Ukko otti pultit kun käytin juustohöylää voihin
Sanoi, että se on JUUSTOhöylä, ei saa käyttää voihin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku höyläisi voita? Onko minulla nyt mennyt jotain ohi?
No ihan samasta syystä kuin juustoakin. Saadakseen siitä siivuja. Helpompaa höylällä kuin veitsellä.
Miksi voista pitää saada siivuja? Siis niin kuin leivän päällekö? Ei itselläni ole ikinä tullut tuollainen mieleenkään, juustoa ja kurkkua olen juustohöylällä siivunnut, mutta en voita. =/
Esimerkiksi leivän päälle, jos tykkää vähän runsaammasta rasvamäärästä. Itse laitan mm. joululaatikoiden päälle höylätyt siivut juustoa ennen paistamista tai höylään siivun voita paistinpannulle kun alan paistaa jotain. Tulee juuri sopiva määrä kätevästi kun höylää.
Kuorin aika usein perunat ja muut vihannekset juustohöylällä. Big deal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan tuollaisia ihmisiä, erityisesti kurkun juustohöylääjiä. Raivostuttava tapa. Mikä siinä kurkun viipaloinnissa veitsellä on niin ylivoimaista?
Ei siinä mitään ylivoimaista ole. Höylällä vain saa kätevämmin ja nopeammin ohuita siivuja kuin veitsellä. Kannattaa kokeilla :)
Juuri näin. En syö juustoa ollenkaan. Siivutan kurkut ja porkkanat juustohöylällä.
Minä juuri äsken höyläsin kurkkua ja kaalia. Luulen että olisi tuo yksi jotain älähtänyt, jos se joskus kävisi keittiössä kun laitan ruokaa.
Pirulauta, tuo on nerokas tapa!! Oon höylännyt sillä kyllä kurkkua aina, mutta en ole ikinä tajunnut voihin kokeilla. Aina oon manannut, kuinka voita on vaikea levittää leivälle.
Kiitos ap!
Pistäkää riita puoliksi ja käyttäkää kahta höylää. Toista toiseen ja toista toiseen.
Korvapuusteja leipoessani panen voipaketin hetkeksi pakastimeen ja höylään siitä sitten ihan sillä JUUSTOhöylällä lastut taikinalevyn päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku höyläisi voita? Onko minulla nyt mennyt jotain ohi?
No ihan samasta syystä kuin juustoakin. Saadakseen siitä siivuja. Helpompaa höylällä kuin veitsellä.
Miksi voista pitää saada siivuja? Siis niin kuin leivän päällekö? Ei itselläni ole ikinä tullut tuollainen mieleenkään, juustoa ja kurkkua olen juustohöylällä siivunnut, mutta en voita. =/
Voi on kylmänä kovaa, ei sitä veitsellä saa leivän päälle. Juustohöylällä onnistuu.
Ei siinä mitään ylivoimaista ole. Höylällä vain saa kätevämmin ja nopeammin ohuita siivuja kuin veitsellä. Kannattaa kokeilla :)