Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kovakouraisesti vai saako lainkaan ravistella maksuautomaattien kortinlukijalaitetta varmistuakseen ettei se ole skimmauslaite?

Vierailija
18.08.2017 |

Itselläni on tapana ottaa siitä kiinni, ravistaa ja katso heiluuko se yhtään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt aivan samaa. Ärsyttää itseänikin kun joka kerta automaatille mennessäni epäilen ja tarkistan sen ehkä liiankin huolella ennenkun kaivan korttini esille.

Mutta kun bensa- ja rahannostoautomaatit ovat kaikki nykyään niin eri näköisiä. Ja kun niitä huolletaan, tottakai paneelit ja näppäimistöt näyttävät silloin uusilta.

Varmasti skimmeriporukat tajuaa että heidän laitteitaan nyhdetään, ja he laittavat sitten vain tiukempaa liimaa..? :'D

Vierailija
2/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin revin tankkaamassa käydessäni kaikkia näppäimistön ja korttiaukon kohdalla olevia ulkonevia osia niin voimakkaasti että kaksipuoliset teipit varmasti irtoavat. Niin kovaa että koko automaatti heiluu ja helisee. Pankkiautomaatilla käyn ainoastaan liikehuoneistojen sisätiloissa olevilla ja niitä käsittelen hellemmin koska skimmauslaitteiden asennus sinne on hankalaa ja epätodennäköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekalla tapaan täräytellä.

Vierailija
4/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi tai puhelin tai mikä tahansa toisen käden päälle kun näppäilet tunnuslukua. Simppeliä. Ja katso sinne ylös että näkyykö pientä reikää eli kameraa. Siis siihen näppiksen yläpuolelle.

Vierailija
5/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa tämä ohjeistus kokeilla sitä automaattia repimällä.  Minun voimani ainakin riittävät koko automaatin hajottamiseen ja jo jesarilla saa teipattua tavaroita niin tiukasti kiinni että tulee vaurioita jos pelkällä voimalla lähtee repimään irti. Toistaiseksi tyytynyt hieman tönimään niitä laitteita, että jos on halvalla teipillä nopeasti laitettu kiinni niin lähtee irti.

Suurin osahan noista skimmauslaitteista paljastuu vasta sitten kun joku ko. laitteiden parissa työskentelevä huomaa ettei kaikki ole ok.

Vierailija
6/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi tai puhelin tai mikä tahansa toisen käden päälle kun näppäilet tunnuslukua. Simppeliä. Ja katso sinne ylös että näkyykö pientä reikää eli kameraa. Siis siihen näppiksen yläpuolelle.

Ylös? Pitää katsoa alas! Se kamera on siinä skimmauslaitteessa n. 10cm näppäimistön yläpuolella eli se näkyy ainoastaan alhaalta vyötäröntasolta ylös katsottaessa.

Vierailija
7/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sidon ketjun kiinni ja revin sen irti autolla, toimii joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi