Ihana mies töissä!
Ollaan samassa työpaikassa siis ja flirttiä on ollut molempien osalta. Mutta mihinkään tämä ei ole johtanut ja haluaisin nyt puhelinnumeron mutta en uskalla pyytää..:D olisko tyhmää laittaa mun numero hänen työhaalarin taskuun? :D vai mitä mä teen...
Kommentit (183)
No mitä mä siihen lappuun sitten kirjoitan!
Ap89 kirjoitti:
Hei, kirjoittelen huonoja provoja aihe vapaalla. T. Av-mamma
Ap89 kirjoitti:
Ei mitään lappua, vaan kysyt ihan suoraan. Problem solved.
Ap89 kirjoitti:
Olen lapsen tasolla jäänyt tyttö lähtisitkö kanssani hiekkalaatikolle leikkimään? Voin tuoda ämpärit ja lapiot. T Jeccica
Kylläpäs on ilkeää porukkaa :D joillain taitaa hiekkalaatikon hiekka hiertää alakerrassa
Ap89 kirjoitti:
Kylläpäs on ilkeää porukkaa :D joillain taitaa hiekkalaatikon hiekka hiertää alakerrassa
Ehkä tässä nyt vaan kuitenkin yritetään estää sinua noloomatta itseäsi kirjoittelemalla jotain lappuja työpaikallasi jossa sinun pitää pystyä olemaan jos kaikki menee puihin? Vain haluatko koko työpaikan pilkankohteeksi?
No mun mielestä asian voi sanoa ihan fiksusti ettei kannata eikä haukkua :D
Syntymä vuosi 89? Lähes 30v. kirjoittamassa jotain lappua ihastukselleen?
Enkä kyllä todellakaan usko että mua kukaan pilkkaamaan alkais, en tiedä millaisia työpaikkoja teillä sitten on :)
Ja ihan voi sitten antaa vinkkejä mitä tehdä kerta lappuidea on typerä ja kahden kesken ei olla joten en pysty sillai pyytämään ulos.
Onko naimisissa? Onko sormus sormessa. Jos on, jätä hänet rauhaan. Muutoin hän kyllä ilmoittaa jos on varattu mies. Parhaat on.
Ap89 kirjoitti:
Olisit itse jättänyt asian toiseen viestiin. :D
Ap89 kirjoitti:
Enkä kyllä todellakaan usko että mua kukaan pilkkaamaan alkais, en tiedä millaisia työpaikkoja teillä sitten on :)
Ja ihan voi sitten antaa vinkkejä mitä tehdä kerta lappuidea on typerä ja kahden kesken ei olla joten en pysty sillai pyytämään ulos.
Sitten ei ole mitään estettä pyytää miestä ulos muidenkaan kuullen, jos kukaa ein pilkkaamaan alkais. Tuollaisista asioita on vaan tapana kiusotella työpaikoilla. Hymiötä.
Mistä tiedät ettei ole varattu, jos et edes ulos uskalla pyytää?
Vierailija kirjoitti:
Ap89 kirjoitti:
Okei, no mä en ole täällä kyllä ketään haukkunut tai morkannut. Miten voikin olla että naiset on toisilleen ihan kusipäitä? Kateellisuutta? Jännä homma.
Ap89 kirjoitti:
Oletko kuulut sellaisen laitteesta kuin puhelin? Sillä voi esim. soittaa tai lähettää viestejä.
Laita siihen lappuun, että "Soita kun pääset töistä, olisi jutella hetki - etunimesi", niin ja se numero mihin soittaa tietysti. Siten kun hän soittaa, niin kerro että hän vaikuttaa kivalta tyypiltä ja haluaisit tutustua häneen paremmin, joten lähtisitkö jonnekin kahville tai vastaavalle.
Ap89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap89 kirjoitti:
Okei, no mä en ole täällä kyllä ketään haukkunut tai morkannut. Miten voikin olla että naiset on toisilleen ihan kusipäitä? Kateellisuutta? Jännä homma.
Kateellisuuskortti vedetty esille. :D
Vierailija kirjoitti:
Ap89 kirjoitti:
Oletko kuulut sellaisen laitteesta kuin puhelin? Sillä voi esim. soittaa tai lähettää viestejä.
Kyllä olen mutta kun ei ole hänen numeroa!
Hah, tää oli hyvä :DD