Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaat autoilijat HUOMIO!!!

Vierailija
03.04.2006 |

Olisiko kamalan paljon vaadittu jos minä joskus pääsisin räntäsateesta pois lastenvaunujeni kanssa hiukan nopeammin ja sinä saisit hyvän omantunnon PÄÄSTÄMÄLLÄ MINUT SUOJATIELTÄ POIS!?

Katsokaa pihalle ja miettikää kuinka kivaa on seistä pienen lapsen huutaessa vaunuissa ja yrittää monta minuuttia ihan turhaan päästä kadun yli kotiin. Valehtelematta tippaakaan menin 4 kertaa tänään suojatien puolitien paikkeille odottamaan josko joku ystävällinen ihminen päästäisi meidät letkan välistä. YKSIKÄÄN AUTO EI PYSÄHTYNYT, jouduin 4 kertaa palaamaan takaisin jotta ei vasemmalta tulleet autot olisi ajaneet päälle.

En ymmärrä mihin autoilijoiden käytöstavat on hukkuneet. Ei ollut todellakaan kivaa seistä tuossa sateessa monta monta minuuttia ja kastua yltä päältä loskaan jota ohiajavat autot heittivät minun ja pienen lapseni vaunuihin. :-(

Tämä ei ole suinkaan ensimmäinen kerta kun näin käy. Eikö se sanota jo liikennekoulussa, että suojatieltä on jalankulkijat päästettävä yli, jos ovat jo ylittämässä katua? Minusta olisi kohteliasta päästää suojatien päässäkin odottava äiti lapsensa kanssa tien yli.

HÄVETKÄÄ!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa olen aiheuttanut jalankulkijalle vaaratilanteen pysähtymällä suojatien eteen ja sitä toista kaistaa tulleilla autoilijoilla ei ole ollut aikomustakaan jarruttaa. Joskus seisoin liikennevaloissa suojatien edessä, viereistä kaistaa minut ohitti 15 autoa edes hiljentämättä. Suojatie oli suoralla tiellä, ainakin 50 metriä ennen liikennevaloja ja taatusti näkyvällä paikalla, mutta näillä 15 kuskilla oli niin kiire seisomaan samoihin valoihin, etteivät edes huomanneet autoni edestä tietä ylittävää jalakulkijaa. Onneksi kyseessä oli aikuinen, jolla oli järkeä varoa liikenteessä, lapsesta olisi tullut jauhelihaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi