Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana mies töissä!

Vierailija
24.08.2017 |

Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

No mun mielestä asian voi sanoa ihan fiksusti ettei kannata eikä haukkua :D

Olisit itse jättänyt asian toiseen viestiin. :D 

Okei, no mä en ole täällä kyllä ketään haukkunut tai morkannut. Miten voikin olla että naiset on toisilleen ihan kusipäitä? Kateellisuutta? Jännä homma.

Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

Vierailija
42/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Tiedän että hänen numero on fonectassa..

Numero on fonectassa, mutta aloittajalla ei sitä ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Miten niin kuormasta? :D ei siinä mun mielestä nyt mitään väärää ole!

Niin sinusta...työpaikoilla ei vaan noita juttuja hyvillä katsota.

On ok, jos molemmat ovat vapaita sinkkuja.

Pettäjiä ei hyvällä katsota.

Vierailija
44/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt jätin lapun! Soittaa jos soittaa, jos ei niin elämä jatkuu ihan normaalisti! Myös töissä, ei mulla ole mitään menetettävää :)

Vierailija
45/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Niin no mun mielestä ei ole kiva et haen fonectasta numeron ja laitan viestiä että joo stalkkasin sut..:D

Vierailija
46/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Mä nyt jätin lapun! Soittaa jos soittaa, jos ei niin elämä jatkuu ihan normaalisti! Myös töissä, ei mulla ole mitään menetettävää :)

Miehen näkökulmasta voin kertoa että olisin erittäin otettu ja varmasti soittaisin :) Kiva että naisetkin joskus tekee alotteita, tsemppiä ;)

Vierailija
47/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun työpaikalla nainen jättäisi lapun mun työtakin taskuun niin se olisi mielestäni mukava ja omaperäinen yllätys. Parempi kuin tekstiviesti. Kokeile!

Paitsi jos vaikuttaa möykkäävältä kusipäältä joka menee heti huutelemaan työpaikan äijjjäporukalle

T m27

Vierailija
48/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Niin no mun mielestä ei ole kiva et haen fonectasta numeron ja laitan viestiä että joo stalkkasin sut..:D

Lappuko ei ole stalkkaamista?

Vierailija
49/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Miehen näkökulmasta voin kertoa että olisin erittäin otettu ja varmasti soittaisin :) Kiva että naisetkin joskus tekee alotteita, tsemppiä ;)

t.ap

Vierailija
50/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kateellisia pessimistejä ja lyttäävät toisensa tarpeen tullen. Hyi millasia tylsiä mielikuvituksettomia vihasia mammoja täällä.

Olen mies ja olisin todella otettu ja suhtautuisin asiaan todella positiivisesti olisi se nainen sitten sellainen josta pidin tai en! Älä usko näitä korppikotkia.

Vierailija
51/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

t.ap

Mikä teitä vaivaa? :D

Vierailija
52/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun työpaikalla nainen jättäisi lapun mun työtakin taskuun niin se olisi mielestäni mukava ja omaperäinen yllätys. Parempi kuin tekstiviesti. Kokeile!

Paitsi jos vaikuttaa möykkäävältä kusipäältä joka menee heti huutelemaan työpaikan äijjjäporukalle

T m27

Milloinkohan mies huomaa lapun.... mun mies on ainakin sellainen, ettei kauhean usein tarkista taskujaan. Tyrkkää sinne aina vaan lisää räkäpapereita ja tyrkkää sitten koko mytyn kerralla roskiin.

Vierailija
53/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

No ei mun mielestä :)

Vierailija
54/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T m27

Milloinkohan mies huomaa lapun.... mun mies on ainakin sellainen, ettei kauhean usein tarkista taskujaan. Tyrkkää sinne aina vaan lisää räkäpapereita ja tyrkkää sitten koko mytyn kerralla roskiin.

No jos menee roskiin niin sit menee :D

Vierailija
55/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Miks teille naisille on niin vaikea ymmärtää ettemme pidä mitään lappuja stalkkaamisena? Se on söpöä ja omaperäistä eikä siitä _kukaan_ mies suuttuisi/ajattelisi mitään negatiivista.

Tässä taas huomaa naisen ja miehen eron. Naiset on kireitä kun viulun kielet ja näkevät kaikessa vain negatiivista ja miehet ottavat elämän rennommin ja keskittyvät asioiden positiivisiin puoliin.

Jos olet jättämässä viestiä miehelle niin älä noteeraa yhtäkään naisen kommenttia täällä.

Jätä se lappu.

T. M 29

Vierailija
56/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Kiitos! Kyllä vähän jännittää että soittaako, toivotaan parasta :)

Vierailija
57/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... Lappu? Ja ikää oli?? Mikset vaan kysy kaverillisessa hengessä lounaalle esim.? No, toivotaan että lapsellinen lappu on tän äijän juttu...

Vierailija
58/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap89 kirjoitti:

Miks teille naisille on niin vaikea ymmärtää ettemme pidä mitään lappuja stalkkaamisena? Se on söpöä ja omaperäistä eikä siitä _kukaan_ mies suuttuisi/ajattelisi mitään negatiivista.

Tässä taas huomaa naisen ja miehen eron. Naiset on kireitä kun viulun kielet ja näkevät kaikessa vain negatiivista ja miehet ottavat elämän rennommin ja keskittyvät asioiden positiivisiin puoliin.

Jos olet jättämässä viestiä miehelle niin älä noteeraa yhtäkään naisen kommenttia täällä.

Jätä se lappu.

T. M 29

Pari viikkoa sitten löysin tuollaisen lapun miehen työhousujen taskusta. Hän oli autuaan tietämätön siitä, että joku nainen oli pyytänyt kahville. Yhdessä sitten fb:stä etsittiin, että miltä näyttää.

Vierailija
59/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjoitit lappuun?

Vierailija
60/183 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kirjoitit lappuun?

Että soittele? :D