Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosteen haju

parempihajuton
24.08.2017 |

Jeps eli itseäni vaivaa erittäin kiusallinen ongelma. Nimittäin ulosteen haju. Oon asiasta kärsiny vuosia ja lääkärikin vaan aina määränny jotain epämääräisiä maitohappobakteereja, joista ei ole ollut minkäänlaista apua.

Vatsa on erittäin usein löysällä. (tosin en usko että tällä on mitään tekemistä asian kanssa)

Itse hajuun en tiedä syytä, mutta olisiko mahdollista että en saa ulostamisen jälkeen tuota peräsuolta täysin "puhtaaksi"? Vai mistä tämä voisi johtua?

Asiasta enemmän tietävät tai saman kiusallisen ongelman kanssa kamppailevat, viestiä kaipailen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... onko ongelmasi se, että uloste haisee vai se, että haiset ulosteelle? Eiköhän se kakka haise kaikilla enemmän tai vähemmän.

Minulla oli hiljattain 3 kk kestänyt refluksivaiva, joka tuotti pa*kanhajuisia röyhtäisyjä. Se oli kiusallinen vatsataudin jälkitila. Siihen liittyi myös löysä vatsa aamuisin. Söin siihen sekä maitohappobakteereita että lääkärin määräämiä Pariet-tabletteja yhden kuukauden ajan. Lisäksi otin silloin tällöin Vi-Siblin-valmistetta, jota saa ilman reseptiä. Tämän lisäksi oli vielä ruokavalio-ohjeita, esim. kahvinjuonti minimiin 1 kuppi/päivä, ei aamuisin, samoin alkoholi minimiin, puuroa aamulla, hapanmaitotuotteita jne. Nyt olen ollut kuukauden päivät terveenä.

Vierailija
2/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla vaivaan kasvisruokavaliota useamman viikon ajan. Etenkin lihat ja maitotuotteet ovat pahaksi tämän vaivan kanssa.

Kasvisruoka muuttaa ulosteen hajuttomammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla vaivaan kasvisruokavaliota useamman viikon ajan. Etenkin lihat ja maitotuotteet ovat pahaksi tämän vaivan kanssa.

Kasvisruoka muuttaa ulosteen hajuttomammaksi.

Syön paljon lanttua, porkkanaa ja kaalia ja paska haisee pahemmalta kuin koskaan.

Vierailija
4/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse haiset koko ajan vai? Koita käydä suihkussa ja vaihtaa puhtaat vaatteet aina ulostamisen jälkeen, ne hajut nimittäin tarttuvat sieltä vessan ilmasta hyvin nopeasti ihoon ja vaatteisiin.

Vierailija
5/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kakkonen söi ViSibliniä, vaikka maha oli kuralla?

Minä veikkaan, että ap on vainoharhainen paskanhajuineen. Jätä se nuuskiminen ja lääkäreiden pakeilla juokseminen vähemmälle. Jos sinulla ei ole käytössä käsisuihkua, niin käytä lopuksi kosteaa pyyhettä (Savett tai Lotus Pure). Ainakin jälkimmäisen sää huuhtoa pytystä alas. Ja jarruraitapöksyt vaihtoon mahdollisimman usein, vähintään päivittäin.

Vierailija
6/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdista napasi.

Vierailija
7/7 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät käy paskalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi