Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs teette illalla puolisoidenne kanssa, kun lapset saatu pehkuihin?

answer
17.08.2017 |

Me nautimme toistemme läheisyydestä sohvalla, juomme teetä ja kenties katsomme jonkun elokuvan. mm.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakasta perseseksiä!

Vierailija
2/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen aina mennyt lapsen kanssa samaan aikaan nukkumaan. Mies valvoo katsellen jotain koneeltaan. Että semmoinen parisuhdeaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan, katsotaan telkkua tai nussitaan kuin kanit.

Vierailija
4/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luemme toisillemme ääneen Ramttua.

Vierailija
5/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Raamattua

Vierailija
6/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun vielä kahden pienemmän kanssa perhepedissä, joten menen lasten kanssa nukkumaan ja mies juo yleensä oluen ja katsoo sarjoja. Ollaan molemmat ihan tyytyväisiä, mä kun nautin nukkumisesta niin paljon ja mies nauttii siitä, kun talo hiljenee. Seksielämä on vähän telakalla, myönnettäköön. Mutta tällä hetkellä se ei haittaa kumpaakaan, kun on muuten niin mukavaa.

Vierailija
7/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

answer kirjoitti:

Me nautimme toistemme läheisyydestä sohvalla, juomme teetä ja kenties katsomme jonkun elokuvan. mm.

No onpas teillä siveätä ja sivistynyttä.

Vierailija
8/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nukun vielä kahden pienemmän kanssa perhepedissä, joten menen lasten kanssa nukkumaan ja mies juo yleensä oluen ja katsoo sarjoja. Ollaan molemmat ihan tyytyväisiä, mä kun nautin nukkumisesta niin paljon ja mies nauttii siitä, kun talo hiljenee. Seksielämä on vähän telakalla, myönnettäköön. Mutta tällä hetkellä se ei haittaa kumpaakaan, kun on muuten niin mukavaa.

Mies katsoo "sarjoja".

Vierailija
9/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään ristikoita, juodaan teetä, katsellaan jotain sarjaa, luetaan kirjoja, pelataan lautapelejä tai tehdään palapelejä, nautitaan viiniä ja tehdään hyvää ruokaa, mennään pitkään suihkuun yhdessä ja pannaan... Mitä sitä ei tekisi yhdessä? Joskus mies pelailee ja minä luen kirjaa ja sitten yhdessä touhutaan jotain. Eilen katsottiin Bitcoin dokkari, syötiin porkkanoita ja pantiin suihkussa.. 

Vierailija
10/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee nukkumaan ja mä jään tietokoneelle. Joo, eipä tässä parisuhde kovin hyvin voi.

Vierailija
11/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään ristikoita, juodaan teetä, katsellaan jotain sarjaa, luetaan kirjoja, pelataan lautapelejä tai tehdään palapelejä, nautitaan viiniä ja tehdään hyvää ruokaa, mennään pitkään suihkuun yhdessä ja pannaan... Mitä sitä ei tekisi yhdessä? Joskus mies pelailee ja minä luen kirjaa ja sitten yhdessä touhutaan jotain. Eilen katsottiin Bitcoin dokkari, syötiin porkkanoita ja pantiin suihkussa.. 

Niin missä te panette, voitko vielä toistaa?

Vierailija
12/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kauheen mukavalta kuulosta. Lapset omiin sänkyihin ja mies sinun viereen nukkumaan niin alkaa taas muistutua mieleen mitä parisuhde on.

Vierailija
13/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihku on ihan ok. 

Vierailija
14/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä jos lapsi herää kesken suihkun? Ette ota kuuleviin korviinne?

Vierailija
15/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies katsoo "sarjoja".

http://www.reactiongifs.com/r/2013/08/air-quotes.gif

Vierailija
16/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään iltapalaa ja jutellaan,katsotaan vaikka jotain leffaa ja halitaan ;)

Vierailija
17/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan, mies saattaa kyllä tehä vielä jotain työjuttuja. Mä haluaisin seksiä, muttei tota miestä oo enää vuosiin kiinnostanu. Kumma kun kiinnostus alkoi hiipua siinä kohtaa, kun sain karistettua viimisetkin raskauksista jääneet kilot.

Vierailija
18/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä jos lapsi herää kesken suihkun? Ette ota kuuleviin korviinne?

Lapset on yläasteella. Mä luulen että ne pärjää 30min yksin. 

Vierailija
19/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ensin vauva huutaa 1-2h ennen nukahtamista ja heräilee 5-10 krt yö. Minä menen nukkumaan heti kun vauva nukahtaa jotta saan itsekin edes 2h unipätkän. Mies tekee mitä tekee. Katsoo telkkaa, on koneella tms en ole kysynyt. Kai tää kohta helpottaa, vuosi mennyt jo näin.

Vierailija
20/38 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tehdään mustikkapiirakkaa ja sit katotaan aikuisviihdettä.