Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies töissä!

Vierailija
24.08.2017 |

Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...

Kommentit (183)

Vierailija
161/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on täällä anonyyminä toisia haukkua, harmittaa kyllä miten ihmiset on tollasia nykyään. Tässä nyt kenellekään ei mitään pahaa haluttu :)

Vierailija
162/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap kun tulit päivittään, tää ketju jäi mun kirjanmerkkeihin :D älä välitä noista valittajista, huomiotahan ne vaan hakee. Harmi ettei lappu tuottanut tulosta, vaikutat hyvältä tyypiltä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten vaikeaa on hoitaa tuollaisia asioita? Eikö aikuinen ihminen voi itse miettiä, miten etenee? Tuskin aikuinen mies odottaa toiselta aikuisella paperilappuja ?! Nyt järki käteen hei.. Ei se jutustelun aloittaminen ole mitään tähtitiedettä.

Vierailija
164/183 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aikuinen nainen laittaisi mulle paperilapulla numeron, niin siinä vaiheessa ensimmäisenä miettisin, että onko ihminen kypsä ihmissuhteisiin. Näin aikuisena en kyllä odota enää mitään ala-asteen toimintaa.

Olet aikuinen ihminen ja mielestäni täytyisi pystyä itse ratkomaan jo ongelmia ilman paperilappuja.

Mikset voit aloittaa keskustelua hänen kanssaan aluksi ihan arkipäivän asioista? Varmaan antaisit silloin paremman kuvan itsestäsi .

Vierailija
165/183 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista teillä on nyt ollut töissä? Jos ihan samaa kuin ennenkin, niin ei varmaan ole huomannut viestiäsi.

Ehkä voisit höpötellä jotain tyyliin "mitäpä meinasit viikonloppuna" ja jos on vaik menossa johonkin tapahtumaan niin olla että "ai jaa, mäkin meinasin mennä sinne". Sitten ei kun törmäilemään sinne automessuille tai konserriin tai baariin tai mikä paikka se nyt onkaan.

Vierailija
166/183 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tunnelma on edelleen töissä, ja jutellaan joka päivä ihan niitä näitä. :) kyllä mä olen vähän vihjaillut että mitä sitä viikonloppuna mutta olen kauhean ujo tällaisissa tilanteissa..

Vierailija
167/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Kiinnostuneille infoa, mies onkin varattu vaikka antanut ihan muuta ymmärtää. Olkoot sitten, elämä jatkuu :)

Ap

Vierailija
168/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko tuheroa?

Vierailija
169/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en antanut eikä ole kyllä pyytänyt.

Vierailija
170/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko antanut?

Vierailija
171/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa otat miehen itsellesi. Vähintään yhden panon tarvit jotta voit hänet unohtaa.

Vierailija
172/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin! Kiinnostuneille infoa, mies onkin varattu vaikka antanut ihan muuta ymmärtää. Olkoot sitten, elämä jatkuu :)

Ap

Jotenkin tyypillistä... Puhuitteko aiheesta vai ymmärsikö hän itse mainita niinkuin ohimennen?

Vierailija
173/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Auts! Kyllä varmasti kirpaisee.. tsemppiä.

Vierailija
174/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvis muuta kautta, tää tyyppi ei tiedä että mä tiedän.. mut joo en todellakaan aio yrittää varattua, ei ole mun juttu :)

Vierailija
175/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Selvis muuta kautta, tää tyyppi ei tiedä että mä tiedän.. mut joo en todellakaan aio yrittää varattua, ei ole mun juttu :)

Kiinnostais tietää missä olet töissä, kuulostaa aika samanlaiselta kuin mun duuni!

Vierailija
176/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuttu aiheesta, selvisi muuta kautta. Ja vaikka olen lähes suoraan kysynyt niin on valehdellut.. miehet.. Ei tiedä että mä tiedän olevan varattu. Tiedä nyt sit miten töissä olla. Varatut ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
177/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se mun kommentti tulikin, luulin että lagaa :D

Vierailija
178/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekis mieli vähän näpäyttää!

Vierailija
179/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Kyllä tekis mieli vähän näpäyttää!

Ketä miten ja miksi?

Vierailija
180/183 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis että aika asiattomasti mun mielestä käyttäytyy kerta varattu.. Mut annan todellakin asian olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän