajatus, mutta tuskinpa voisit. :(

T. B-kupin ketunnokat

Vierailija
14/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivempi vaan jos miehet kuolaa jonkun muun perään, kun pursuavien tissieni. Ehkä olen sitten typerä, mutta näin.

Niihän se usein on, että yltäkylläisyydessä elävät eivät osaa arvostaa sitä mitä heillä on ja olla kiitollisia tilanteestaan.

Vierailija
15/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.

Ei nää löllöt ole kuin tiellä ja haitaksi. Jatkuvia niskahartiakipuja, monelle kivalle vaatteella pitää sanoa ei, kun tissit ei mahdu, urheillessa todellakin tiellä ja imetysten jälkeen rumat riipparit. Mä kärsin.

Jos olisi rahaa liikaa, niin menisin tissikauppaan ostamaan pienet ja napakat rinnat.

Onneksi tyttäret tulevat miehen puolen sukuun, heillä on pienet ja sievät rinnat. Mun puolelta taas tulee ällöttävät mätisäkit.

Vierailija
16/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen harhaluulo on, että pienet rinnat olisivat aina kiinteät ☹️

Vierailija
17/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Ei nää löllöt ole kuin tiellä ja haitaksi. Jatkuvia niskahartiakipuja, monelle kivalle vaatteella pitää sanoa ei, kun tissit ei mahdu, urheillessa todellakin tiellä ja imetysten jälkeen rumat riipparit. Mä kärsin.

Jos olisi rahaa liikaa, niin menisin tissikauppaan ostamaan pienet ja napakat rinnat.

Onneksi tyttäret tulevat miehen puolen sukuun, heillä on pienet ja sievät rinnat. Mun puolelta taas tulee ällöttävät mätisäkit.

Kai sinun miehesi kuitenkin pitää niistä. Eihän ne isot rinnat ole useinkaan kiinteät mutta minkä sille voi. Ei sitä voinut teini-iän kynnyksellä käydä vaan tissikaupassa valkkaamassa mieleisiään, ne ovat sellaiset mitkä geenit on saanu aikaiseksi.

Itsellä onneksi mies tykkäsi niistä tosi paljon vaikka itse olisin vaihtanut ne pienempiin ja ennen kaikkea kiinteämpiin.

Itseasiassa en ymmärrä tätä jatkuvaa mollaamista puoleen ja toiseen kun kokoon ja kiinteyteen ei itse ole voinut vaikuttaa.

Miettikääpä kanssasisaret, jos miehet alkaisivat käydä samaa keskustelua vehkeistään. Pienimunainen sanoisi, että pienellä ei satuta ja se on kovempi ja sitä on vikkelä käyttää. j

Ja isompivehkeinen taas kehuisi koollaan ja runttaisi henkisesti pienivehkeistä miestä. En voisi edes kuvitella sellaista kesustelua. Kuinka naiset sortuvat tähän kerta toisensa jälkeen, ei voi kuin ihmetellä! 🤔

Vierailija
18/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Kai sinun miehesi kuitenkin pitää niistä. Eihän ne isot rinnat ole useinkaan kiinteät mutta minkä sille voi. Ei sitä voinut teini-iän kynnyksellä käydä vaan tissikaupassa valkkaamassa mieleisiään, ne ovat sellaiset mitkä geenit on saanu aikaiseksi.

Itsellä onneksi mies tykkäsi niistä tosi paljon vaikka itse olisin vaihtanut ne pienempiin ja ennen kaikkea kiinteämpiin.

Itseasiassa en ymmärrä tätä jatkuvaa mollaamista puoleen ja toiseen kun kokoon ja kiinteyteen ei itse ole voinut vaikuttaa.

Miettikääpä kanssasisaret, jos miehet alkaisivat käydä samaa keskustelua vehkeistään. Pienimunainen sanoisi, että pienellä ei satuta ja se on kovempi ja sitä on vikkelä käyttää. j

Ja isompivehkeinen taas kehuisi koollaan ja runttaisi henkisesti pienivehkeistä miestä. En voisi edes kuvitella sellaista kesustelua. Kuinka naiset sortuvat tähän kerta toisensa jälkeen, ei voi kuin ihmetellä! 🤔

Kai se niistä tykkää tai sitten ei. En tiedä. Ainoa mitä on kommentoinut näinä vuosina "ne on tissit" - se tuntuu hänelle riittävän.

Mollasin vain omiani. Kaikenlaisia tissukoita tarvitaan, ei ole olemassa yhtä muottia ja makua. Jos mies vinkkelistä miettii, niin tässäkin ketjussa tuli selväksi, että kaikenlaisista tykätään. :D

Vierailija
19/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat sitä, rinnat tätä......

Vierailija
20/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alle  kolmikymppisenä oli vaihe kun olisin halunnut mieluusti isommat rinnat. Silloin miehet kuolasivat Samatha Foxin ja ja mikä se nyt oli se toinen Italialainen tissitähden perään :)

Nyt kun viisikymmentä tulee täyteen, niin olen tajunnut että mun rinnat ovat suorastaan  luojan lahja; pienet, kiinteät, eivätkä roiku. Aivan kuin nuorella naisella. Mieheni muistaa kyllä kehua ja helliä niitä, kiitos siitä hänelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän