Ihana mies töissä!
Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita lappuja laitettu alakoulussa poikien pulpetteihin? :D
Laitettiin ja vastalappuna oli: " Hei, tykkään sinusta, mutta Tiinasta paljon enemmän." :D
Ollaan päivän mittaan kaikenlaista höpötelty. Nappas tossa kainaloonkin yhdessä vaiheessa..:D saa nähdä tuleeko illalla puhelua. Mitään asiasta ei kuitenkaan olla puhuttu!
Ap89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään uutta tapahtunut?
Juu :D :D Sen vetäs mut tauolla vessaan ja sen jälkeen se vetäs mua :D ;) Hihhihiihiihihhihi. Mälliä valuu vieläkin pimpsasta. Hihiih. :D
Södee. Hhiihihi.
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, olen kateellinen. Laittaisipa joskus joku minunkin taskuun tuollaisen viestin!
Ap, toivottavasti hän soittaa, tsemppiä :)
Olisitko yhtä innoissasi jos viestin antaja olisikin joku työpaikan haisevin, epähygieenisin, ylipainoinen, pullonpohjalasinen tyyppi?
Voi vitsi, ihastuminen on niin jännää! Elän täällä ihan täysillä mukana <3
Laula hänelle tämä tanssiesityksen kera:
"
kakkuu järvellä annan sulle luvan sitä tärvellä
kakkuu järvellä kalasormesi tuoksuu särjeltä
kakkuu järvellä mä tiedän mitä sul on mielessä
vattuu täytteenä anna mennä muut ei nää meitä
tahdotko maistaa tänään on sun herkkupäivä
tahdotko maistaa onks sul mulle herkkuu äijä
tahtoisin maistaa tänään on sun herkkupäivä
tahtoisin maistaa onks sul mulle herkkuu äijä
"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, olen kateellinen. Laittaisipa joskus joku minunkin taskuun tuollaisen viestin!
Ap, toivottavasti hän soittaa, tsemppiä :)
Olisitko yhtä innoissasi jos viestin antaja olisikin joku työpaikan haisevin, epähygieenisin, ylipainoinen, pullonpohjalasinen tyyppi?
Kieltämättä en välttämättä, mutta positiivisesti ajateltuna olisihan sekin jotain kun että kukaan koskaan ei huomioisi millään lailla. Himot ne on hiirelläkin.
Eihän siihen tarttis muuta kuin kohteliaasti kiittää ja todeta että ei tunne vetoa toiseen jos asia näin olisi. Rehellisyys kannattaa, mutta en minä sen vain vuoksi haluaisi olla saamatta mitään huomiota koska joku minua kiinnostamatonkin voisi yrittää. Siitä vaan ainakin kerran voi lapun laittaa, roikkuminen ha useilla lapuilla ym. toistuvasti vaivaaminen jos toista ei kiinnostava ja hän sen viestii, ei ole ok.
Miten onnistuit sujauttaa lapun haalariin? Hyvää työtä 😊
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuit sujauttaa lapun haalariin? Hyvää työtä 😊
Lähti ennen mua töistä ja kävin pukkarissa sujauttamassa :)
Miten meni!??!?!?
Kerrorororor hetititititititititi NNYYTT!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten meni!??!?!?
Kerrorororor hetititititititititi NNYYTT!!!
Eipä ole puhelua kuulunut :D
Luulen että AP kyllä ilimoittaa ittestähä kun puhelu on tullut :))
Kuinka usein te kaikki oikein tarkastatte taskunne? Minä en kyllä katso kun vasta sitten kun sinne jotain laitan. Eli voi mennä vaikka viikko!
Ap, mitä luulet. Jänistikö hän, on joku meno sovittu aiemmin tälle illalle, empiikö hän vielä vai pitää sinua jännityksessä tarkoituksella?
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä luulet. Jänistikö hän, on joku meno sovittu aiemmin tälle illalle, empiikö hän vielä vai pitää sinua jännityksessä tarkoituksella?
Niin en tiiä, voi olla menoa tai sitten ei vaan kiinnosta? Kai miehet suoraan sanoo? Näin ainakin toivoisin..:) Mietin myös sitä ettei luule työkavereiden jäynäksi? :D
Voit olla varma että tämä ihana mies ei tule ottamaan sinua mitenkään vakavasti. Älä suotta elättele hänen suhteensa toivoa sillä tulet huomaamaan että tällä ihanalla miehellä on kauniita naisia,ei hän hiirulaisista välitä.
Onko mitään uutta tapahtunut?