Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies töissä!

Vierailija
24.08.2017 |

Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...

Kommentit (183)

Vierailija
141/183 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä luulet. Jänistikö hän, on joku meno sovittu aiemmin tälle illalle, empiikö hän vielä vai pitää sinua jännityksessä tarkoituksella?

Niin en tiiä, voi olla menoa tai sitten ei vaan kiinnosta? Kai miehet suoraan sanoo? Näin ainakin toivoisin..:) Mietin myös sitä ettei luule työkavereiden jäynäksi? :D

OK. Tosiaan ei tullut mulle tuo jäynän mahdollisuus mieleen.

Kun näet hänet siten että tiedät ettei muut näe, kuule tai oivalla, niin nosta kämmen silleen luurin pitoa matkien ja sano tai huulilla äänettä ilmaise, erä ring-ring ja jäät sitten kysyvän näköiseksi. Eiköhän viesti mene perille, ettei ole jäynä.

Jos hän vaikuttaa hieman aralta taida varovaiselta, niin yrittäisin rikkoa jään jollain kevyellä huolella, vaikka sanoa ettet ole syönyt vielä ketään elävänä puhelimessa jutellessa :)

Vierailija
142/183 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä luulet. Jänistikö hän, on joku meno sovittu aiemmin tälle illalle, empiikö hän vielä vai pitää sinua jännityksessä tarkoituksella?

Niin en tiiä, voi olla menoa tai sitten ei vaan kiinnosta? Kai miehet suoraan sanoo? Näin ainakin toivoisin..:) Mietin myös sitä ettei luule työkavereiden jäynäksi? :D

OK. Tosiaan ei tullut mulle tuo jäynän mahdollisuus mieleen.

Kun näet hänet siten että tiedät ettei muut näe, kuule tai oivalla, niin nosta kämmen silleen luurin pitoa matkien ja sano tai huulilla äänettä ilmaise, erä ring-ring ja jäät sitten kysyvän näköiseksi. Eiköhän viesti mene perille, ettei ole jäynä.

Jos hän vaikuttaa hieman aralta taida varovaiselta, niin yrittäisin rikkoa jään jollain kevyellä huolella, vaikka sanoa ettet ole syönyt vielä ketään elävänä puhelimessa jutellessa :)

Hyvä vinkki! Meinasin sanoa että soitellaan..:) no maanantaina sitten voi vinkata vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/183 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla varma että tämä ihana mies ei tule ottamaan sinua mitenkään vakavasti. Älä suotta elättele hänen suhteensa toivoa sillä tulet huomaamaan että tällä ihanalla miehellä on kauniita naisia,ei hän hiirulaisista välitä.

Mistähän päättelit että olen hiirulainen?

Vierailija
144/183 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän on töissä kaikkea muuta kuin arka/ujo, mutta toki jos joku oikeasti kiinnostuu niin asia voi olla ihan eri :)

Vierailija
145/183 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda. Kuormasta ei syödä.

Tämä on ihan naurettava periaate. Jos töissä tapaa ihanan ihmisen, jonka kanssa synkkaa ja johon rakastuu niin miksei hänen kanssaan voi aloittaa suhdetta? Todella omituinen ja sairas ajatusmaailma, että työpaikan pitäisi kontrolloida myös kenen kanssa viettää vapaa-aikansa ja rajoittaa kenen kanssa voi olla suhteessa.

Se, miten ja kenen kanssa joku on vapaa-ajallaan, ei kenellekään työnantajalle tai kollegalle kuulu! 

Vierailija
146/183 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda. Kuormasta ei syödä.

Höpöhöpö. Työkaverin saa napata, mutta varattuihin ei kosketa. Katsoa saa, koskea ei.

Vierailija
147/183 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla varma että tämä ihana mies ei tule ottamaan sinua mitenkään vakavasti. Älä suotta elättele hänen suhteensa toivoa sillä tulet huomaamaan että tällä ihanalla miehellä on kauniita naisia,ei hän hiirulaisista välitä.

Oliks tää niinku mulle?

Vierailija
148/183 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laula hänelle tämä tanssiesityksen kera: 

"

kakkuu järvellä annan sulle luvan sitä tärvellä

kakkuu järvellä kalasormesi tuoksuu särjeltä

kakkuu järvellä mä tiedän mitä sul on mielessä

vattuu täytteenä anna mennä muut ei nää meitä

tahdotko maistaa tänään on sun herkkupäivä

tahdotko maistaa onks sul mulle herkkuu äijä

tahtoisin maistaa tänään on sun herkkupäivä

tahtoisin maistaa onks sul mulle herkkuu äijä

"

Mistä biisistä vai onko ihan oma keksimä tuotos?

Vierailija
149/183 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laula hänelle tämä tanssiesityksen kera: 

"

kakkuu järvellä annan sulle luvan sitä tärvellä

kakkuu järvellä kalasormesi tuoksuu särjeltä

kakkuu järvellä mä tiedän mitä sul on mielessä

vattuu täytteenä anna mennä muut ei nää meitä

tahdotko maistaa tänään on sun herkkupäivä

tahdotko maistaa onks sul mulle herkkuu äijä

tahtoisin maistaa tänään on sun herkkupäivä

tahtoisin maistaa onks sul mulle herkkuu äijä

"

Mistä biisistä vai onko ihan oma keksimä tuotos?

Mikälie Pasi ja Anssi kakkuu järvellä, löytyy YouTubesta!

Vierailija
150/183 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä kaipaan!

Vierailija
151/183 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään kuulunut. Kehtaako sitä huomenna vihjata ettet sit soittanut..:)

Vierailija
152/183 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Miten niin kuormasta? :D ei siinä mun mielestä nyt mitään väärää ole!

Työpaikkaromanssit on hanurista siinä vaiheessa kun rakkaus karahtaa karille, työpaikan ilmapiiristä voi tulla todella ahdistava kun siellä on ex pareja, jotka eivät tule toimeen keskenään.

Vierailija
153/183 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan uskaltaisi soittaa jos tollasen lapun löytäisin, mut menisin kyllä juttelemaan.

Vierailija
154/183 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vihjasitko? Ja luuletko että on huomannut viestisi?

Vierailija
155/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tää juttu vaan etene, ehkä luovutan vaan..:D

Vierailija
156/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä vähän luulen että on nähnyt mutta ei vaan ole sillai kiinnostunut :)

Vierailija
157/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Ja kyllä mä vähän luulen että on nähnyt mutta ei vaan ole sillai kiinnostunut :)

Vaikutat niin lapselliselta lappuinesi ja kirjoituksinesi. Ehkä sun täytyy nyt vaan tyytyä haaveiluun ja "antaa" ihana mies jollekin aikuiselle naiselle.

Vierailija
158/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Vaikutat niin lapselliselta lappuinesi ja kirjoituksinesi. Ehkä sun täytyy nyt vaan tyytyä haaveiluun ja "antaa" ihana mies jollekin aikuiselle naiselle.

Okei, no sä et mua tunne yhtään niin turha siinä analysoida ollenkaan. Etkä kyllä tiedä millainen tämä mieskään on joten.. :D

Vierailija
159/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...

Jos ihmisellä ei ole mitään muuta tekemistä, kun kysellä sitä täällä, niin toivon, että mies löytää aikuismaisempaa seuraa. Ehkä hänellä onkin jo joku mukava nainen kiikarissa, joka osaa ratkaista itsenäisesti tällaisia yksinkertaisia elämän ongelmia :)

Vierailija
160/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Okei, no sä et mua tunne yhtään niin turha siinä analysoida ollenkaan. Etkä kyllä tiedä millainen tämä mieskään on joten.. :D

On samaa mieltä! AP vaikutat vielä siltä, ettet ole valmis aikuiseen suhteeseen. Ala-astelaiset laittaa lappuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi