Mistä hyvät rintaliivit pienirintaiselle?
Haluaisin ostaa hyvät ja laadukkaat liivit, jotka olisivat mukavat päällä. Mistä olette löytäneet hyviä liivejä? Onko erikoisliikkeissä sopivasti vaihtoehtoja pienirintaiselle (60B) vai joutuuko lähtemään tyhjin käsin? Vinkkejä! :)
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
hajottaa kirjoitti:
Ei saatana..... Kuinka vaikia on pysyä asiassa? Vituttaa kaikki keskustelufoorumit vaan lopulta jos eksyy lukemaan ja vastausta etsimään. Jos kysymys on, mistä pienirintainen löytäisi hyvät rintaliivit, vastauksena annetaan että ethän sie tarvi ko sullon ni pienet tissit. Tai että eihän sulla ees oo pienet tissit. Tai että oispa mulla noin pienet. Tai kuinka rintaliivit valitaan vyötärönympäryksen perusteella (ei jesu cristo....). Keskittykää ny saatana olennaiseen joskus.
Jep! On se kumma, että pienirintaiset eivät saisi pukeutua naisten vaatteisiin, vaan nännit pitäisi paistaa paidan alta. On ihmisillä otsaa. Kateellisten puhettahan se on, pienirintaisilla kun ei roiku painavat läskipallot rintakehän päällä...
Itse olen kyllä myös pienirintainen, enkä ole liivejä käyttänyt vuosiin. Esim se portaiden kävelystä aiheutuva tunne häviää kun ei käytä liivejä. Typerää kiusata itseään moisilla kidutusvehkeilla kun ei ole niille (kuin keksitty) tarve 🙄
En tiedä miksi tämä ketju kiihottaa minua. T: mies