Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko itsesi usein älykkääksi, kun katselet muiden ikäistesi instagram-tilien kuvia ja niiden kommentteja?

Vierailija
25.08.2017 |

Minä tunnen. Se on jokseenkin surullista. Olisi paljon mukavampaa, jos ihmiset olisivat enimmäkseen älykkäitä, joita voisi katsoa ylöspäin. En sano olevani itse älykäs, mutta koska monet ovat totaalisen idiootteja, ei ole vaikeaa tuntea itseään älykkääksi verrattuna heihin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni älykkääksi, mutta tunnen myötähäpeää, jos joudun joskus instagramissa käymään älyvapaalla puolella (tarkoittaen pyllistely- ja epämääräisiä paljastelukuvia). Enimmäkseen kuitenkin katselen siellä taidetta tai maisemia, joten en näe syytä, miksi minun pitäisi kokea esimerkiksi epätoivoa tai jotain ylemmyydentunnetta muihin nähden. 

Vierailija
2/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, en lähtisi kenenkään someprofiilin perusteella määrittelemään heidän älykkyyttään. Tietenkin kirjoitusvirheitä vilisevät tekstit laittavat vähän ahdistamaan, mutta typerää käytöstä olisi itseltäni tuomita muut heidän tyylinsä tai muiden ulkoisten seikkojen perusteella. Kiusaaminen tosin laittaa vähän puistattamaan, varsinkin jos heitellään törkykommentteja tuntemattomille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt istagrammissa, lienen siis erityisen tyhmä.

T. N45

Vierailija
4/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele muiden instakuvia. Ei vaikuta älykkyyteeni millään tavalla.

Vierailija
5/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa niin älykäs, että en etsi tilaisuuksia tuntea ylemmyyttä. Ei tulisi mieleenkään mennä instaan katselemaan jotain, mikä ei kiinnosta.

Vierailija
6/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen... ja naureskelen muiden paljasteleville ja muokatuille kuville. Tyrkkyjä!

Vierailija
7/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen itseni älykkääksi ihan vain sen takia etten käytä Instagramia

Vierailija
8/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan neutraali. En tunne mitään tarvetta, jostain syystä, asettaa itseäni muiden yläpuolelle. Kukin tavallaan. 

Vierailija
9/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jopa niin älykäs, että en etsi tilaisuuksia tuntea ylemmyyttä. Ei tulisi mieleenkään mennä instaan katselemaan jotain, mikä ei kiinnosta.

Etkö nytkään kokenut ylemmyyttä kirjoittaessasi tuota viestiä?

Vierailija
10/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei ole mielenkiintoa eikä  tarvetta.Yksityisyys on kovin aliarvostettua nykyisin.

Vierailija
11/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan neutraali. En tunne mitään tarvetta, jostain syystä, asettaa itseäni muiden yläpuolelle. Kukin tavallaan. 

No tämä oli jo harkittu veto saada muut tuntemaan sinut yleväksi ihmiseksi.

Vierailija
12/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä oli jo harkittu veto saada muut tuntemaan sinut yleväksi ihmiseksi.

Onko sinulla huono itsetunto tai jotain muuta olemisen ongelmaa itsesi kanssa?

Vierailija
13/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähinnä ajattelen, että joku on epäkypsä tai ehkä huomionkipeä, jos instassa ei ole mitään muita kuin duckface-selvieitä tai paljastelukuvia. Pidän sellaisia myös hirveän epäkiinnostavina, mutta paljon vähemmän tykkäyksiä ja huomioita ne omat maisema-, matkustelu- ja ruokakuvani saavat, kun sukulaiseni pyllykuvat, joten ehkä ne minun kuvani ovat suurimman osan mielestä epäkiinnostavia 😁 Ei kyllä haittaa.

Vierailija
14/14 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei ole mielenkiintoa eikä  tarvetta.Yksityisyys on kovin aliarvostettua nykyisin.

Eihän sinne ole pakko laittaa omia pärstäkuvia, itse seurailen lähinnä harrastus-/ja sisustusprofiileja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme