Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko otti pultit kun käytin juustohöylää voihin

Vierailija
17.08.2017 |

Sanoi, että se on JUUSTOhöylä, ei saa käyttää voihin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustopäät oli maailman paras bändi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse viipaloin juustohöylällä kurkunkin. Tulee tasaisia viipaleita.

Vierailija
4/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä idea. Täytyypä alkaa juustohöylää käyttämään kun voimariini loppuu. 

Vierailija
6/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tapahtui siis Porvoossa.

Vierailija
7/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos on tyhmä. Ihan hyvin voi voita höylätä juustohöylällä. Meillä on 7 juustohöylää, kaikki toimivat myös voi-ja kurkkuhöylinä, eivät tosin samalla kertaa.

Vierailija
8/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse viipaloin juustohöylällä kurkunkin. Tulee tasaisia viipaleita.

Samoin. Itse asiassa käytän sitä pääosin kurkun viipaloimiseen. Juuston ostan yleensä valmiina siivuina. Pitäisiköhän ruveta kutsumaan höylää kurkkuhöyläksi?

Vierailija
9/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku höyläisi voita? Onko minulla nyt mennyt jotain ohi?

Vierailija
10/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan samasta syystä kuin juustoakin. Saadakseen siitä siivuja. Helpompaa höylällä kuin veitsellä.

Vierailija
11/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jostain syystä raivostuttaa, jos astioita ja välineitä käytetään sellaiseen, mihin niitä ei ole tarkoitettu. Mies käyttää just juustohöylää voin levittämiseen leivälle, syö puuroa suoraan kattilasta ja kauhalla tottakai, keittää pottuja kastikekattilassa(sellainen pieni kattila), syö esim. Perunoita, kastiketta ja salaattia keittolautaselta, lusikalla syö vaikkapa maksalaatikkoa jne jne. Eihän se ketään vahingoita, mutta mua se vaan ottaa päähän.

Vierailija
12/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jostain syystä raivostuttaa, jos astioita ja välineitä käytetään sellaiseen, mihin niitä ei ole tarkoitettu. Mies käyttää just juustohöylää voin levittämiseen leivälle, syö puuroa suoraan kattilasta ja kauhalla tottakai, keittää pottuja kastikekattilassa(sellainen pieni kattila), syö esim. Perunoita, kastiketta ja salaattia keittolautaselta, lusikalla syö vaikkapa maksalaatikkoa jne jne. Eihän se ketään vahingoita, mutta mua se vaan ottaa päähän.

Pienet on ongelmat sulla. Mutta meitä on moneksi ja moneen junaan.

Vierailija
13/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne pultit takaisin nuppiisi ja käytä juustohöylää juustoon. Tai kurkkuun. Tai porkkanaan. Kivoja ohuita tekee hän niinhin.

Vierailija
14/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsihän toi oli :)

Vierailija
15/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Vierailija
16/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustohöylällä voi ottaa kyrvännupista juustoa myös.

Vierailija
17/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan tuollaisia ihmisiä, erityisesti kurkun juustohöylääjiä. Raivostuttava tapa. Mikä siinä kurkun viipaloinnissa veitsellä on niin ylivoimaista?

Vierailija
18/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsihän toi oli :)

Täällä kirjoittelee välillä sen sortin väkeä, että mikä tahansa älyttömältäkin kuulostava voi olla ihan tosissaan kirjoitettua.

Vierailija
19/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan samasta syystä kuin juustoakin. Saadakseen siitä siivuja. Helpompaa höylällä kuin veitsellä.

Miksi voista pitää saada siivuja? Siis niin kuin leivän päällekö? Ei itselläni ole ikinä tullut tuollainen mieleenkään, juustoa ja kurkkua olen juustohöylällä siivunnut, mutta en voita. =/

Vierailija
20/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustohöylällä voi ottaa kyrvännupista juustoa myös.

Tämä on parasta juustoa ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme