Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs teette illalla puolisoidenne kanssa, kun lapset saatu pehkuihin?

answer
17.08.2017 |

Me nautimme toistemme läheisyydestä sohvalla, juomme teetä ja kenties katsomme jonkun elokuvan. mm.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka iltako teette jotain puolison kanssa? Eikö joskus tee mieli ihan vain olla rauhassa yksin?

Vierailija
22/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin nautitaan yhdessäolosta, mieheni ja minä pötkötellään sohvalla ja katsotaan sarjoja. Usein saan ja annan hierontaa. Mies hieroo jalkoja ja niskaa, se on taivaallista.

Usein myös rakastellaan. Usein olen itse se aloitteen tekijä:) Kysyn mennäänkö pussailemaan, joka tarkoittaa meillä rakasteluun kutsua. Mies kyllä tietää, ääneni sävystä, että haluan häntä. Voin myös vähän leikitellä sitä ennen, miehen virittämiseksi tunnelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan illasta. Usein tehdään omia juttuja eli minä katson koneelta jotakin tai luen kirjaa ja mies käy lenkillä, jonka jälkeen menee saunaan. Joskus menen saunaan mukaan. Toisinaan katsellaan dokumentteja tai jotain muuta yhdessä. Joskus luetaan kirjaa yhdessä tai pelataan jotain lautapeliä. Ehkä kerran kuussa kokkaillaan jotain parempaa ruokaa kahdestaan, mikä on kyllä hauskaa.

Tänään minä selaan nettiä ja juon viiniä. Mies taas pakkaa työmatkaa varten kamppeitaan ja sen jälkeen luultavasti siivoaa pikaisesti keittiön. Tämän jälkeen on luvannut tulla katsomaan yhtä sarjaa kanssani ja hieromaan. 

Mennään lähes aina yhtäaikaa nukkumaan. Istutaan vierekkäin portaiden ylimmällä rapulla pimeässä ja pestään hampaita. Pidetään kädestä toisiamme eikä puhuta mitään. Jos mieheni joskus kuolee ennen minua, on varmasti surullista pestä hampaat yksin. 

Vierailija
24/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan netflixistä sarjoja ja syödään. Syödään myöhään sen takia että saa syödä rauhassa/keskeytyksettä kun vauva nukkuu.

Vierailija
25/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoillaan sohvalla, ehkä katotaan telkkarista jotain tai sitten netflixiä. Tai sitten vain nautitaan ihan itsekseen netissä surffailusta. Syödään jotain esim makkaraperunat, tortilloja tms..

Vierailija
26/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katselee televisiota, minä selailen nettiä. Tai luen.

Vierailija
27/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kyllä jakseta mitään kivaa enää silloin. Vaikka lapset onkin jo ehdottomasti viimeistään 21.15 nukahtaneet. Me tehdään töitä yhdessä ja iltakin ollaan perheen kesken yhdessäkään, mitä nyt harrastuksissamme käydään. Jaksetaan valvoa ehkä tunti sen jälkeen kun lapsetkin jo menneet maate. On miellä seksiä usein mutta siinä nyt ei kauaa mene ;)

Vierailija
28/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei kyllä jakseta mitään kivaa enää silloin. Vaikka lapset onkin jo ehdottomasti viimeistään 21.15 nukahtaneet. Me tehdään töitä yhdessä ja iltakin ollaan perheen kesken yhdessäkään, mitä nyt harrastuksissamme käydään. Jaksetaan valvoa ehkä tunti sen jälkeen kun lapsetkin jo menneet maate. On miellä seksiä usein mutta siinä nyt ei kauaa mene ;)

Piti vielä lisätä että itse tarvitsen kyllä sitä omaakin aikaa kuten mieskin. Mies juttelee kaverinsa kanssa ja minä notkun täällä ja syön viinirypäleitä. Kohta lähden nukkuu kun aamulla kello soi 5.45.576

Vierailija
29/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan illasta. Usein tehdään omia juttuja eli minä katson koneelta jotakin tai luen kirjaa ja mies käy lenkillä, jonka jälkeen menee saunaan. Joskus menen saunaan mukaan. Toisinaan katsellaan dokumentteja tai jotain muuta yhdessä. Joskus luetaan kirjaa yhdessä tai pelataan jotain lautapeliä. Ehkä kerran kuussa kokkaillaan jotain parempaa ruokaa kahdestaan, mikä on kyllä hauskaa.

Tänään minä selaan nettiä ja juon viiniä. Mies taas pakkaa työmatkaa varten kamppeitaan ja sen jälkeen luultavasti siivoaa pikaisesti keittiön. Tämän jälkeen on luvannut tulla katsomaan yhtä sarjaa kanssani ja hieromaan. 

Mennään lähes aina yhtäaikaa nukkumaan. Istutaan vierekkäin portaiden ylimmällä rapulla pimeässä ja pestään hampaita. Pidetään kädestä toisiamme eikä puhuta mitään. Jos mieheni joskus kuolee ennen minua, on varmasti surullista pestä hampaat yksin. 

Ihana, melkein tuli kyynel 💟

Muutoin näiden viestien perusteella perhe-elämä on aika tympeän kuuloista.

Vierailija
30/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mitä? Siitä asti kun lapset syntyivät mies ei ole enää välittänyt minusta iltaisin, vaan hän käy makuulle lasten huoneeseen, ettei näiden ressukoiden tarvitse nukahtaa yksin! Sinne sitten useimpina iltoina nukahtaa! Ja käyttää siihen nukuttamiseen pari-kolme tuntia, siis alkaen iltapalalle valmistautumisesta.

Eli hän haluaa, että lapset pilaavat meiltä parisuhteen. On ihan kohta entinen mies, ei siinä mitään.

Vierailija
31/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvon kun puoliso nukkuu ja mietin synkeitä ajatuksia.

Vierailija
32/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisätä että itse tarvitsen kyllä sitä omaakin aikaa kuten mieskin. Mies juttelee kaverinsa kanssa ja minä notkun täällä ja syön viinirypäleitä. Kohta lähden nukkuu kun aamulla kello soi 5.45.576

Melkoisen tarkka herätysaika :)

Vierailija
33/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hampaiden pesu tarina oli ihana. Oon kade.

Vierailija
34/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mitä? Siitä asti kun lapset syntyivät mies ei ole enää välittänyt minusta iltaisin, vaan hän käy makuulle lasten huoneeseen, ettei näiden ressukoiden tarvitse nukahtaa yksin! Sinne sitten useimpina iltoina nukahtaa! Ja käyttää siihen nukuttamiseen pari-kolme tuntia, siis alkaen iltapalalle valmistautumisesta.

Eli hän haluaa, että lapset pilaavat meiltä parisuhteen. On ihan kohta entinen mies, ei siinä mitään.

Naisille ei kyllä kelpaa mikään. Lapsilleen omistautunut puolisokaan. Minusta hän kuulostaa ihan hyvältä tyypiltä.

Vierailija
35/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan ja ollaan lähekkäin tavalla tai toisella. Mies tekee reissutyötä, joten yhteiset illat eivät ole läheskään jokailtainen tapaus.

36/38 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu milloin lapsi nukahtaa jos menee 23 asti valvominen niin silloin menen itsekin nukkumaan, yleensä nukahtaa ihan ajoissa joten mä katson telkkaria ja mies istuu koneen ääressä. Joskus katsotaan leffa jos jää aikaa tarpeeksi

Vierailija
37/38 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni on laiska ja olen saanut tehdä tänäänkin kaikki kotihommat omien töideni lisäksi, ei makkarissa tapahdu yhtään mitään. Tiedän että haukutaan pihtariksi. 

38/38 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😭😭😭