Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet rinnat ovat taivaan lahja naisille

Vierailija
25.08.2017 |

Kuppikokoni on 70A/B, koskaan ei ole tissit tiellä, voin huoletta kulkea ilman rintaliivejä, urheillessa riittää ns urheilutoppi eikä tissit heilu ja hölsky epämukavasti, vaatteet istuu kun ei tarvitse tunkea isoja rintoja niiden sisään, rintani tuskin koskaan tulevat roikkumaan...lista on pitkä. :)

Turhaan naiset kokee itsensä huonoiksi pienten rintojen takia! Olkaa onnellisia kun säästytte niskasäryiltä ja paidoista pursuavilta meijereiltä! :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat alastomana esteettisemmät.

Maan vetovoima todellakin tekee tehtävänsä ja isoja rintoja saa kaivella vyötäröltä rintsikoihin, jotta edes vaatteet päällä näyttäisi olevan ok.

Vierailija
22/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Ei nää löllöt ole kuin tiellä ja haitaksi. Jatkuvia niskahartiakipuja, monelle kivalle vaatteella pitää sanoa ei, kun tissit ei mahdu, urheillessa todellakin tiellä ja imetysten jälkeen rumat riipparit. Mä kärsin.

Jos olisi rahaa liikaa, niin menisin tissikauppaan ostamaan pienet ja napakat rinnat.

Onneksi tyttäret tulevat miehen puolen sukuun, heillä on pienet ja sievät rinnat. Mun puolelta taas tulee ällöttävät mätisäkit.

Kai sinun miehesi kuitenkin pitää niistä. Eihän ne isot rinnat ole useinkaan kiinteät mutta minkä sille voi. Ei sitä voinut teini-iän kynnyksellä käydä vaan tissikaupassa valkkaamassa mieleisiään, ne ovat sellaiset mitkä geenit on saanu aikaiseksi.

Itsellä onneksi mies tykkäsi niistä tosi paljon vaikka itse olisin vaihtanut ne pienempiin ja ennen kaikkea kiinteämpiin.

Itseasiassa en ymmärrä tätä jatkuvaa mollaamista puoleen ja toiseen kun kokoon ja kiinteyteen ei itse ole voinut vaikuttaa.

Miettikääpä kanssasisaret, jos miehet alkaisivat käydä samaa keskustelua vehkeistään. Pienimunainen sanoisi, että pienellä ei satuta ja se on kovempi ja sitä on vikkelä käyttää. j

Ja isompivehkeinen taas kehuisi koollaan ja runttaisi henkisesti pienivehkeistä miestä. En voisi edes kuvitella sellaista kesustelua. Kuinka naiset sortuvat tähän kerta toisensa jälkeen, ei voi kuin ihmetellä! 🤔

Kyllähän miehet käsittääkseni jonkun verran nokittelevat toisiaan munan koosta, mutta asia ei ole niin "vakava" koska miehen munan koko ei yleensä ole samanlainen deal braker naisille kuin naisen rintojen koko miehille. Ja se munan kokohan selviää usein vasta myöhemmin, kun taas rinnat ovat koko ajan enemmän tai vähemmän näkyvillä ja alttiina arvostelulle ja esivalinnan perusteena.

Jotkut isorintaiset ovat teiniäistä saakka, kaiken tisseillä keräämänsä huomion johdosta, kasvaneet siihen ajatukseen, että ovat rintojensa koon vuoksi kaikin puolin ylivertaisia muihin naisiin verrattuina, vaikka rintojen koko ei ole millään lailla naisen omaa ansioita tai syytä. Heikäläisiä tekee toisinaan mieli hiukan tölväistä, jos vaikka tippuisivat maanpinnalle kuvitelmistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no, kun geenit sopivat oikein kohdalleen on suuret kiinteät rinnat ja kunnon booty kapeaan uumaan yhdistettynä. Vasta tämä on se ap:n mainitsema taivaan lahja, tyhjän (a-b-c-kupin) nyt saa kysymättäkin.

Nostaa geenilotossa tyhjän arvan ja pitää sitä taivaan lahjana, tää on malliesimerkki sanonnasta "to make virtue out of necessity".

Vierailija
24/31 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa no, kun geenit sopivat oikein kohdalleen on suuret kiinteät rinnat ja kunnon booty kapeaan uumaan yhdistettynä. Vasta tämä on se ap:n mainitsema taivaan lahja, tyhjän (a-b-c-kupin) nyt saa kysymättäkin.

Nostaa geenilotossa tyhjän arvan ja pitää sitä taivaan lahjana, tää on malliesimerkki sanonnasta "to make virtue out of necessity".

Jep. Kannattaa pitää mielessä, että ulkonäkö on kuitenkin ihmisessä aina se tärkein asia.

Vierailija
25/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat ovat alastomana esteettisemmät.

Maan vetovoima todellakin tekee tehtävänsä ja isoja rintoja saa kaivella vyötäröltä rintsikoihin, jotta edes vaatteet päällä näyttäisi olevan ok.

Tosi halventavaa puhetta isorintaisia kohtaan. Kyllä ne pienetkin voi roikkua, eikä isoja tarvitse kaivaa vyötäröltä. Uskallan hädintuskin sanoa, että pidän isoista rinnoistani ja niin pitää monet muutkin.

Vierailija
26/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivempi vaan jos miehet kuolaa jonkun muun perään, kun pursuavien tissieni. Ehkä olen sitten typerä, mutta näin.

Niihän se usein on, että yltäkylläisyydessä elävät eivät osaa arvostaa sitä mitä heillä on ja olla kiitollisia tilanteestaan.

Olen samaa mieltä. Miehet eivät ole koskaan olleet kovinkaan kiinnostuneita minusta osittain pienirintaisuuteni (B75) vuoksi. Exäni haukkui niitä liian pieniksi jatkuvasti kaiken muun haukkumisensa ohella.

Vierailija
27/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on pienen peniksen kanssa miehillä.

Ei heilu ikävästi eikä tarvitse koko aikaa olla asettelemassa.

Vierailija
28/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikävä pieniä, kiinteitä rintojani. Oli ihana kulkea ilman rintsikoita ja rinnat eivät ikinä olleet millään lailla tiellä tai haittana. Nyt olen toista kertaa raskaana ja rintani ovat isot ja painavat, ilman liivejä ei voi olla. Pelottaa kuinka isoksi kasvavat, kun täyttyvät taas maidolla.. Ja millaiset ovat imetyksen jälkeen..

Samat tuntemukset! Itsellä tosin lapsi jo syntynyt ja imetys menossa, mutta voi että vihaan näitä jättitissejäni! Ilman rintsikoita ei voi olla hetkeäkään, yksikään vanha paita ei sovi ja minusta nämä megameijerit on vaan yksinkertaisesti rumat. Kauhulla odotan millaiset rukkaset näistä tulee vai kävisikö niin onnellisesti kuin omalla äidillä että pieni koko palautuu eikä mikään jää roikkumaan.

Vierailija
29/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aa-kuppi ja yksi suurimmista toiveistani olisi saada riipparit. Mitä isommat sen paremmat. Äidilläni on g-kuppi joten en ymmärrä miten mulle ei kasvanut koskaan tissejä :( N28

Vierailija
30/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yleisilme on hoikempi ja nuorekkaampi kun on pienet rinnat. Ja urheilu tosiaan. Muistan sen kauhean tunteen kun imetysaikana lenkkeili ja ne tissit hölskyi siinä koko ajan tosi häiritsevästi.

Vierailija
31/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samahan se on pienen peniksen kanssa miehillä.

Ei heilu ikävästi eikä tarvitse koko aikaa olla asettelemassa.

Paitsi hirvee harhaluulo, että pieni penis olisi aina pysty ja kiinteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän