Ihana mies töissä!
Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...
Kommentit (183)
"Flirttiä ollut molempien osalta". Mitähän mahtaa tarkoittaa. Murahdatte toisillenne aamulla huomenta ja pakenette eri suuntiin. Hyvät (aikuiset) ihmiset, keskustelkaa ja tutustukaa niihin kiinnostaviin ihmisiin, sitten on helpompi siitä edetä ja pyytää kahvillekin.
Missä työmaalla duunarit pesee itse haalarinsa? ?
Ap taitaa olla tämä 11v, joka tänne on alkanut kirjoittelemaan. Ei kukaan aikuinen laita jokaisen lauseen perään hymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
"Flirttiä ollut molempien osalta". Mitähän mahtaa tarkoittaa. Murahdatte toisillenne aamulla huomenta ja pakenette eri suuntiin. Hyvät (aikuiset) ihmiset, keskustelkaa ja tutustukaa niihin kiinnostaviin ihmisiin, sitten on helpompi siitä edetä ja pyytää kahvillekin.
Jutellaan paljonkin, en nyt ala tässä kertomaan mitä kaikkea....
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla tämä 11v, joka tänne on alkanut kirjoittelemaan. Ei kukaan aikuinen laita jokaisen lauseen perään hymiöitä.
Ehkä mä laitan? Mitä se sua haittaa tai ketään muutakaan? Voit siirtyä lukemaan jotain "aikuisten" ketjua jos mun kirjoitustyyli sua hiertää :) :) :) kyllä mun kaveripiirissä vaan hymiötä paljonkin käytetään ja ihan aikuisia ihmisiä ollaan. Eri asia esim. työsähköpostit ynnä muut viralliset jutut.
Aah, hitto kun alko pierettää. :D Hyvä ettei se mies ole tässä... :D
Ap89 kirjoitti:
Kyllä sä olet hauska!
Ap89 kirjoitti:
Ap89 kirjoitti:
Kyllä sä olet hauska!
Miksi esität mua? :) :)
Esimieheni on lyhyt mahakas mies isolla egolla ja sopivalla huumorilla .
Koen häneen todella voimakasta vetoa ja fantasioin erilaisista sessioista välillemme.huoh....
Molemmat olemme varattuja
Jos tää ei oo trolli, niin toivon, et teistä tulisi vielä jotain :)❤️
Hyvä idea tämä lappuhomma. Kannatetaan. Jätän huomenna pomon takin taskuun ryppyisen lapun, jossa toivon palkankorotusta. Samalla kehaisen hänen persettä.
Siks päädyin lappuun ku sen miehen seurassa alkaa hihityttämään. Ja hihittäminen aiheuttaa hytkymistä joka johtaa hihityksen tahdissa vapautuvia pieruja
Hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi
Prö prö prö prö prö prö
Ap89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla tämä 11v, joka tänne on alkanut kirjoittelemaan. Ei kukaan aikuinen laita jokaisen lauseen perään hymiöitä.Ehkä mä laitan? Mitä se sua haittaa tai ketään muutakaan? Voit siirtyä lukemaan jotain "aikuisten" ketjua jos mun kirjoitustyyli sua hiertää :) :) :) kyllä mun kaveripiirissä vaan hymiötä paljonkin käytetään ja ihan aikuisia ihmisiä ollaan. Eri asia esim. työsähköpostit ynnä muut viralliset jutut.
Ikä ei vielä tee kenestäkään aikuista. :D Sanotaan lapsuuden lyhentyneet, mutta nuoruuden pidentyneen. :D Tavattoman moni kolmekymppinen on taantunut sekä käytökseltään, yms teinin tasolle. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita lappuja laitettu alakoulussa poikien pulpetteihin? :D
No mutta tämän palstan äipäthän ovat henkisesti ala-asteelaisen tasolla kuten on monesti jo huomattu.
Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Se, että hän ei soittaisi?
Ainakin olet ollut reipas ja ottanut ohjat omiin käsiisi. Varmasti hän tuntee ainakin itsensä imarreluksi ja vaikka hommasta ei tulisikaan mitään, voit silti hymyiilä hänelle flirttaillen. Elämää tämä vain on! ;)
Kannustava aikuinen nainen kirjoitti:
Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Se, että hän ei soittaisi?
Ainakin olet ollut reipas ja ottanut ohjat omiin käsiisi. Varmasti hän tuntee ainakin itsensä imarreluksi ja vaikka hommasta ei tulisikaan mitään, voit silti hymyiilä hänelle flirttaillen. Elämää tämä vain on! ;)
Niinpä! Elämä jatkuu normaalisti soitti tai ei..:) ja pitää sitä vähän jännistystä olla, eikä ottaa kaikkea niin tosissaan..
Voi vitsi, olen kateellinen. Laittaisipa joskus joku minunkin taskuun tuollaisen viestin!
Ap, toivottavasti hän soittaa, tsemppiä :)
Löysin kerran hampurilaisen takintaskusta. Se oli ollut siellä pitkään. En vaan tiedä tänäpäivänäkään olinko sen sinne itse kännipäissäni snagarilta unohtanut vai oliko sen jonkun daamin lemmenviesti.