Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä ilmoitti tänään, ettei lapsia sitten heru tulevaisuudessa.

Vierailija
18.08.2017 |

Aikaisemmin kierteli, kun kyselin asiasta. Itse haluaisin yhden tai kaksi lasta. Nainen on todella upea ja mahtava ihminen enkä pysty nyt käsittämään tätä asiaa. Sanoi, että lähtee menemään jos minä haluan lapsia. Olen 25v ja hän 27v.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ex-tyttöystäväni ei myöskään halunnut lapsia. Jätti itse minut lopulta.

Vierailija
22/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ex-tyttöystäväni ei myöskään halunnut lapsia. Jätti itse minut lopulta.

Millainen isä tulisi miehestä joka ei osaa/vaivaudu edes jättämään naista, vaikka näin suuressa asiassa on mielipide-ero?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ex-naisystävä jätti minut ja otti koiranpennun. Muuttivat koiran kanssa kaksioon kauas minusta. En tiedä mitä tein väärin. Nykyään naisella joku uusi mies työpaikalta.... 

Tämä liittyi...mihin?

Vierailija
24/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että hän pysyy päätöksessään. Ja sinä etsit vauvakoneesi muualta. Minä myönnyin ja nyt kadun lasta joka päivä. Plus että isäkin vielä kehtasi jättää meidät. Hän siis halusi lapsen ja nyt minä olen jumissa lapsen kanssa jota en halunnut.

Mikset laita  sitä laitokseen?

Vierailija
25/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upealla ja mahtavallakin on rajoituksensa ja ne tulivat nyt esille - ota tai jätä.

- Onnea tulevalle vanhemmuudelle jonkun muun upean ja mahtavan naisen kanssa :)

Vierailija
26/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä nainen. vaihda. Yleensä se on niin että nainen haluaa ja mies ei vielä. Maailman sivu naiset tietää mitä tehdä jos haluaa vauvvan. 

Mitä kylmää siinä on, että tuntee itsensä ja tietää mitä haluaa? Erittäin outo ja ahdasmielinen kommentti.

Vierailija
27/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että hän pysyy päätöksessään. Ja sinä etsit vauvakoneesi muualta. Minä myönnyin ja nyt kadun lasta joka päivä. Plus että isäkin vielä kehtasi jättää meidät. Hän siis halusi lapsen ja nyt minä olen jumissa lapsen kanssa jota en halunnut.

Mikset laita  sitä laitokseen?

Monestakin syystä. On mahdollista rakastaa ja katua. Enkä sitäpaitsi voi tehdä mitään päätöksiä ilman isän lupaa koska paperilla hän on huoltaja.

Vierailija
28/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsi parkaa. Siinä sitten taas yksi lapsi joka ei aikuisena pidä yhteyttä eikä anna tavata omia lapsiaan.

Vierailija
29/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on jo 8 miljardia ihmistä. Onko ihan pakko lisätä sinunkin? Tuletko mielestäsi kuolemattomaksi näin?

Älä manipuloi. Jokainen päättää itse haluaako lapsia vai ei.

Vierailija
30/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsi parkaa. Siinä sitten taas yksi lapsi joka ei aikuisena pidä yhteyttä eikä anna tavata omia lapsiaan.

Lapsi on hyvin hoidettu, ja kuten sanoin, myös rakastettu. Elämässämme on onneksi muitakin läheisiä ihmisiä.

Lapsenlapsia en kylläkään toivo enkä ainakaan hoida. Tämä riittää. Ja se taas ei liity tähän mitenkään.

Vierailija
31/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on hyvin hoidettu, ja kuten sanoin, myös rakastettu. Elämässämme on onneksi muitakin läheisiä ihmisiä.

Lapsenlapsia en kylläkään toivo enkä ainakaan hoida. Tämä riittää. Ja se taas ei liity tähän mitenkään.

Voi olla velvollisuudentuntoisesti hoidettu mutta haluttomuus kuitenkin puskee läpi.

On muuten loukkaavaa ettei halua lapsenlapsia eli älä nyt sitä lapsellesi ainakaan sano jos sattuu että hän niitä kaikesta huolimatta haluaa.

Että kyllä se liittyy tähän.

Todellakin virheen teit.

Ikinä, siis ikinä, ei pidä tehdä lapsia toisen mieliksi. On etsittävä kumppani jolla on sama näkemys asiasta, vaikka sekään ei takaa että kaikki menee hyvin mutta mahdollisuudet kyllä paranevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi