Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies töissä!

Vierailija
24.08.2017 |

Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miestä ole facessa. Ei kovin kiva sujautella lappuja taskuihin. Voi pudota tai mies ei löydä sitä viikkoihin. Vähän pelottavaakin, jos joku vieras käy toisen vaatteisiin koskemassa. Laitoitko koko nimesi lappuun. Tietääkö mies kuka olet?

Facessa reilua lähestyä. Heti näkee kuvasta kuka on ja profiilun avoimuudesta riippuen voi jo vähän tutustua ja miettiä kannattaako soittaa.

Jep. Itseä kuumottaisi sen lapun päätyminen vääriin käsiin ilman että kohde olisi sitä edes ehtinyt nähdä. Kiusallista myös sille kohteelle.

Vierailija
82/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miestä ole facessa. Ei kovin kiva sujautella lappuja taskuihin. Voi pudota tai mies ei löydä sitä viikkoihin. Vähän pelottavaakin, jos joku vieras käy toisen vaatteisiin koskemassa. Laitoitko koko nimesi lappuun. Tietääkö mies kuka olet?

Facessa reilua lähestyä. Heti näkee kuvasta kuka on ja profiilun avoimuudesta riippuen voi jo vähän tutustua ja miettiä kannattaako soittaa.

Jep. Itseä kuumottaisi sen lapun päätyminen vääriin käsiin ilman että kohde olisi sitä edes ehtinyt nähdä. Kiusallista myös sille kohteelle.

Tietää, ei ole paljon muita vaihtoehtoja kuin minä. Hänellä ei ole facebookia, ei kaikilla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että hän soittaa, oon ihan innoissaan! :)

Vierailija
84/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää, ei ole paljon muita vaihtoehtoja kuin minä. Hänellä ei ole facebookia, ei kaikilla ole.

Onko se sitten jotenkin naisvaltainen työpaikka? Onko hän siellä kokopäiväisesti? Jos ei, niin ei ainakaan tule niin kiusallista töissä:S

Vierailija
85/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Toivotaan että hän soittaa, oon ihan innoissaan! :)

Kerro heti kun soittaa!

Vierailija
86/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tyttöystävä löytäisi lapun!?

Vierailija
87/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vakkareita kumpikin ja on miesvaltainen työpaikka. Muutama nainen. Ei hän voi erehtyä :)

Ehti lähteä töistä ennenku jätin lapun, joten menee huomiseen!

Vierailija
88/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en voi käsittää ap tekoa. Luulisi hänen jo tietävän ette teko saattaa loukata muitakin kuin vain miestä.

Vierailija
89/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi kun haalarit on aina töissä ja pestäänkin siellä.

Vierailija
90/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oli synkkä ja myrskyinen yö. Seisoin porttikongissa, seuranani vain ajatus sinusta. Sade hajotti kaupungin valot tuhansiksi pikseleiksi. Satunnaiset tuulenpuuskat saivat jalankulkijat liikkumaan kuin hidastetussa filmissä. Tuntui kuin olisin katsellut näkyä ulkopuolisena - irrallisena todellisuudesta, kuin jokin pelin hahmo. Ajatus sai minut haikeaksi. Miksen minäkin voinut olla vain pelin hahmo. Miksen minäkin voinut vain klikata 'exit' ja aloittaa alusta. Kun mietin asioita, jotka olisi pitänyt tehdä eri tavalla, tulen ensin vihaiseksi. Sitten surulliseksi. Pettyneeksi. Petin itseni. Miksi en antanut minun olla oma itseni?

En saanut savuketta syttymään. Pyörin etsien sopivaa kulmaa saadakseni pidettyä tuulen loitolla. Liikehdintäni muistutti matkaoppaita epätoivoisesti välinpitämättömän ihmismassan seassa kaupittelevaa ulkomaalaista. Luovutin.

Keräsin rohkeutta ja palasin sisään. Hymyilin teennäisesti siivojalle, joka katsoi minua kysyvästi, kuin aikeissa sanoa jotain. Livahdin nopeasti pukuhuoneeseen ja kaivoin taskustani kynän ja palan rypistynyttä paperia. "Hyvä Richard. Harvat asiat saavat minua pois tolaltani. Harvat asiat saavat minua sanattomaksi. Harvassa ovat nekin asiat, jotka saavat minut punastumaan. Vielä harvemmassa ovat ne asiat, jotka saavat silmäni kostumaan.. Sinä, Richard, saat tuon kaiken aikaan pelkästään olemassaolollasi. Siksi en voi enää työskennellä kanssasi. En voi enää nähdä sinua. En voi katsella, kun puhut. En katsella kun liikut. Koska kun puhut, olen kateellinen ilmalle joka kulkee huultesi välistä. Kun liikut, olen kateellinen ilmalle, joka myötäilee liikkeitäsi. Richard. Haluan olla tuo ilma. Ilma jota hengität. Ilma joka hyväilee ihoasi. Tiedät mistä löydät minut.

Rakkaudella,

Jeccicca

xxx"

Ah miten herkkää jecccciccca

Vierailija
91/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haalarit pestään siellä niin peseekö itse vai joku muu? Veikkaan, että miehellä on jo pan*, mitä se toisella.

Vierailija
92/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haalarit pestään siellä niin peseekö itse vai joku muu? Veikkaan, että miehellä on jo pan*, mitä se toisella.

Itse pesee. Saattaa hänellä pano ollakin mut sit sille ei voi mitään :)

Vierailija
93/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pesee. Saattaa hänellä pano ollakin mut sit sille ei voi mitään :)

Ole vaan parempi pano niin mies on sun.

Vierailija
94/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oli synkkä ja myrskyinen yö. Seisoin porttikongissa, seuranani vain ajatus sinusta. Sade hajotti kaupungin valot tuhansiksi pikseleiksi. Satunnaiset tuulenpuuskat saivat jalankulkijat liikkumaan kuin hidastetussa filmissä. Tuntui kuin olisin katsellut näkyä ulkopuolisena - irrallisena todellisuudesta, kuin jokin pelin hahmo. Ajatus sai minut haikeaksi. Miksen minäkin voinut olla vain pelin hahmo. Miksen minäkin voinut vain klikata 'exit' ja aloittaa alusta. Kun mietin asioita, jotka olisi pitänyt tehdä eri tavalla, tulen ensin vihaiseksi. Sitten surulliseksi. Pettyneeksi. Petin itseni. Miksi en antanut minun olla oma itseni?

En saanut savuketta syttymään. Pyörin etsien sopivaa kulmaa saadakseni pidettyä tuulen loitolla. Liikehdintäni muistutti matkaoppaita epätoivoisesti välinpitämättömän ihmismassan seassa kaupittelevaa ulkomaalaista. Luovutin.

Keräsin rohkeutta ja palasin sisään. Hymyilin teennäisesti siivojalle, joka katsoi minua kysyvästi, kuin aikeissa sanoa jotain. Livahdin nopeasti pukuhuoneeseen ja kaivoin taskustani kynän ja palan rypistynyttä paperia. "Hyvä Richard. Harvat asiat saavat minua pois tolaltani. Harvat asiat saavat minua sanattomaksi. Harvassa ovat nekin asiat, jotka saavat minut punastumaan. Vielä harvemmassa ovat ne asiat, jotka saavat silmäni kostumaan.. Sinä, Richard, saat tuon kaiken aikaan pelkästään olemassaolollasi. Siksi en voi enää työskennellä kanssasi. En voi enää nähdä sinua. En voi katsella, kun puhut. En katsella kun liikut. Koska kun puhut, olen kateellinen ilmalle joka kulkee huultesi välistä. Kun liikut, olen kateellinen ilmalle, joka myötäilee liikkeitäsi. Richard. Haluan olla tuo ilma. Ilma jota hengität. Ilma joka hyväilee ihoasi. Tiedät mistä löydät minut.

Rakkaudella,

Jeccicca

xxx"

Ihana jeccicca! Lukisin mielelläni lisää richardin ja jecciccan romanssista

Vierailija
95/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit sen facebookista ja laitat viestiä :)

Vierailija
96/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole! Ja lappu jätetty jo, enää ei voi perääntyä..:D

Vierailija
97/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jatkolle!

Vierailija
98/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole! Ja lappu jätetty jo, enää ei voi perääntyä..:D

:D

Vierailija
99/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ei huomaa lappua taskusta ?! Heittää koneeseen haalarit ja heittää märän paperimytyn pois.

Vierailija
100/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ei huomaa lappua taskusta ?! Heittää koneeseen haalarit ja heittää märän paperimytyn pois.

Ehkä mä sit maanataina vaikka kysyn jotain jos vkl aikana ei mitään kuulu..:)