Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä melkein kaksi vuotta ja kroppa ihan hajalla :(

Vierailija
17.08.2017 |

En ole ylipainoinen ja kuntoilen paljon, mutta kolmas lapsi hajotti kropan jotenkin kokonaan. Ryhti on huono, jokainen nivel löysä, perä levinnyt ja notkon selän päässä. Kävelen kuin olisin yhä raskaana, maha pömpöttää vaikka vetäisin sitä sisään. Mikään pakaroista lähtevä liike ei onnistu :( Kroppa ei tunnu omalta eikä varsinkaan näytä. Olen liikkunut raskauksien välissä ja aikana, mutta onko muutos oikeasti näin iso?

Voi surku, tässäkö tämä lasten hinta nyt oli ja kuka voi auttaa :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla roikkuu maha vieläkin, vaikka kuopus on kohta 12 vee. :D En kyllä ymmärrä mitä se haittaa, synnyttänyt nainen nyt on synnyttänyt nainen, ja tottahan se jossakin näkyy. Useimmissa kulttuureissa naisen arvo kasvaa lasten myötä. Nykymeno, jossa muutama naisia vihaava mies määrittelee mammavartalot tyttösiä huonommiksi, on aivan keinotekoinen ja hetkellinen trendi vuosituhansien mittakaavassa. Älkää stressatko. Raskauksista ja synnytyksistä on kuitenkin väestötasolla enemmän terveyshyötyä kuin -haittaa.

Vierailija
22/28 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo valmiiksi yliliikkuvat nivelet. Raskaudet olivat tuskallisia siitä syystä, ja pahensivat tilannetta oleellisesti. Nyt esimerkiksi en uskalla tehdä kuperkeikkaa, kun tuntuu että huonosti käy, jostain kohtaa rösähtää! :D Lihaskuntoa pitäisi vahvistaa huomattavasi, mutta en usko sen auttavan tähän asiaan. Lisäksi pelkään, että aiheutan isompaa vahinkoa tekemällä liikkeet väärin...saa nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä liikuntaa harrastat? Kuinka usein?

Painin itse ihan samojen ongelmien kanssa ja sitten on vielä reilusti ylipainoa, joka pahentaa ongelmaa.

Vierailija
24/28 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin löysät nivelet, mutta totta on, että lihaskunto tukisi niitäkin koossa.

Harrastan aerobista muutaman kerran viikossa ja olen nyt alkanut kotijumpata. Se vaan ei tunnu paljon missään. Pitäisi varmaan mennä salille, mutta sinne tarvitsisin ohjelman. Ja voi kai sielläkin tehdä ihan väärin :(

ap

Vierailija
25/28 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerrotte raskauden ja vanhemmuuden aiheuttamista vaivoista. Ilman teidän anonyymia avautumista en olisi asioista lainkaan tietoinen, varmaan erehtyisin hankkimaan lapsen ja olisin sille sitten huono vanhempi.

Ap:n ongelmaan en osaa vastata, kun ei ole kokemusta.

Vierailija
26/28 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kerrotte raskauden ja vanhemmuuden aiheuttamista vaivoista. Ilman teidän anonyymia avautumista en olisi asioista lainkaan tietoinen, varmaan erehtyisin hankkimaan lapsen ja olisin sille sitten huono vanhempi.

Ap:n ongelmaan en osaa vastata, kun ei ole kokemusta.

Ole hyvä! Haluaisin kuitenkin lisätä, että hetkeäkään epäröimättä minä mieluummin valitsen ne kolme lastani ja hetkellisesti huonontuneen lihaskunnon kuin jättäisin kaiken tämän kokematta (ja tuntisin silti lihaskunnon ehkä jo iän myötä huonontuneen). Tsemppiä sinullekin! ap

Vierailija
27/28 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat leuanvetotangon ja roikut siinä useasti päivässä niin rupeaa selkä oikenemaan. Tuo yksinkertainen kapistus on yksi parhaista kuntoiluvälineistä :)

Vierailija
28/28 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta auttaa. Harrasta monipuolisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan