Ihana mies töissä!
Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...
Kommentit (183)
Itselläni oli kerran työpaikalla ihastus, eikä kaduta yhtään ettei siitä tullut sen enempää. Mies kyllä jostain syystä siirrettiin toiseen työpisteeseen, ei enää nähty, ja se oli suuri helpotus!
Vierailija kirjoitti:
Öö... Lappu? Ja ikää oli?? Mikset vaan kysy kaverillisessa hengessä lounaalle esim.? No, toivotaan että lapsellinen lappu on tän äijän juttu...
Ei onnistu, lounas syödään töissä omissa porukoissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ap89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap89 kirjoitti:
No mun mielestä asian voi sanoa ihan fiksusti ettei kannata eikä haukkua :D
Olisit itse jättänyt asian toiseen viestiin. :D
Okei, no mä en ole täällä kyllä ketään haukkunut tai morkannut. Miten voikin olla että naiset on toisilleen ihan kusipäitä? Kateellisuutta? Jännä homma.
Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.
Ap kysyi mielipiteitä ja apua. Mitä metsään huutamista tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap89 kirjoitti:
No mun mielestä asian voi sanoa ihan fiksusti ettei kannata eikä haukkua :D
Olisit itse jättänyt asian toiseen viestiin. :D
Okei, no mä en ole täällä kyllä ketään haukkunut tai morkannut. Miten voikin olla että naiset on toisilleen ihan kusipäitä? Kateellisuutta? Jännä homma.
Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.
Ap kysyi mielipiteitä ja apua. Mitä metsään huutamista tarkoitat?
Joo tämän mäkin haluan tietää! :D
"Moi karju ;) grr! Miltä kuulostais ajatus kiihkeistä seksisessioista pukkarissa töiden jälkeen? ;) joo tiiän et siel on ahdasta mut oon aika notkee;D Nii mustki kuulostais hyvältä, mut voitasko silti käydä eka kahvilla? PS. En koskaan pidä pikkuhousuja töissä ;)"
Kirjoitti ei kukaan nainen koskaan
Koska miehen veri pakkautuisi alapäähän ja kuolisi aivojen hapenpuutteeseen minuutissa. Siksi tällaisia juttuja ei saa koskaan kirjoitella tuntemattomille ja naisten aivoissa on umpisolmu joka ei päästä tällaista viestiä eteenpäin ettei tule turhia kuolonuhreja. Ihan basic biologiaa.
Haluatteko tietää tuleeko sitä puhelua koskaan? :D
"Moi pertti. Mun on pakko tunnustaa. Näin unta että rakastelimme enkä saa sitä ajatusta enää pois mun päästä.. Mun on pakko saada tietää onks sul oikeesti niin I-S-O mitä siinä unessa hih ;) Soittele XXX"
"8cm T. Pertti"
Ap89 kirjoitti:
Haluatteko tietää tuleeko sitä puhelua koskaan? :D
Halutaan!!
Syyllistyit seksuaaliseen häirintään. Itse ilmoittaisin välittömästi esimiehelle.
t. homomies joka kokee vastaavanlaista häirintää töissään jatkuvasti naisasiakkaiden toimesta.
Käyttäjä6880 kirjoitti:
Itselläni oli kerran työpaikalla ihastus, eikä kaduta yhtään ettei siitä tullut sen enempää. Mies kyllä jostain syystä siirrettiin toiseen työpisteeseen, ei enää nähty, ja se oli suuri helpotus!
Sain siirron omasta pyynnöstäni sillä joka aamu työtakkini oli täynnä post-it lappuja täynnä puhelinnumeroita ja epämääräisiä "voin vaikka maksaa" -viestejä osastomme parhaan kuulantyöntötuloksen omaavalta muriaanilta.
"Jos haluut testaa mua yhen kerran vaan, mulla on paikka minne mennä..;)"
Kirjoitti nainen vain miesten fantasiamaailmoissa.
Ap89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjoitit lappuun?
Että soittele? :D
Muistitko varmasti laittaa myös tuon pirun hymiön joka on joka viestissä? Huutonauru hymiöitä
Vierailija kirjoitti:
Ap89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjoitit lappuun?
Että soittele? :D
Muistitko varmasti laittaa myös tuon pirun hymiön joka on joka viestissä? Huutonauru hymiöitä
Mikä sua hiertää? En laittanut tuota hymiötä :)
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä vaikka mennäänkö kahville kahestaan joku kerta töiden jälkeen. Mua ei ole kukaan nainen livenä pyytänyt kahville tai mihinkään muuallekaan. Olisin otettu tuosta.
Eräs naispuolinen työkaveri ehdotti mulle 11 vuotta sitten kahveelle poikkeamista. Ollaan oltu naimisissa 7 vuotta, lapsia kaksi ja hyvin menee!
Eli sanoisin että kyllä nainenkin voi ilmaista kiinnostuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä vaikka mennäänkö kahville kahestaan joku kerta töiden jälkeen. Mua ei ole kukaan nainen livenä pyytänyt kahville tai mihinkään muuallekaan. Olisin otettu tuosta.
Eräs naispuolinen työkaveri ehdotti mulle 11 vuotta sitten kahveelle poikkeamista. Ollaan oltu naimisissa 7 vuotta, lapsia kaksi ja hyvin menee!
Paperilapullako ehdotti? :D
"Oli synkkä ja myrskyinen yö. Seisoin porttikongissa, seuranani vain ajatus sinusta. Sade hajotti kaupungin valot tuhansiksi pikseleiksi. Satunnaiset tuulenpuuskat saivat jalankulkijat liikkumaan kuin hidastetussa filmissä. Tuntui kuin olisin katsellut näkyä ulkopuolisena - irrallisena todellisuudesta, kuin jokin pelin hahmo. Ajatus sai minut haikeaksi. Miksen minäkin voinut olla vain pelin hahmo. Miksen minäkin voinut vain klikata 'exit' ja aloittaa alusta. Kun mietin asioita, jotka olisi pitänyt tehdä eri tavalla, tulen ensin vihaiseksi. Sitten surulliseksi. Pettyneeksi. Petin itseni. Miksi en antanut minun olla oma itseni?
En saanut savuketta syttymään. Pyörin etsien sopivaa kulmaa saadakseni pidettyä tuulen loitolla. Liikehdintäni muistutti matkaoppaita epätoivoisesti välinpitämättömän ihmismassan seassa kaupittelevaa ulkomaalaista. Luovutin.
Keräsin rohkeutta ja palasin sisään. Hymyilin teennäisesti siivojalle, joka katsoi minua kysyvästi, kuin aikeissa sanoa jotain. Livahdin nopeasti pukuhuoneeseen ja kaivoin taskustani kynän ja palan rypistynyttä paperia. "Hyvä Richard. Harvat asiat saavat minua pois tolaltani. Harvat asiat saavat minua sanattomaksi. Harvassa ovat nekin asiat, jotka saavat minut punastumaan. Vielä harvemmassa ovat ne asiat, jotka saavat silmäni kostumaan.. Sinä, Richard, saat tuon kaiken aikaan pelkästään olemassaolollasi. Siksi en voi enää työskennellä kanssasi. En voi enää nähdä sinua. En voi katsella, kun puhut. En katsella kun liikut. Koska kun puhut, olen kateellinen ilmalle joka kulkee huultesi välistä. Kun liikut, olen kateellinen ilmalle, joka myötäilee liikkeitäsi. Richard. Haluan olla tuo ilma. Ilma jota hengität. Ilma joka hyväilee ihoasi. Tiedät mistä löydät minut.
Rakkaudella,
Jeccicca
xxx"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paperilapullako ehdotti? :D
Ei. Hän laittoi pullan työhaalrieni taskuun. Siitä oli haukattu pala ja tiesin heti, kuka se oli. Sillä hän tuli vastaan käytävällä, sokeria vielä suupielessä.
Eikö miestä ole facessa. Ei kovin kiva sujautella lappuja taskuihin. Voi pudota tai mies ei löydä sitä viikkoihin. Vähän pelottavaakin, jos joku vieras käy toisen vaatteisiin koskemassa. Laitoitko koko nimesi lappuun. Tietääkö mies kuka olet?
Facessa reilua lähestyä. Heti näkee kuvasta kuka on ja profiilun avoimuudesta riippuen voi jo vähän tutustua ja miettiä kannattaako soittaa.
Mutta eikö ole inhottava olla monta kuukautta tai jopa puoli vuotta epätietoisuuden tilassa kun mies ei vastaa ja sä sitten luulet että mies ei olekaan kiinnostunut kun todellisuudessa tilanne olisikin se ettei mies ole huomannut viestiäsi vaan on heittänyt sen roskiin vahingossa muiden roskien mukana?