Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvät rintaliivit pienirintaiselle?

Vierailija
17.08.2017 |

Haluaisin ostaa hyvät ja laadukkaat liivit, jotka olisivat mukavat päällä. Mistä olette löytäneet hyviä liivejä? Onko erikoisliikkeissä sopivasti vaihtoehtoja pienirintaiselle (60B) vai joutuuko lähtemään tyhjin käsin? Vinkkejä! :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B-kuppikoko  kertoo, että sinulla on aivan normaalikokoiset rinnat, mutta ympärysmitta 60 kertoo, että olet todella laiha. Harvalla aikuisella naisella on enää vyötärönympärys tuo 60 cm ja vyötärönhän pitäisi olla selvästi kapeampi kuin rintakehän ympärys.   

Vartaloita on eri mallisia. Ei kaikilla ole suurta eroa rinnan ja vyötärön ympärysmitoissa, jos on malliltaan lähempänä suorakulmiota kuin tiimalasia.

Vierailija
22/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B-kuppikoko  kertoo, että sinulla on aivan normaalikokoiset rinnat, mutta ympärysmitta 60 kertoo, että olet todella laiha. Harvalla aikuisella naisella on enää vyötärönympärys tuo 60 cm ja vyötärönhän pitäisi olla selvästi kapeampi kuin rintakehän ympärys.   

Mutta siitä rintakehän ympäryksesta vähennetään jopa 10cm jotta saadaan oikea rintsikkaympärys. Kyllähän tuolla ympäryksellä todennäköisesti on aika hoikka mutta ei välttämättä mitenkään epänormaalin laiha.

Ehkä jos on ylipainoinen/löysä niin näin voi olla, mutta ei hoikka/timmi ihminen voi mitään 10cm vähentää. Ne liivit kun eivät voi "upota" enää mihinkään, jos ihminen on luuta/lihasta ja nahkaa. Esim. itsellä ei mene edes kiinni 5cm pienempi ympärys vaikka kuinka venyttäisin. Vertaa siihen että kiristät vyötä tyynyn ympärille vs. kiristät vyötä kukkaruukun ympärille. 

No ei mulla ole kovin paljoa löysää rintakehässä ja olen normaalipainoinen mutta rintsikkaympärys on silti 7cm pienempi kuin mittanauhalla mitattu ympärys.

Oletko Changen asiakas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä rintakehän ympäryksesta vähennetään jopa 10cm jotta saadaan oikea rintsikkaympärys. Kyllähän tuolla ympäryksellä todennäköisesti on aika hoikka mutta ei välttämättä mitenkään epänormaalin laiha.

Ehkä jos on ylipainoinen/löysä niin näin voi olla, mutta ei hoikka/timmi ihminen voi mitään 10cm vähentää. Ne liivit kun eivät voi "upota" enää mihinkään, jos ihminen on luuta/lihasta ja nahkaa. Esim. itsellä ei mene edes kiinni 5cm pienempi ympärys vaikka kuinka venyttäisin. Vertaa siihen että kiristät vyötä tyynyn ympärille vs. kiristät vyötä kukkaruukun ympärille. 

No ei mulla ole kovin paljoa löysää rintakehässä ja olen normaalipainoinen mutta rintsikkaympärys on silti 7cm pienempi kuin mittanauhalla mitattu ympärys.

Oletko Changen asiakas?

En ole, Cubukselta ja Lindexiltä on kaikki rintsikat.

Vierailija
24/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen miksi ylipäätään tarvitset liivejä? Olen itse jo vuosia sitten siirtynyt käyttämään pelkkiä tiukkoja alustoppeja liivien sijaan. Huomattavasti mukavammat päällä, antaa tarvittavasti (hieman) tukea, ja ei näy nännit päällyspaidan läpi. Ja toki lämmittää paremmin kuin liivit, Suomessa nyt kuitenkin on vähintään 10kk vuodesta kylmä.

Täällä yksi pienirintainen, jolla ainakin näkyy nännit pelkällä topilla...

Varmaan pelkällä topilla näkyykin, mutta nyt puhe oli topin käyttämisesti liivien sijaan. Silloin päälle tulee vielä (ainakin) toinenkin paita. Et sinä liivejäkään yksinään päällä pidä. Jos taas meinaat että nännit näkyvät vaikka sinulla on toppi JA paita, niin no, sitten sulla on melko näkyvät nännit jotka tarvinnevat jo erikoisempia keinoja :D.

Vierailija
25/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen miksi ylipäätään tarvitset liivejä? Olen itse jo vuosia sitten siirtynyt käyttämään pelkkiä tiukkoja alustoppeja liivien sijaan. Huomattavasti mukavammat päällä, antaa tarvittavasti (hieman) tukea, ja ei näy nännit päällyspaidan läpi. Ja toki lämmittää paremmin kuin liivit, Suomessa nyt kuitenkin on vähintään 10kk vuodesta kylmä.

No anna näkyä. So what. Free the nipple...

Vierailija
26/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Changen asiakas?

Jotta liivit tukisivat yhtään mitään, täytyy valita omaa ympärysmittaa pienempi koko. Rintoja ei tue ne olkaimet, vaan nimenomaan ympärysnauha. Pieni/kevytrintaisilla se ei ole niin tarkkaa vaan pärjää löysemmällä tuella, mutta jos on vähänkään painavammat tissit niin kyllä sen ympäryksen on tuettava jotta ei pureudu olkaimet hartioihin tai ole jatkuvasti valumassa pois hartioilta.

Vierailija
27/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan other stories, cos, yms. kaarituettomia bikinimallisia liivejä. Inhoan sellaisia kovia pönöttäviä liivejä, enkä niitä pienirintaisena onneksi tarvitse. Hyvin voin olla ilmankin liivejä. 

Vierailija
28/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan other stories, cos, yms. kaarituettomia bikinimallisia liivejä. Inhoan sellaisia kovia pönöttäviä liivejä, enkä niitä pienirintaisena onneksi tarvitse. Hyvin voin olla ilmankin liivejä. 

Korjaan vielä, että kyllä ne juostessa tukevat. En siis tarkoita lenkkeilyä vaan ihan normielämässä juoksemista, usein kiireessä täytyy ottaa useampikin juoksuaskel. 

Vierailija
29/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pelkällä topilla näkyykin, mutta nyt puhe oli topin käyttämisesti liivien sijaan. Silloin päälle tulee vielä (ainakin) toinenkin paita. Et sinä liivejäkään yksinään päällä pidä. Jos taas meinaat että nännit näkyvät vaikka sinulla on toppi JA paita, niin no, sitten sulla on melko näkyvät nännit jotka tarvinnevat jo erikoisempia keinoja :D.

Tissit näyttä liiveillä paremmilta kuin topin alle likistyneinä, siksi liivit. T.  pienirintainen

Vierailija
30/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi käyttää "erikoisempia keinoja", kun rintaliivit on keksitty?

Vierailija
31/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi käyttää "erikoisempia keinoja", kun rintaliivit on keksitty?

Eikö tässä nyt tulla taas siihen alkuperäiseen ongelmaan, että mistä ne rintaliivit sitten pienirintaiselle löytyisi? Tässähän nimenomaan etsittiin kai vaihtoehtoja liiveille, jos niitä hyviä liivejä ei omassa koossa löydy.

Vierailija
32/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Changen asiakas?

Jotta liivit tukisivat yhtään mitään, täytyy valita omaa ympärysmittaa pienempi koko. Rintoja ei tue ne olkaimet, vaan nimenomaan ympärysnauha. Pieni/kevytrintaisilla se ei ole niin tarkkaa vaan pärjää löysemmällä tuella, mutta jos on vähänkään painavammat tissit niin kyllä sen ympäryksen on tuettava jotta ei pureudu olkaimet hartioihin tai ole jatkuvasti valumassa pois hartioilta.

Mistä syystä alapeukut?

Vierailija
33/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna näkyä. So what. Free the nipple...

Miehenä täytyy sanoa että nöpöttävät nappulat naisella on kivat,turha niitä on piilotella.

Vierailija
34/42 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalla on AB kokoiset tisut ja se ostaa liivit henkasta.

Vierailija
35/42 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana..... Kuinka vaikia on pysyä asiassa? Vituttaa kaikki keskustelufoorumit vaan lopulta jos eksyy lukemaan ja vastausta etsimään. Jos kysymys on, mistä pienirintainen löytäisi hyvät rintaliivit, vastauksena annetaan että ethän sie tarvi ko sullon ni pienet tissit. Tai että eihän sulla ees oo pienet tissit. Tai että oispa mulla noin pienet. Tai kuinka rintaliivit valitaan vyötärönympäryksen perusteella (ei jesu cristo....). Keskittykää ny saatana olennaiseen joskus.

Vierailija
36/42 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin H&M sellaiset kaarituettomat liivit ja on hyvät. Antavat tarpeeksi tukea ja näyttävät hyvältä. Ärsyttää, kun en ollut ennen tajunnut tuota vaihtoehtoa. Niitä on kivan pitsisiä yms, näyttävät nätimmiltä kuin ne kaarituelliset liivit... Ovat siis sellaiset toppimaiset, ei hakasia takana. Vaikea selittää, mutta alusvaatevalikoimasta löytyy. Eikä maksaneet paljoa.

Vierailija
37/42 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajottaa kirjoitti:

Ei saatana..... Kuinka vaikia on pysyä asiassa? Vituttaa kaikki keskustelufoorumit vaan lopulta jos eksyy lukemaan ja vastausta etsimään. Jos kysymys on, mistä pienirintainen löytäisi hyvät rintaliivit, vastauksena annetaan että ethän sie tarvi ko sullon ni pienet tissit. Tai että eihän sulla ees oo pienet tissit. Tai että oispa mulla noin pienet. Tai kuinka rintaliivit valitaan vyötärönympäryksen perusteella (ei jesu cristo....). Keskittykää ny saatana olennaiseen joskus.

Jep! On se kumma, että pienirintaiset eivät saisi pukeutua naisten vaatteisiin, vaan nännit pitäisi paistaa paidan alta. On ihmisillä otsaa. Kateellisten puhettahan se on, pienirintaisilla kun ei roiku painavat läskipallot rintakehän päällä... 

Vierailija
38/42 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, onko pienirintaisillakin ongelmia löytää liivejä? Höh, mä olen aina kuvitellut, että vain isorintaisilla. Onkohan se oikeesti niin, että ainoat, jotka löytää liivejä, on jotakuinkin kokoa 75B.

Vierailija
39/42 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps... Ymmärrän että se on ehkä ajatuksena looginen että eihän pienirintainen tarvi liivejä - mut kyllä vaan, itelle ainaki tosi epämukavaa kävellä vauhdilla edes portaita alas jos ei oo mitään t-paidan alla, ja nännit myös hankautuu paitaa vasten. Ja lisäksi tietty se ulkoinen olemus muokkaantuu niillä. Eli elekee pliis tulko siinä neuvomaan. Aloittaja ois varmaan kirjottanu "hei jes mahtavaa ku ei tarvii liivejä koskaan ja tissitkin näyttää superhyvältä ilman" jos näin olisi.

Vierailija
40/42 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit kannattaa jättää kaupan hyllylle:

Ståhlberg viittaa ranskalaislähtöiseen tutkimukseen, jossa tuli ilmi, että rintojen roikkuvuus oli jopa vähäisempää, jos ihminen ei ollut vuosikausiin käyttänyt liivejä. Kyseisen tutkimuksen mukaan rintaliivien jatkuva käyttäminen voi vaikuttaa rintojen luonnolliseen, pyöreään muotoon.

– Tämä perustuu ajatukseen, että kun rinnat eivät saa ulkoista tukea, voi sidekudos voimistua, ja rintalihas joutuu tekemään enemmän töitä.

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005694739.html